De grap maakt zichzelf. Ik heb er niks aan toe te voegen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:00 schreef Szura het volgende:
Marokkaan op een fiets, kom maar met die grap Mani
Naast Jozee lijkt elke Co-commentator van wereldklasse.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind de co-commentator dit keer wel goed.
Geen fijn stemgeluid.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind de co-commentator dit keer wel goed.
Zal wel een gestolen overwinning zijn dan. hahaha.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:02 schreef Columbiafan het volgende:
Marokkaanse overwinning in de WT, dan ga ik echt janken.![]()
Dit zeg je puur om dit topic weer naar je hand te zetten.quote:
Praat eens normaal.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit zeg je puur om dit topic weer naar je hand te zetten.
ik vind het wel prima voor zo'n avondwedstrijd.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit zeg je puur om dit topic weer naar je hand te zetten.
Technische sportquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Olympische heldin in het nauw door afwijkende bloedwaarden
Einde bericht
''Onze Nederlanders gebruiken geen doping''quote:
Zit niet in onze cultuur.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
''Onze Nederlanders gebruiken geen doping''
Gr gr Simon Vroemen en Adrienne Herzogquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
hartafwijking, isu vond het niks had de zaak al laten vallenquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
In Zuid-Amerika zit er coke in de thee?quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Het werd wel eens tijd dat het CAS zich ging bezighouden met dat soort non-figuren in plaats van Guerrero 14 maanden aan te naaien vanwege het drinken van een kopje thee.
Nou en.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wisten jullie dat Poljanski ook al ooit betrapt is geweest op doping?
Wij doen het met groente en fruit, eerlijk als we zijn. Echte winnaars gaan om 06:00 's morgens de ijsbaan op en trainen keihard voor ze naar school of werk gaan.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zit niet in onze cultuur.
Ironisch genoeg was het een kopje coca thee.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Zuid-Amerika zit er coke in de thee?
quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:09 schreef Slobeend het volgende:
"Het kwam niet eens in me op om doping te gebruiken."
Ah oké, dan is het wel sneu inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ironisch genoeg was het een kopje coca thee.
Wel treurig wat die man is aangedaan. Elk rapport, elke uitspraak spreekt in het voordeel van Guerrero. Zelfs in het rapport van de CAS zelf staat dat de gevonden stof niet werd gebruikt als prestatie bevorderend middel, een nog smeren ze hem veertien maanden aan. Lachwekkend is het.
Zal wel weer vallenquote:Op woensdag 16 mei 2018 00:11 schreef IbanMayo het volgende:
Gaat Gaviria trouwens een goede Tour rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |