Hou daar maar rekening mee... Gemiddeld kom je daar gewoon op uit. Alleen als je perfect bent en slechts 20 lessen nodig hebt en alles in een keer haalt niet..quote:
Oh dankje voor de bevestiging. Ik wist al wel dat ik perfect was, maar dit doet me extra goed.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 07:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou daar maar rekening mee... Gemiddeld kom je daar gewoon op uit. Alleen als je perfect bent en slechts 20 lessen nodig hebt en alles in een keer haalt niet..
Ligt er ook aan waar je afrijdt en lest.quote:
Wat weet jij daar nou van man.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 07:14 schreef LompeHork het volgende:
Geen idee meer wat het bij mij kostte, want dat is ook al een aardig tijdje terug. Dit is echter wel reëel: https://www.cbr.nl/rijbewijstips/kosten-rijbewijs-halen/
Helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:41 schreef Kreator het volgende:
8 dubbel-lessen in het gulden tijdperk.
6 dubbel-lessen voor de motor ook in het gulden tijdperk.
Geen idee meer wat het heeft gekost, maar het heeft wel zin om zelf ergens te oefenen of bepaalde basiskennis op te doen voordat je in die dure lesauto gaat zitten.
quote:
bij mij ook zoiets ja. Ik sta ook versteld van de lage bedragen die ik hier ziequote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:37 schreef gelestipjes het volgende:
3000 euro zal het toch zeker wel geweest zijn, volgens mij was het 45 euro per uur. Wel in 1 keer geslaagd voor theorie, ttt en praktijk.
Voor A geef ik je dan vervangende toestemmingquote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:53 schreef nogeenoudebekende het volgende:
1000 Gulden voor B, E achter B via werkgever, CDE was totaal iets van 4000 Gulden. A mag ik niet van mijzelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:[b]Op dinsdag 15 mei 2018 20:09 schreef Kamelenteen het volgende:
Oh noooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hell yeah!quote:
Huh? Bestond de tussentijdse toets toen al?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:45 schreef Vicky het volgende:
29 of 30 lessen a 35/40 gulden
Tussentijdse toets 75 gulden geloof ik
Examen 275 gulden
Theorietoets weet ik niet meer
20 jaar geleden
Grappig dat het nu ongeveer die exacte getallen is in euro's.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:45 schreef Vicky het volgende:
29 of 30 lessen a 35/40 gulden
Tussentijdse toets 75 gulden geloof ik
Examen 275 gulden
Theorietoets weet ik niet meer
20 jaar geleden
Dat deed ik ook, en ik kwam ergens tussen de 2k en 3k uit. Herexamens zijn duurquote:
En geen lessen? In wat voor bananenrepubliek heb jij je rijbewijs gehaald?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 08:12 schreef marzman het volgende:
Voor mijn vrouw 104 euro (theorie-examen 15 euro, voorlopig rijbewijs 25 euro, praktijk-examen 39 euro, definitief rijbewijs 25 euro). Bij mij was het in guldens, waarschijnlijk rond de 100 gulden ofzo (het is meer dan 20 jaar geleden).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:54 schreef Faazz het volgende:
Ongeveer ¤4500,- met 90 lessen, 3x examen en 7x theorie.Laat die smiley maar weg, er is geen enkele reden om jezelf onderuit te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms duurt het gewoon wat langer en de oorzaak daar van kan zelfs gewoon pech zijn.
Je hebt het gehaald, dáár gaat het om, rest is niet belangrijk.![]()
Er zijn geen excuses denkbaar voor 7 pogingen nodig hebben voor je theorie.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Laat die smiley maar weg, er is geen enkele reden om jezelf onderuit te halen.
Soms duurt het gewoon wat langer en de oorzaak daar van kan zelfs gewoon pech zijn.
Je hebt het gehaald, dáár gaat het om, rest is niet belangrijk.
In Nederland, mijn vrouw in België. In België mag je het rijbewijs nog halen zonder gebruik te maken van een rijschool. Gewoon je theorie halen, een begeleider kiezen (dat ben ik) en een L op je auto plakken. Al is het tegenwoordig iets meer (de begeleider moet nu ook een cursus volgen, maar dat is ook tientjes werk)quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:00 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
En geen lessen? In wat voor bananenrepubliek heb jij je rijbewijs gehaald?
Dat was wel heel goedkoop, volgens mij betaalde ik in 1984 al 35 gulden per les.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:18 schreef lily het volgende:
40 lessen voor 29 gulden per les (1989).
De kosten van examen en theorie weet ik niet meer. Volgens mij 25 gulden voor theorie.
Yep. Waren wel lessen van 3 kwartier.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was wel heel goedkoop, volgens mij betaalde ik in 1984 al 35 gulden per les.
Die pakketen klinken altijd zo tof. Ik nam het grootste pakket, want dan heb je het lekker ruim. Uiteindelijk ruim het dubbele aan lessen gehad.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:45 schreef lily het volgende:
Ik ga nu een pakket nemen voor oudste zoon. Hij begint binnenkort.
1100 voor 30 lessen incl praktijkexamen.
ik was een van de eerste die 'm deed..quote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Huh? Bestond de tussentijdse toets toen al?
Zal haast wel, anders zou je het niet noemen natuurlijk. Het verbaast me alleen een beetje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |