Ik zou geen andere manier weten om het uit te spreken.quote:Op maandag 14 mei 2018 17:13 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Naja Haags misschien ook wel (een beetje)
Ook voor het eerst.quote:Op maandag 14 mei 2018 17:12 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Prachtig om te zien dat LJR de enige is die OT blijft
quote:Op maandag 14 mei 2018 18:07 schreef Fer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig kun je er zelf wèl om lachen.quote:Op maandag 14 mei 2018 18:10 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Niet drie keer rochelen en spuwen tijdens het uitspreken van
SCCCCGGGGHHHHHaaahwaarGrrgGGrgwahggrrgfffphtoearma
Neem er nog 1quote:Op maandag 14 mei 2018 18:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je er zelf wèl om lachen.
Dat zou bij mij wêl een glimlach opleveren itt jouw grappen.quote:Op maandag 14 mei 2018 18:15 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Neem er nog 1
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Soewarmah is het dus als het over Sgchapenvleesch gaat. Aangezien de NLse sjoarma van varken wordt gemaakt.quote:Op maandag 14 mei 2018 17:30 schreef butz0rs het volgende:
Iedereen die ik ken zegt swarmaa. En degene met migratieachtergrond soewarmah.
Falafafel.quote:Op maandag 14 mei 2018 18:38 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Jij bedoelt die kikkererwtenballetjes, hoe heten ze.
Dat spul komt toch grotendeels uit Duitsland?quote:Op maandag 14 mei 2018 18:39 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Soewarmah is het dus als het over Sgchapenvleesch gaat. Aangezien de NLse sjoarma van varken wordt gemaakt.
Vond het wel een leuk garpje.quote:Op maandag 14 mei 2018 18:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je er zelf wèl om lachen.
Deels waarschijnlijk, bij Rendac in Son schijnt ook veel shoarma geoogst te worden.quote:Op maandag 14 mei 2018 18:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat spul komt toch grotendeels uit Duitsland?
pita is de broodjequote:
Ik ga het wel eens bij de Turkse supermarkt halen, als ik lamsvlees wil.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 06:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waarom ligt er in de supermarkt alleen varkensswarma?
Tip: sjor op z'n ma.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 08:54 schreef Slabber het volgende:
Er zijn zoveel verschillende manieren om shoarma uit te spreken waar ik vrede mee heb, behalve de buurman want die spreekt het uit als sjorma. Die verdient gewoon een tik op zn snuit.
Is ook de enige echte manier om het uit te spreken.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 07:24 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik zeg vaak sjuwarma hihihihi okee doei
Ik doe sho-warma, is dat wel goed? Ik weet eigenlijk niet hoe deze moet. Kan me ook eerlijk gezegd niet zoveel schelenquote:
Ja dat is ongeveer hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe sho-warma, is dat wel goed? Ik weet eigenlijk niet hoe deze moet. Kan me ook eerlijk gezegd niet zoveel schelen
Of iets half-onverstaanbaars als shwrwawrwrawmwra of zoquote:Op dinsdag 15 mei 2018 12:26 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Ja dat is ongeveer hetzelfde.
Kleine verschillen boeit mij ook niet zoveel. Maar mensen die het shwarma noemen
Krijg je dan juist niet; mayonaise, uitjes, en satésaus?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wilde altijd al een patatzaak binnen lopen en vragen om een jihadpatat (patatje met knoflooksaus), maar tot nu toe nog nooit aangedurfd, denk ik.
quote:Op maandag 14 mei 2018 17:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Klagen terwijl je zelf niet weet hoe het zit dan ben je echt een mongooltje.
Falafalquote:Op maandag 14 mei 2018 18:38 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Jij bedoelt die kikkererwtenballetjes, hoe heten ze.
Dat is lekker.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |