Ah oké, dan is het wel sneu inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ironisch genoeg was het een kopje coca thee.
Wel treurig wat die man is aangedaan. Elk rapport, elke uitspraak spreekt in het voordeel van Guerrero. Zelfs in het rapport van de CAS zelf staat dat de gevonden stof niet werd gebruikt als prestatie bevorderend middel, een nog smeren ze hem veertien maanden aan. Lachwekkend is het.
Zal wel weer vallenquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:11 schreef IbanMayo het volgende:
Gaat Gaviria trouwens een goede Tour rijden?
Wint 4 ritten.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:11 schreef IbanMayo het volgende:
Zal lastig worden, Kittel en Groenewegen zijn intrinsiek snellerquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:11 schreef IbanMayo het volgende:
Ik denk niet dat er veel ploegen blaken van het zelfvertrouwen qua sprinttreinen tbhquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:11 schreef IbanMayo het volgende:
2-4 etappe's.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:11 schreef IbanMayo het volgende:
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, ja.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:11 schreef IbanMayo het volgende:
Hoezo?quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Valt wel mee, vandaag is wielrennen maar bijzaak.
Niets van gemerktquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Valt wel mee, vandaag is wielrennen maar bijzaak.
Met name Cofidis.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel ploegen blaken van het zelfvertrouwen qua sprinttreinen tbh.
Maar Gaviria is wel completer dan die twee.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zal lastig worden, Kittel en Groenewegen zijn intrinsiek sneller
Oh sorry. Sorry, ik las het als in dinsdag (vandaag).quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat jij of all places dat aan mij moet vragen.
[ afbeelding ]
Peter Bosz doet de analyse bij FOX hier (lol)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |