SPOILER: Utrecht. 9 juni. Dus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game- en vreetmeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Harmankardon op 14-05-2018 23:39:51 ]
Niet. Proef je ten minste de popcornquote:
Eindelijk eens iemand met feedback?quote:Op maandag 14 mei 2018 22:54 schreef DrMarten het volgende:
Het gaat wel weer lekker daar in Feedback of niet?
Als “eisen” gelijk staat aan feedback, ja.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eindelijk eens iemand met feedback?
Waar moet ik mk van kennen?quote:Op maandag 14 mei 2018 22:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als “eisen” gelijk staat aan feedback, ja.
Ik wist niet dat je een boek geschreven had!quote:
Dat komt nog wel een keer, nee het boek wat ik had besteldquote:Op maandag 14 mei 2018 23:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een boek geschreven had!
quote:Op maandag 14 mei 2018 23:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Alleen hierom al moet ik een andere Fokker zien te daten.
Hebben we het nu over MKquote:Op maandag 14 mei 2018 23:06 schreef Elvi het volgende:
Oh en even zwaaien jongens, hij zal vast een tabje met deze sc open hebben
Posts van 5 a4'tjes lang.quote:
Hoop geblaat om niets lijkt het. Maar heb dan ook weer geen zin om alles terug te lezen.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kijk er eens met een objectieve mening naar en geef ons je deskundige oordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |