Er is nog geen molquote:Op zondag 10 maart 2019 20:00 schreef svann het volgende:
"Jij weet niets en dit jaar weet de mol ook niets."
De mol is dus onvoorbereid en staat er echt helemaal alleen voor?
Yep, behalve de Belgen en Madhouse11 blijkbaarquote:Op zondag 10 maart 2019 19:57 schreef egoblokje het volgende:
Maar als ik het goed begrijp kunnen we zo nog niet kijken en moeten we wachten tot hij vanavond online staat?
Je bent wel de enige hier die live kan meeposten iigquote:
Die wordt waarschijnlijk tijdens deze eerste aflevering gekozen.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:06 schreef svann het volgende:
[..]
Hoe geraken ze dan aan een mol?
Extra spannend element.
Bedankt, maar ik slinger dan maar een Nederlanse VPN aan, dat moet goed werken.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geef mij een quote-je en ik download de video als die beschikbaar is.
Mocht die dan nog nergens anders staan
O ja, een mollicitatie. Ik herinner me zoiets.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:09 schreef Moira. het volgende:
Die wordt waarschijnlijk tijdens deze eerste aflevering gekozen.
De Nederlandse WIDM heeft jaren terug ook zo’n seizoen gehad, waar de kandidaten die mol wilden zijn dan een ‘mollicitatie-gesprek’ moesten houden met oud-mollen en op die manier dus tijdens het spel gekozen werd.
Jeej! Eten pakken en kijken! Zin in!quote:Op zondag 10 maart 2019 21:09 schreef Sirolf het volgende:
De eerste aflevering staat inmiddels online: https://www.vier.be/video/de-mol/de-mol-2019/gfw379cm
Ondertiteldquote:Op zondag 10 maart 2019 22:21 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga morgen eens kijken denk ik, geen tijd gehad vanavond.
Wordt het ondertiteld, of is het wel te volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |