Snel! Ga mensen bolken!quote:Op dinsdag 15 mei 2018 11:25 schreef LCMS het volgende:
ai, ik dreig weer te verdwijnen uit de top 20
Meer posten !! Laat dat niet gebeurenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 11:25 schreef LCMS het volgende:
ai, ik dreig weer te verdwijnen uit de top 20
Is van bolk life man...quote:
Volgens Ali B. gaat het leven om macht en geld, maar wij weten wel beter!quote:
Ali Bquote:Op dinsdag 15 mei 2018 11:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens Ali B. gaat het leven om macht en geld, maar wij weten wel beter!
Is een foutieve spelling van "blok". Als in een andere user blokken zodat hij geen punten krijgt.quote:
mistaaaagquote:
Dit antwoord ga ik niet bevragenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 11:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is een foutieve spelling van "blok". Als in een andere user blokken zodat hij geen punten krijgt.
bolken ia hard wwrken.quote:
#alwaysbolkingformoentjuhquote:
bolkbolkquote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bolk alsof je leven ervan af hangt. In dit geval 1e plaats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik heb niks te doen dus dacht maar ff op FOK! punten proberen te scoren. Nog paar uurtjes en dan vrij gelukkigquote:
Scoren scoren scorenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb niks te doen dus dacht maar ff op FOK! punten proberen te scoren. Nog paar uurtjes en dan vrij gelukkig
Spel zit in mn hoofdquote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Scoren scoren scoren![]()
Ik moet nog een (haags) kwartiertje volmaken en dan kan ik eindelijk naar huis
Grote kans van, moet sowieso nog even langs de super op weg naar huisquote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Spel zit in mn hoofdVerslaafd
Heb je nog plannen voor vandaag ? Zak chips en bier kopen voor als je in de avond zin in hebt
Niet fietsen en fotograveren tegelijk hequote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Grote kans van, moet sowieso nog even langs de super op weg naar huis![]()
Denk dat ik vanmiddag nog een stuk ga fietsen met fotocamera. Beetje oefenen met fotografie weer![]()
Jij nog plannen?
Ik zal het proberen te onhoudenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 14:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet fietsen en fotograveren tegelijk he![]()
langs mn schoonzus en dan samen met de kids naar het park. Alhoewel ik niet echt zin heb om naar het park te gaan. Zal wel erg druk zijn
ja ik ben niet zo van de grote druktes. Maar misschien zal het wel meevallen. Jij bent nou al lekker vrij hequote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onhouden![]()
Met het lekkere weer zal het wel wat drukker zijn ja. Heb je er daarom geen zin in?
Snap ik. Ik over het algemeen ook niet, al ligt het meer aan de context. Als je naar het park gaat moet je inderdaad niet teveel mensen om je heen hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ja ik ben niet zo van de grote druktes. Maar misschien zal het wel meevallen. Jij bent nou al lekker vrij he
Sowieso een manquote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
En wie ben jij? Naam en rugnummer!
Omdat hij figuurlijk en financieel leeg gezogen was!quote:
Leeg gezogen is geen probleem toch..?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat hij figuurlijk en financieel leeg gezogen was!
Die user kennende is die op alle mogelijke manieren leeg gezogen, behalve de manier die wenselijk isquote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Leeg gezogen is geen probleem toch..?
Goed gedaanquote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ghehehe... maar serieus punten gescoord met zo’n bullcrap post
OW dan doet hij iets verkeerd of hij heeft de verkeerde vrouw gekozenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die user kennende is die op alle mogelijke manieren leeg gezogen, behalve de manier die wenselijk is
Waarschijnlijk werkt het een het andere in de handquote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:14 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
OW dan doet hij iets verkeerd of hij heeft de verkeerde vrouw gekozen![]()
Dat zou zomaar kunnen best triest danquote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werkt het een het andere in de hand
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lelijke tietenI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
papuaquote:
Jaquote:
ow hoezo niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:30 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja laborantje das niet hendig heur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !
quote:
Ben je aan het aftellenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vlieg binnenkort met Transavia. Jeetje
Waarheen?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vlieg binnenkort met Transavia. Jeetje
spanjequote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarheen?
Heb daar wel eens gevlogen naar Portugal dacht ik.
Lekkkerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
helemaal gelijk. Eigen vervoer is beste
Eigen vervoer eerstquote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
helemaal gelijk. Eigen vervoer is beste
quote:
Als je onderweg stopt en van geniet is het wel te doen. Je tijd voor nemenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou naar Spanje rijden met een auto is ruk, lekker vliegen.
Als je niet alleen snelweg pakt misschien.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als je onderweg stopt en van geniet is het wel te doen. Je tijd voor nemen
Klopt ook gedaan .. gewoon tolwegen mijden op de TomTom prachtig door de pyreneeen gereden MILAU sowww mooiquote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je niet alleen snelweg pakt misschien.
met de boot danquote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:09 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar snap wel dat je het liefst zo snel mogelijk op je bestemming wil arriveren. Vliegtuig is wel beter maar keertje met de auto is ook Oke.
1x gedaan, heel de boot zeeziek behalve een ander stel en ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nooit met de boot geweest maar dat wil ik ook keertje en dan dolfijnen spotten
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1x gedaan, heel de boot zeeziek behalve een ander stel en ik.lachen
was een klein bootje he, bij zo'n luxe cruise boot gaat dat wel anders maar doe je waars geen dolfijnentripquote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Nou klinkt het niet meer zo leuk. Had een heel ander beeld in mn hoofd bij reizen per boot.
Dat is wel echt fuckedquote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Zou eerst een keer kort stuk met de boot gaan lol, keer met mijn zus op een boot gezeten en die was de hele reis goed ziek. Uiteindelijk was er een Duitser zo ziek geworden dat ze maar teruggegaan zijn.
Je moet wel enigszins geluk hebben. Je ziet ze niet altijd namelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:31 schreef Limoentjuh het volgende:
Lijkt me gaaf om op zee te gaan en dan dolfijnen en misschien zelfs orka's te zien.
zeker een kwestie van geluk hebben. Blijft toch wel een droom.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet wel enigszins geluk hebben. Je ziet ze niet altijd namelijk
Ik heb het mogen ervarenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
zeker een kwestie van geluk hebben. Blijft toch wel een droom.
Nee hoor, het is leuk.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Is het wel wat om te zien of maak ik er teveel van
Of walvissenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:31 schreef Limoentjuh het volgende:
Lijkt me gaaf om op zee te gaan en dan dolfijnen en misschien zelfs orka's te zien.
Dat gaat je vanavond niet meer lukkenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:21 schreef Limoentjuh het volgende:
Je kan niet genoeg punten hebben. Moet 2100 halen vandaag
Jawel kan wel. Nog maar 40punten ong.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat gaat je vanavond niet meer lukken
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
Limoen gaat wel als een trein zeg
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |