Nathan Peter zit in een wakje.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:28 schreef Masterminded het volgende:
Mag ik de naam van Nathan Haas noemen?
Dan gaat dit niet op.quote:
De Australische TJS.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:28 schreef Masterminded het volgende:
Mag ik de naam van Nathan Haas noemen?
Maar hij rijdt wel meer top 10's dan de TJS in vlees en bloed.quote:
Die faalt dit jaar enorm ja. Mijn FPCL vindt dat niet leuk.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Huffman is ook niet wat het geweest is.
Durasek dan. Die heeft zich heel lang wel stilgehouden tot hij gisteren sterk reed.quote:
Dat Rally heb je op Britton en McNulty na echt helemaal niks aan.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die faalt dit jaar enorm ja. Mijn FPCL vindt dat niet leuk.
Neen, geen idee wie ik daarvoor moet contacteren. Niemand lijkt bereid er spontaan iets over te lossen.quote:
Reageert Lenny niet op je priveberichten?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:39 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Neen, geen idee wie ik daarvoor moet contacteren. Niemand lijkt bereid er spontaan iets over te lossen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:40 schreef Mani89 het volgende:
Misschien moet je je zus bij hem aanbieden.
Costa doet tegenwoordig aan bergbeklimmen, skiën, snowboarden, mountainbiken en meer van dat soort C-sporten.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Hartstikke leuk natuurlijk die knullen van Axeon, maar vanaf volgend seizoen rijden ze allemaal in dienst van Evenepoel. Vacek gaat er mogelijk ook naartoe, trouwens. Dat gezegd hebbende, hebben wij recentelijk nog iets vernomen van Costa?
Nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Hartstikke leuk natuurlijk die knullen van Axeon, maar vanaf volgend seizoen rijden ze allemaal in dienst van Evenepoel. Vacek gaat er mogelijk ook naartoe, trouwens. Dat gezegd hebbende, hebben wij recentelijk nog iets vernomen van Costa?
Hoe ver gaat je adoratie voor Evenepoel?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Vacek ook niet, die is echt teringlelijk.quote:
Zo ver dat ik deze zaterdag de Zoncolan links laat liggen en mij volop ga storten op de trofee Morbihan.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoe ver gaat je adoratie voor Evenepoel?
Lijkt meer op een verneukte huisvader met een psychische stoornis.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, Vacek. Hij heeft nog net geen syndroom van down.
Bolle kopquote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Dit geloof ik nietquote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zo ver dat ik deze zaterdag de Zoncolan links laat liggen en mij volop ga storten op de trofee Morbihan.
Hier geloof ik niets van.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zo ver dat ik deze zaterdag de Zoncolan links laat liggen en mij volop ga storten op de trofee Morbihan.
Hij noemt zichzelf de nieuwe Kreuziger, dan kan het alleen maar fout gaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
De Tsjechische Sven Kramer.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Tsjechische Sven Kramer.
[ afbeelding ]
Kramerquote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt in Tsjechië ook maar weinig goede voorbeelden.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij noemt zichzelf de nieuwe Kreuziger, dan kan het alleen maar fout gaan.
Wie?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tsjechië is ook wel een vlees-noch-vis-land.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt in Tsjechië ook maar weinig goede voorbeelden.
Ja, nee, dat is niet best.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Vacek heeft nog wel een cult-hoofd. Evenepoel is gewoon een zoon van Frits Barend.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Was er vandaag geen rit in de Colombiaanse ronde van de toekomst trouwens, Koffieplanter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Praag is wel lachen voor een aantal dagen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:47 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Tsjechië is ook wel een vlees-noch-vis-land.
Wel veel te druk tegenwoordigquote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Praag is wel lachen voor een aantal dagen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, nee, dat is niet best.
Hij heeft ook bij PSV gespeeld, dat kan sowieso niet natuurlijk.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]Ah, ik zag nog niks bij m'n gabbers van firstcycling. Die Noren moeten blijkbaar wat harder werken voor hun geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Molano is het broertje van neem ik aan?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]Ja groot talent die ene, die gaat nog ver komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Inderdaad, won gisteren zelfs de etappe. Ook een sprinter uiteraard.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ah, ik zag nog niks bij m'n gabbers van firstcycling. Die Noren moeten blijkbaar wat harder werken voor hun geld.
Molano is het broertje van neem ik aan?
Als je een poging doet om over de Karelsbrug te lopen ben je zo een half uur verder.quote:
Als je er vanaf de burcht op neerkijkt is het net een mierenhoopquote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je een poging doet om over de Karelsbrug te lopen ben je zo een half uur verder.
"Die kan in principe ook nog wel wat klimmetjes over komen"quote:
We vinden je allemaal een fantastische user dus waarom zouden we je doodzwijgen?quote:
Niet echt goed voor het stereotype Amerikaanse dit.quote:
Wat moet ik nou weer met dit soort Bluffiaanse teksten?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
We vinden je allemaal een fantastische user dus waarom zouden we je doodzwijgen?
Volgens Karsten 'Omerta' Kroon gewoon een jongen met veel talent.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:55 schreef maxi-mus het volgende:
Majka heeft echt een prototype dopinghoofd.
Daar heb ik nog jarenlang bij in dezelfde kliniek gezeten.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens Karsten 'Omerta' Kroon gewoon een jongen met veel talent.
Heeft Karsten er toevallig bij in de ploeg gezeten?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Karsten Kroon.... Is dat niet die goeie vriend van Manuel Quinziato?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog jarenlang bij in dezelfde kliniek gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |