Staat toch boven in beeld?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:05 schreef skysherrif het volgende:
Iemand met een liveticker voor een wat beter overzicht?

https://www.amgentourofcalifornia.com/2018-stage-2-mensquote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog 50km, waarvan het grootste gedeelte bergaf...denk dat ze circa 00h10 wel binnen zijn.

Oh dat is nog vrij aardig op je 23equote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vorig jaar een keer 37e in de Dauphine

Ik moet me er nog even in verdiepen maar ga denk ik voor de usual suspects.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Balen.
Wie is de Ballerini van morgen trouwens?

Ik vind het eigenlijk al onverwacht dat Wolfpack mee aan het achtervolgen is.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:04 schreef Koffieplanter het volgende:
en ten tweede hoe lang Nando hier mee kan. Intrinsiek zou hem dit moeten liggen.

Het is niet dat ze iets te verliezen hebben. Zou trouwens ook voor Jhonatan kunnen zijn, die is ook niet traag.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk al onverwacht dat Wolfpack mee aan het achtervolgen is.

Bij TJS is niks "normaal gesproken".quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd wat TJS kan...normaal gesproken moet hij zo'n finish wel aan kunnen.

quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd wat TJS kan...normaal gesproken moet hij zo'n finish wel aan kunnen.

Gisteren allerlaatste.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:28 schreef Masterminded het volgende:
Mag ik de naam van Nathan Haas noemen?

Neequote:Op dinsdag 15 mei 2018 23:28 schreef Masterminded het volgende:
Mag ik de naam van Nathan Haas noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |