Dom wicht is uitschelden? Gewoon een conclusie van mij op jouw posts, hoor.quote:Op zondag 2 september 2018 22:33 schreef MissGiraffe het volgende:
Ik heb gewoon argumenten in het topic, jij hebt alleen scheldpartijen.
Doodsverwensing + schelden. Dat is het verschil in klasse tussen jou en mij.quote:Op zondag 2 september 2018 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dom wicht is uitschelden? Gewoon een conclusie van mij op jouw posts, hoor.
Ik wens je nog veel wijsheid en klasse toe als je ooit volwassen wordt.quote:Op zondag 2 september 2018 22:42 schreef MissGiraffe het volgende:
Doodsverwensing + schelden. Dat is het verschil in klasse tussen jou en mij.
Volwassen aldus Golfer = doodsverwensingen op een forum uitten en scheldenquote:Op zondag 2 september 2018 22:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wens je nog veel wijsheid en klasse toe als je ooit volwassen wordt.
Vanaf het moment dat je je bij Fok! aanmeldde zie ik als ik jouw postgeschiedenis bekijk overal hetzelfde. Trollen en ruzie maken.quote:Op zondag 2 september 2018 23:21 schreef MissGiraffe het volgende:
Volwassen aldus Golfer = doodsverwensingen op een forum uitten en schelden
Jij plaatst doodsverwensingen en scheldpartijen. Dit is tegen de regels van Fok! in, newbie.quote:Op zondag 2 september 2018 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat je je bij Fok! aanmeldde zie ik als ik jouw postgeschiedenis bekijk overal hetzelfde. Trollen en ruzie maken.
Ik wens je nog veel aandacht toe, maar van mij krijg je die niet meer.
Help, mama. Ze pesten me. Ik ben niet mondig en slim genoeg om er tegenin te gaan en dus ga ik klikken en klagen in een FB-topic.quote:Op zondag 2 september 2018 23:26 schreef MissGiraffe het volgende:
Jij plaatst doodsverwensingen en scheldpartijen. Dit is tegen de regels van Fok! in, newbie.
"Ik wens je nog veel aandacht toe, maar van mij krijg je die niet meer."quote:Op zondag 2 september 2018 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Help, mama. Ze pesten me. Ik ben niet mondig en slim genoeg om er tegenin te gaan en dus ga ik klikken en klagen in een FB-topic.
Dit is dan ook de reden dat ik minder in TV te vinden bij tegenwoordig. Over elk programma wel weer.quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Afschuwelijk trouwens hoe sommigen van jullie die vrouw omschrijven. Vraag me af of je ook over 'vleesbulten' praat als dit toevallig je zus of nichtje is. Deze mensen maakten genoeg domme fouten in hun emigratie om je onbedwingbare kritiek en hoon dáárop los te laten, me dunkt.
Ja: SHO / Jouw Vrouw Mijn Vrouw #3 .....quote:Op donderdag 8 november 2018 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Is er een 'jouw vrouw mijn vrouw' topic?
Ja die vond ik ook.quote:Op donderdag 8 november 2018 23:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ja: SHO / Jouw Vrouw Mijn Vrouw #3 .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |