Ik zie ze in GC praten over Jachtseizoen van StukTV. Willicht kan dit ook daar?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:16 schreef Tegan het volgende:
Is er ergens een geschikt topic/subforum waar je kan praten over Youtube documentaires zoals Layers of Me van Nikkie de Jager, Euthanasie De Movie van BOOS?
In een twee nieuwe GC topics bedoel je?quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zie ze in GC praten over Jachtseizoen van StukTV. Willicht kan dit ook daar?
Ja in een nieuw topic in GC. Soms mis ik het ook. Op YouTube staan leuke dingen maar ik weet ook niet waar je het op fok kan plaatsen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
In een twee nieuwe GC topics bedoel je?
Ik hoopte meer op een verzameltopic i.p.v. een deepdive in één documentaire. Misschien is dit wat:
F&S / Goede Docu's?! #7
Ik wil wel een topic openen, maar ik moet nog even nadenken over een goede titel en insteek/inleiding.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja in een nieuw topic in GC. Soms mis ik het ook. Op YouTube staan leuke dingen maar ik weet ook niet waar je het op fok kan plaatsen.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:28 schreef Nine. het volgende:
Kan een modje dit reeksen? Thanks alvast.
Dank je wel Zoem, ik ken de andere manier van topic report nog niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:59 schreef zoem het volgende:
Ik lees niet overal mee, is niet te doenEen topic report is dan handiger. Topic is nu gereekst.
quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:10 schreef potjecreme het volgende:
TV / The Voice Of Holland seizoen 11 #3 (pre)bettels
Mag deze dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |