abonnement Unibet Coolblue
pi_179139227


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_179139267
quote:
10s.gif Op zondag 13 mei 2018 19:59 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Try again;
ICO Active from: September 2017

Liegen houd ik niet van btw.
En laat je er 1 vinden, teveel in overvloed die dat niet gedaan hebben. :)

Iedereen geeft hier aan waarom het zo is, enkel jij bent eigenwijs. Kan ik niet meer serieus nemen, geef je ongelijk toe, of ga lekker nog meer zoeken naar onzin :D
Goed dat je je alvast had ingedekt. :D ICO is namelijk uitverkocht in een bear market, anders zou ik het uiteraard niet als voorbeeld noemen vlugge Japie. :')
pi_179139282
InsurePal ook, en nog veeeel meer.
pi_179139291
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Goed dat je je alvast had ingedekt. :D ICO is namelijk uitverkocht in een bear market, anders zou ik het uiteraard niet als voorbeeld noemen vlugge Japie. :')
Bron?
ICO begon iig tijdens een bull en maanden erna was het nog een bull tot zowat einddatum van 25 jan. Lieg niet kerel. Triest gewoon. :')
pi_179139300
Wat een poepdiscussie

Ik ga deze discussie ff destroyen met feiten.

Vechain ico 31 augustus - uitverkocht in 3 minuten

Universa ico 18 oct t/m 2 december

bull/bearmarket is onzin
pi_179139301
Stel ik begin een ICO, wanneer zou ik die het liefst beginnen, in een bear market of bull market?
pi_179139312
quote:
10s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat een poepdiscussie

Ik ga deze discussie ff destroyen met feiten.

Vechain ico 31 augustus - uitverkocht in 3 minuten

Universa ico 18 oct t/m 2 december

bull/bearmarket is onzin
Bull / Bull. :D
Geen onzin dus.
pi_179139313
quote:
10s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:04 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Bron?
ICO begon iig tijdens een bull en maanden erna was het nog een bull tot zowat einddatum van 25 jan. Lieg niet kerel. Triest gewoon. :')
Lees je maar in kerel, zoiets simpels ga ik niet uitleggen, vind ik triest. :P
pi_179139317
quote:
10s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:05 schreef ChickenMan het volgende:
Stel ik begin een ICO, wanneer zou ik die het liefst beginnen, in een bear market of bull market?
Haha, lijkt me logisch wanneer! :)
pi_179139323
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Lees je maar in kerel, zoiets simpels ga ik niet uitleggen, vind ik triest. :P
0 arguments filled.
BS post. :W
pi_179139342
waar kan ik die seal ico volgen
pi_179139351
quote:
10s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:05 schreef ChickenMan het volgende:
Stel ik begin een ICO, wanneer zou ik die het liefst beginnen, in een bear market of bull market?
Ligt eraan, als je een kut ICO hebt zonder grote spelers als investeerders (ik noem een SEAL :')), heb je waarschijnlijk dom geld nodig. De meeste grote ICO's zijn gunstige om in een bear market te beginnen natuurlijk.
pi_179139356
quote:
10s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:06 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

0 arguments filled.
BS post. :W
Nu vind je fundering ineens belangrijk? Ik doe jou alleen maar na hoor, zou het goede voorbeeld eens geven. :D
pi_179139361
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Ligt eraan, als je een kut ICO hebt zonder grote spelers als investeerders (ik noem een SEAL :')), heb je waarschijnlijk dom geld nodig. De meeste grote ICO's zijn gunstige om in een bear market te beginnen natuurlijk.
_O-
Oh man, op mensen zoals deze, verdienen we geld.
I love it.
pi_179139378
quote:
10s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
waar kan ik die seal ico volgen
We hebben een designated SEAL Topic hiervoor. ^O^
pi_179139427
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Ligt eraan, als je een kut ICO hebt zonder grote spelers als investeerders (ik noem een SEAL :')), heb je waarschijnlijk dom geld nodig. De meeste grote ICO's zijn gunstige om in een bear market te beginnen natuurlijk.
Nou ja als je dat echt gelooft dan houdt het op :P

abc ik kap ermee
  zondag 13 mei 2018 @ 20:22:47 #17
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179139660
Is seal :') de nieuwe fok chill coin?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_179139705
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:22 schreef hmmmz het volgende:
Is seal :') de nieuwe fok chill coin?
Tuurlijk, na die partnership met Adamski duikt iedereen er op.
  zondag 13 mei 2018 @ 20:25:33 #19
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179139735
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Tuurlijk, na die partnership met Adamski duikt iedereen er op.
Wie?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_179139762
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Tuurlijk, na die partnership met Adamski duikt iedereen er op.
Ik moest lachen
pi_179139765
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:25 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Wie?
Ken je Adamski niet? Echt een killer combi.
pi_179139828
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:22 schreef hmmmz het volgende:
Is seal :') de nieuwe fok chill coin?
Welgeteld 1 persoon :P
pi_179139846
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Welgeteld 1 persoon :P
Nee hoor ;)
pi_179139886
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:30 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Nee hoor ;)
.. die 'm shillt (dat was de vraag, leer lezen :P)
pi_179139923
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:31 schreef illusions het volgende:

[..]

.. die 'm shillt (dat was de vraag, leer lezen :P)
Ook niet. :)
Vaker gezien dat het een godencoin is. Leer lezen idd. :P
  zondag 13 mei 2018 @ 20:33:24 #26
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179139937
TKY gaat lekker. Moooon
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_179139938
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:32 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ook niet. :)
Vaker gezien dat het een godencoin is. Leer lezen idd. :P
Sarcasme niet begrijpen. :')

Die mensen zetten jou een hak, vriend, doe je ogen open. :D
pi_179139964
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Sarcasme niet begrijpen. :')

Die mensen zetten jou een hak, vriend, doe je ogen open. :D
Whahahha. Ok, blijf dat vooral denken ;)
  zondag 13 mei 2018 @ 20:35:05 #29
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179139979
https://www.rtlz.nl/crypt(...)de-een-ton-verdienen

"Hij besloot ook vrienden uit te nodigen om in de leendiensten van Bitconnect te stappen, waarmee hij een nog hogere rente verdiende op zijn ingelegde geld."

hey hey heeeeeeeey :')
pi_179140087
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:35 schreef leolinedance het volgende:
https://www.rtlz.nl/crypt(...)de-een-ton-verdienen

"Hij besloot ook vrienden uit te nodigen om in de leendiensten van Bitconnect te stappen, waarmee hij een nog hogere rente verdiende op zijn ingelegde geld."

hey hey heeeeeeeey :')
Insane toch.. en dat dan vrienden noemen en alle risico's wist. Sad. Heyheyhey idd.
  zondag 13 mei 2018 @ 20:42:01 #31
61320 TwztId
ja toch..
pi_179140172
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:35 schreef leolinedance het volgende:
https://www.rtlz.nl/crypt(...)de-een-ton-verdienen

"Hij besloot ook vrienden uit te nodigen om in de leendiensten van Bitconnect te stappen, waarmee hij een nog hogere rente verdiende op zijn ingelegde geld."

hey hey heeeeeeeey :')
200 hele euro's :')
pi_179140218
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:42 schreef TwztId het volgende:

[..]

200 hele euro's :')
Hoho, later nog eens een hele 100 euro!
pi_179140445
waarom is seal niet represent op concensus :)

:)
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 mei 2018 @ 20:55:18 #34
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179140503
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:
waarom is seal niet represent op concensus :)

:)
Was langer dan een uur rijden :( Ze doen alleen maar zaken met je als je maximaal op een uur rijden zit.

B:)B *;
pi_179140551
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

Was langer dan een uur rijden :( Ze doen alleen maar zaken met je als je maximaal op een uur rijden zit.

B:)B *;
Hahahhah :D
Dies leuk ^^
pi_179140562
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

Was langer dan een uur rijden :( Ze doen alleen maar zaken met je als je maximaal op een uur rijden zit.

B:)B *;
😂😂😂😂😂😂😎
  zondag 13 mei 2018 @ 20:58:55 #37
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179140588
Ook in het VEN topic gesteld, maar dat is een beetje dood :P Dus een poging hier:

Kun je een wallet met VeThor X-node status upgraden naar een Strength Node (+10k VEN) of enkel naar een Strength X node (+16k VEN)?

Oh en nog een vraag:

Waarom zou je een Strength X-node willen hebben en niet een 'gewone' Strength node? De reward is zo te zien gelijk (+100%).
  zondag 13 mei 2018 @ 21:03:47 #38
61320 TwztId
ja toch..
pi_179140691
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:58 schreef leolinedance het volgende:
Ook in het VEN topic gesteld, maar dat is een beetje dood :P Dus een poging hier:

Kun je een wallet met VeThor X-node status upgraden naar een Strength Node (+10k VEN) of enkel naar een Strength X node (+16k VEN)?

Oh en nog een vraag:

Waarom zou je een Strength X-node willen hebben en niet een 'gewone' Strength node? De reward is zo te zien gelijk (+100%).
  zondag 13 mei 2018 @ 21:04:19 #39
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179140711
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 21:03 schreef TwztId het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij niet snap?
pi_179140726
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:58 schreef leolinedance het volgende:
Ook in het VEN topic gesteld, maar dat is een beetje dood :P Dus een poging hier:

Kun je een wallet met VeThor X-node status upgraden naar een Strength Node (+10k VEN) of enkel naar een Strength X node (+16k VEN)?

Oh en nog een vraag:

Waarom zou je een Strength X-node willen hebben en niet een 'gewone' Strength node? De reward is zo te zien gelijk (+100%).
ja, als je naar strenght node gaat verlies je wel X status

en

x node bonus is permanent. Er is dacht ik 50 mil VEN gelocked waarvan de thor verdeeld wordt over de x nodes

hoe minder x nodes hoe hoger je bonus wordt dus

strenght node bonus is slechts t/m 2019 of 2020 waarvan je de bonus krijgt uit een thor pool

strenght node geeft 38.8% bonus en x node weet ik niet uit mijn hoofd (afhankelijk van aantal x nodes) maar zit daar wel een stuk onder

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2018 21:07:58 ]
pi_179140738
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:58 schreef leolinedance het volgende:
Ook in het VEN topic gesteld, maar dat is een beetje dood :P Dus een poging hier:

Kun je een wallet met VeThor X-node status upgraden naar een Strength Node (+10k VEN) of enkel naar een Strength X node (+16k VEN)?

Oh en nog een vraag:

Waarom zou je een Strength X-node willen hebben en niet een 'gewone' Strength node? De reward is zo te zien gelijk (+100%).
Kun je beter op reddit vragen, hier is iedereen overgestapt op seal.ico.
Vakman pur sang
pi_179140790
Ok ff serieus het antwoord:
10K op een pallet wordt:
"will be a xnode , u will be able to decide if u want it to become a strenght standard node or stay x node.

Strenght node will generate more thor but u will lose ur xnode status forever.

Personally I take Vethor Xnode for now and buy bit by bit until i reach strenght x node"
Vakman pur sang
pi_179140797
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:58 schreef leolinedance het volgende:
Ook in het VEN topic gesteld, maar dat is een beetje dood :P Dus een poging hier:

Kun je een wallet met VeThor X-node status upgraden naar een Strength Node (+10k VEN) of enkel naar een Strength X node (+16k VEN)?

Oh en nog een vraag:

Waarom zou je een Strength X-node willen hebben en niet een 'gewone' Strength node? De reward is zo te zien gelijk (+100%).
  zondag 13 mei 2018 @ 21:14:28 #44
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179140976
Sphtx gaat lekkertje!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 mei 2018 @ 21:19:17 #45
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179141096
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:58 schreef leolinedance het volgende:
Ook in het VEN topic gesteld, maar dat is een beetje dood :P Dus een poging hier:

Kun je een wallet met VeThor X-node status upgraden naar een Strength Node (+10k VEN) of enkel naar een Strength X node (+16k VEN)?

Oh en nog een vraag:

Waarom zou je een Strength X-node willen hebben en niet een 'gewone' Strength node? De reward is zo te zien gelijk (+100%).
Als je nu een 6k X-node hebt hou je die gewoon totdat je onder de 6k komt.

Als je 4k bijkoopt blijft je volgens mij gewoon je X-node status houden. Als je 10k bijkoopt krijgt je strength X-node. Echter als je dan ooit weer onder de 16k komt ben je je x-node notering VOOR ALTIJD kwijt. Denk dus goed na of je wel de 16k wil, want je kan dan niet een deel verkopen zonder je X status kwijt te raken.

X heeft als voordeel dat je straks voorrang krijgt bij ICO's. Qua THOR maakt het weinig uit inderdaad in jouw geval.
pi_179141431
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 21:19 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als je nu een 6k X-node hebt hou je die gewoon totdat je onder de 6k komt.

Als je 4k bijkoopt blijft je volgens mij gewoon je X-node status houden. Als je 10k bijkoopt krijgt je strength X-node. Echter als je dan ooit weer onder de 16k komt ben je je x-node notering VOOR ALTIJD kwijt. Denk dus goed na of je wel de 16k wil, want je kan dan niet een deel verkopen zonder je X status kwijt te raken.

X heeft als voordeel dat je straks voorrang krijgt bij ICO's. Qua THOR maakt het weinig uit inderdaad in jouw geval.
De x node status ontvangt toch 100% 3xtra Thor uit de eigen pool van vechain. (Bij 16k)

Dis de standaard 100% en de x node 100%

Zie tabel met vinkjes
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 mei 2018 @ 21:30:58 #47
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179141465
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 21:29 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

De x node status ontvangt toch 100% 3xtra Thor uit de eigen pool van vechain. (Bij 16k)

Dis de standaard 100% en de x node 100%

Zie tabel met vinkjes
Ow ja, dat was het inderdaad :P
  zondag 13 mei 2018 @ 21:42:50 #48
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179141822
Dank allen. Volgens deze link bij "examples" kun je niet naar een normale Strength node overstappen vanaf een X-node: https://medium.com/@vechainofficial/vechain-x-series-6b77b746b4b2

Maar volgens mij is in de X-node blijven zitten sowieso beter aangezien er toch wel wat voordelen aan zitten. Ik lees ook verhalen over dat X-nodes vrij zeldzaam zullen worden en dat er wellicht grof geld voor betaald gaat worden in de toekomst. Al lijkt me dat toch lastig, een wallet verkopen :P
pi_179141894
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 21:42 schreef leolinedance het volgende:
Dank allen. Volgens deze link bij "examples" kun je niet naar een normale Strength node overstappen vanaf een X-node: https://medium.com/@vechainofficial/vechain-x-series-6b77b746b4b2

Maar volgens mij is in de X-node blijven zitten sowieso beter aangezien er toch wel wat voordelen aan zitten. Ik lees ook verhalen over dat X-nodes vrij zeldzaam zullen worden en dat er wellicht grof geld voor betaald gaat worden in de toekomst. Al lijkt me dat toch lastig, een wallet verkopen :P
Dus jij komt hier even verkondigen dat je 16K x 5$ in je vennetjes hebt gepompt?
Want je weet donders goed hoe het zit?
Vakman pur sang
  zondag 13 mei 2018 @ 21:47:00 #50
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179141976
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dus jij komt hier even verkondigen dat je 16K x 5$ in je vennetjes hebt gepompt?
Want je weet donders goed hoe het zit?
Uh nee?
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 mei 2018 @ 21:47:43 #51
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179142003
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dus jij komt hier even verkondigen dat je 16K x 5$ in je vennetjes hebt gepompt?
Want je weet donders goed hoe het zit?
:')
pi_179142055
KyranBaas _O_

Jij kan dansen alsof niemand kijkt, maar ondertussen kijkt iedereen naar wat een geweldige danser je bent! *O*

Je bent echt iets bijzonders _O_
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 mei 2018 @ 21:52:20 #53
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179142164
quote:
10s.gif Op zondag 13 mei 2018 21:49 schreef Weissmania het volgende:
KyranBaas _O_

Jij kan dansen alsof niemand kijkt, maar ondertussen kijkt iedereen naar wat een geweldige danser je bent! *O*

Je bent echt iets bijzonders _O_
Wat is deze ....
  zondag 13 mei 2018 @ 21:54:32 #54
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179142233
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 21:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wat is deze ....
Een puber die aan het sparen is voor een telefoontje :P
pi_179142441
quote:
10s.gif Op zondag 13 mei 2018 21:49 schreef Weissmania het volgende:
KyranBaas _O_

Jij kan dansen alsof niemand kijkt, maar ondertussen kijkt iedereen naar wat een geweldige danser je bent! *O*

Je bent echt iets bijzonders _O_
🙈
Vakman pur sang
  zondag 13 mei 2018 @ 22:12:12 #56
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_179142749
quote:
10s.gif Op zondag 13 mei 2018 21:49 schreef Weissmania het volgende:
KyranBaas _O_

Jij kan dansen alsof niemand kijkt, maar ondertussen kijkt iedereen naar wat een geweldige danser je bent! *O*

Je bent echt iets bijzonders _O_
Wil je zijn dukaten langs je stuitje voelen glijden of zo?

Lekker volwassen, je mag er zijn.

Hakim.
pi_179142837
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 21:42 schreef leolinedance het volgende:
Dank allen. Volgens deze link bij "examples" kun je niet naar een normale Strength node overstappen vanaf een X-node: https://medium.com/@vechainofficial/vechain-x-series-6b77b746b4b2

Maar volgens mij is in de X-node blijven zitten sowieso beter aangezien er toch wel wat voordelen aan zitten. Ik lees ook verhalen over dat X-nodes vrij zeldzaam zullen worden en dat er wellicht grof geld voor betaald gaat worden in de toekomst. Al lijkt me dat toch lastig, een wallet verkopen :P
Jawel dat moet wel kunnen. Maar idd, X-nodes zijn altijd te prefereren.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179143147
Das lekker wakker worden :D
  zondag 13 mei 2018 @ 22:27:47 #59
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179143208
VEN weer op Eur 4,00 *O*
  zondag 13 mei 2018 @ 22:28:31 #60
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179143229
Xnode is niet meer te krijgen toch als je de status nog niet hebt. Als in minimaal 6k in een traceable wallet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179143337
morgen begint de bullrun
  zondag 13 mei 2018 @ 22:32:52 #62
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179143361
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:28 schreef fathank het volgende:
Xnode is niet meer te krijgen toch als je de status nog niet hebt. Als in minimaal 6k in een traceable wallet.
klopt
pi_179143490
Heb 5 eth uit zilliqa gehaald vanochtend en in ETH gestopt.
Iemand nog ideeën voor een leuke hype coin?
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 mei 2018 @ 22:40:08 #64
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179143535
QASH? :P Viel afgelopen maand tegen, moet toch een keer vertrekken :D
  zondag 13 mei 2018 @ 22:40:17 #65
387249 exelletor
exelleren?
pi_179143540
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb 5 eth uit zilliqa gehaald vanochtend en in ETH gestopt.
Iemand nog ideeën voor een leuke hype coin?
CNN en OCN.
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 mei 2018 @ 22:41:56 #66
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179143574
quote:
10s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:12 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Wil je zijn dukaten langs je stuitje voelen glijden of zo?

Lekker volwassen, je mag er zijn.

Hakim.
Niet zo jaloers Hakim, my dukaten only glijden over your stuitje ....
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 mei 2018 @ 22:42:45 #67
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179143585
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:40 schreef exelletor het volgende:

[..]

CNN en OCN.
Reden? of alleen maar omdat een paar vooraanstaande shillers op Twitter dit al dagen shillen .... en dan vandaag even op alle volgers hebben gedumpt?
pi_179143607
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:40 schreef Kyran het volgende:
QASH? :P Viel afgelopen maand tegen, moet toch een keer vertrekken :D
Die lijkt wel ff te gaan gezien de trends, wordt gewaardeerd.
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 mei 2018 @ 22:45:51 #69
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179143671
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Die lijkt wel ff te gaan gezien de trends, wordt gewaardeerd.
World Book beta kan ook ieder moment komen volgens mij en de prijs is niet echt gestegen de laatste tijd (qua BTC in ieder geval), dus het is ook niet zo dat dat al heel dik zit inbegrepen.
pi_179143831
_O_
  zondag 13 mei 2018 @ 22:51:56 #71
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179143863
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:40 schreef exelletor het volgende:

[..]

CNN en OCN.
Ja OCN ging lekker vandaag :')_!!!!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_179143868
All in op seal
  zondag 13 mei 2018 @ 22:52:08 #73
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179143869
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb 5 eth uit zilliqa gehaald vanochtend en in ETH gestopt.
Iemand nog ideeën voor een leuke hype coin?
Trac, sphtx en tky
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_179143927
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:51 schreef Jed1Gam het volgende:
[ afbeelding ] _O_
pi_179143985
Bedankt (bijna) allemaal.
Heb Qtum gekocht maar 1 eth en er rest laat ik lekker ff staan in ETH
Vakman pur sang
  zondag 13 mei 2018 @ 22:58:12 #76
387249 exelletor
exelleren?
pi_179144013
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:51 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ja OCN ging lekker vandaag :')_!!!!
Whales pumpen het nog wel denk ik. Vandaag na de dump ingestapt.
  zondag 13 mei 2018 @ 22:58:13 #77
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179144014
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Bedankt (bijna) allemaal.
Heb Qtum gekocht maar 1 eth en er rest laat ik lekker ff staan in ETH
owjee, als dat maar goed gaat.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_179144023
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:40 schreef exelletor het volgende:

[..]

CNN
Clinton News Network?
pi_179144057
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:58 schreef hmmmz het volgende:

[..]

owjee, als dat maar goed gaat.
Lach me maar uit als het slecht gaat ;)
Vakman pur sang
pi_179144071
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:58 schreef hmmmz het volgende:

[..]

owjee, als dat maar goed gaat.
:D
Lambo of Rekt
pi_179144094
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Bedankt (bijna) allemaal.
Heb Qtum gekocht maar 1 eth en er rest laat ik lekker ff staan in ETH
pi_179144114
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 23:01 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is dit van SEAL?
Lambo of Rekt
  zondag 13 mei 2018 @ 23:02:51 #83
387249 exelletor
exelleren?
pi_179144137
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:58 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Clinton News Network?
Content Neutrality Network. :P Ik vond mijn instapmoment tov de presale prijs mooi genoeg voor een gokje. Geen idee of ik nu nog zou instappen, maar de vraag was om een hypecoin op te noemen. Er zijn niet veel coins die op dit moment meer gehypet worden. Dlt ook een leuke btw.
pi_179144172
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:35 schreef leolinedance het volgende:
https://www.rtlz.nl/crypt(...)de-een-ton-verdienen

"Hij besloot ook vrienden uit te nodigen om in de leendiensten van Bitconnect te stappen, waarmee hij een nog hogere rente verdiende op zijn ingelegde geld."

hey hey heeeeeeeey :')
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel de FOKers/NLers hierop in het totaal op verloren hebben.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179144530
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:51 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ja OCN ging lekker vandaag :')_!!!!
Lekker pump en dump toch.
  zondag 13 mei 2018 @ 23:33:47 #86
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179144613
quote:
10s.gif Op zondag 13 mei 2018 23:27 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Lekker pump en dump toch.
Niet meegedaan allicht. Alleen investeren in topcoins zoals Rivetz! Mooie samenwerking met Telefonica en sdk komt dit kwartaal uit.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_179144747
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 23:33 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Niet meegedaan allicht. Alleen investeren in topcoins zoals Rivetz! Mooie samenwerking met Telefonica en sdk komt dit kwartaal uit.
Ik ook niet. Was niet thuis en geen stop-loss gezet.
pi_179144772
Crypto_Ed_NL twitterde op zondag 13-05-2018 om 17:56:28 are we witnessing another classic P&D scheme?$OCN announces airdrop in November....gets dumped....on bottom the OCN CEO announces it will happen in a few weeks LMAO reageer retweet
  zondag 13 mei 2018 @ 23:48:41 #89
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179144795
quote:
10s.gif Op zondag 13 mei 2018 23:46 schreef BadVlad het volgende:
Crypto_Ed_NL twitterde op zondag 13-05-2018 om 17:56:28 are we witnessing another classic P&D scheme?$OCN announces airdrop in November....gets dumped....on bottom the OCN CEO announces it will happen in a few weeks LMAO reageer retweet
Edgod
pi_179144803
Edje shilled wel OCN. Wel een beetje jammer.
pi_179144853
quote:
15s.gif Op zondag 13 mei 2018 23:49 schreef BadVlad het volgende:
Edje shilled wel OCN. Wel een beetje jammer.
Beter ga jij ff op twitter, Vladje.
Lambo of Rekt
pi_179144902
quote:
10s.gif Op zondag 13 mei 2018 23:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Beter ga jij ff op twitter, Vladje.
Op Twitter shillde hij OCN.
pi_179144908
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:00 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Op Twitter shillde hij OCN.
Daarom zeg ik, beter ga jij ff op twitter, zaken shillen :7
Lambo of Rekt
pi_179145088
quote:
6s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Daarom zeg ik, beter ga jij ff op twitter, zaken shillen :7
Ja, dat gaat echt helpen met mijn 7 volgers. :')
pi_179145117
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:20 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ja, dat gaat echt helpen met mijn 7 volgers. :')
Gewoon reageren op je eigen berichten met fake accounts _O_
pi_179145133
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:22 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Gewoon reageren op je eigen berichten met fake accounts _O_
Haha. Volgens mij zitten er in totaal maar zo'n 4 mensen op Twitter en zijn de rest allemaal botjes.
pi_179145141
Dat moment dat je een Vechain shill tegenkomt op /r/buttcoin

Man man man :') Die gasten zitten ook overal he _O-
pi_179145495
btc twitterde op zondag 13-05-2018 om 01:37:40 #Bitcoin typically likes to turn extremely bullish post #Consensus2018. Let’s keep that trend going. https://t.co/XSXHkOVHDw reageer retweet
pi_179145520
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 01:17 schreef Gehrman het volgende:
btc twitterde op zondag 13-05-2018 om 01:37:40 #Bitcoin typically likes to turn extremely bullish post #Consensus2018. Let’s keep that trend going. https://t.co/XSXHkOVHDw reageer retweet
[ afbeelding ]
Ja weinig kans frans dat alle alts weer +552% gaan de komende 2 maanden.
pi_179145525
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 01:24 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja weinig kans frans dat alle alts weer +552% gaan de komende 2 maanden.
Niet weten dat Waves 596% gaat doen volgende maand :') _!
pi_179145532
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 01:24 schreef kthxbye het volgende:

[..]

_O_ Bitmain _O_
Volledig mee eens :D

Ik durf wel te zeggen; _O_ _O_ Bitmain _O_ _O_
pi_179145541
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 01:25 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Niet weten dat Waves 596% gaat doen volgende maand :') _!
Echt he _O_ heb mijn ouders al een nieuw huis cadeau gedaan *O*
  maandag 14 mei 2018 @ 01:37:01 #106
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179145572
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 01:24 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja weinig kans frans dat alle alts weer +552% gaan de komende 2 maanden.
Waarom niet?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_179145573
quote:

Voor mij blijft dit de beste.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179145580
Wel grappig om te zien hoe iedereen hier steeds cynischer aan het worden is.
pi_179145585
quote:
Mooi dat er nog steeds mensen zijn die de moeite nemen om nieuwe bitconnect memes te maken.
pi_179145630
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 01:38 schreef BadVlad het volgende:
Wel grappig om te zien hoe iedereen hier steeds cynischer aan het worden is.
Tja, daarom moet je er niet met meer geld inzitten dan je kan missen *O* dan schiet je ook niet uit je panty als de koers 5% zakt :')
  maandag 14 mei 2018 @ 01:51:29 #111
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179145633
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 01:49 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Tja, daarom moet je er niet met meer geld inzitten dan je kan missen *O* dan schiet je ook niet uit je panty als de koers 5% zakt :')
5% :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_179145638
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 01:51 schreef hmmmz het volgende:

[..]

5% :')
RIP in piece naar alle mensen die bij een daling van 10% of meer van een brug zijn gesprongen ;(
  maandag 14 mei 2018 @ 01:53:53 #113
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179145641
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 01:52 schreef Weissmania het volgende:

[..]

RIP in piece naar alle mensen die bij een daling van 10% of meer van een brug zijn gesprongen ;(
Gewoon vasthouden. Gaat vanzelf weer terug naar de ath in de volgende bull run.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_179145673
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 01:53 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Gewoon vasthouden. Gaat vanzelf weer terug naar de ath in de volgende bull run.
Je klinkt als een volwassen man.

We mogen er zijn.

Hendrik

:{
pi_179145674
Doen jullie het licht uit jongens?

Toedels :*
pi_179146075
Moooooooooooon!
pi_179147133
quote:
_O- _O-
pi_179147386
Ja dat consensus is wel goed voor de prijs hoor, godverdomme, kut bitcoin.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 14 mei 2018 @ 08:03:45 #119
131603 Afwazig
Serious business
pi_179147416
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:24 schreef KappenBakken het volgende:
Dat moment dat je een Vechain shill tegenkomt op /r/buttcoin

Man man man :') Die gasten zitten ook overal he _O-
VEN, IOTA en Ripple zijn echt de ergste shills. Die laatste groep is vaak nog agressief ook _O-.
pi_179147925
Ripple shitcoin
pi_179148083
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 09:00 schreef xminator het volgende:
Ripple shitcoin
Wat doet dat zoal met je gevoel?
  maandag 14 mei 2018 @ 09:41:05 #122
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179148419
Zin in dinsdagnacht. Circle aankondiging op Consensus O+
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179148857
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 01:53 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Gewoon vasthouden. Gaat vanzelf weer terug naar de ath in de volgende bull run.
:')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179148959
Zijn we al moen?
Lambo of Rekt
pi_179148967
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 02:02 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Je klinkt als een volwassen man.

We mogen er zijn.

Hendrik

:{
Jij bent een prima kerel.

Dukaten op je chest.

ijsbrand.

:{ 6
Lambo of Rekt
pi_179148981
Vrouwtje brengt net een kop koffie binnen. Met overheerlijke bonen uit Guatemala, gekweekt door zwakbegaafde cavia's.

Man man man

:{
  maandag 14 mei 2018 @ 10:24:22 #127
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179149019
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 10:21 schreef Weissmania het volgende:
Vrouwtje brengt net een kop koffie binnen. Met overheerlijke bonen uit Guatemala, gekweekt door zwakbegaafde cavia's.

Man man man

:{
Klinkt goed, hier is de koffie op.

En dan verwachten ze dat ik aan het werk ga :')!
Hmz...
pi_179149050
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 10:24 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Klinkt goed, hier is de koffie op.

En dan verwachten ze dat ik aan het werk ga :')!
Er is meer in het leven dan werk en crypto.

Een man kan immers niet volwassen zijn zonder koffie.

Geef je gevoelens de ruimte

Anton Karel

:{
pi_179149056
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 10:21 schreef Weissmania het volgende:
Vrouwtje brengt net een kop koffie binnen. Met overheerlijke bonen uit Guatemala, gekweekt door zwakbegaafde cavia's.

Man man man

:{
Ik heb nog home made Guacamole met fromage du la tête voor je. :9 Vind je vrouwtje ook lekker.

mohammed

:{ 36364
Lambo of Rekt
  maandag 14 mei 2018 @ 10:38:13 #130
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179149186
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 10:26 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Een man kan immers niet volwassen zijn zonder koffie.
En bier
Hmz...
pi_179149282
Kut werk. :(
pi_179149418
Allemaal Banshee trekjes overgenomen hier. Snap je toch niet. :D
  maandag 14 mei 2018 @ 11:06:13 #133
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_179149673
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 10:53 schreef pnxsinned het volgende:
Allemaal Banshee trekjes overgenomen hier. Snap je toch niet. :D
de dukaten klateren over mijn chest!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179149680
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 08:03 schreef Afwazig het volgende:

[..]

VEN, IOTA en Ripple zijn echt de ergste shills. Die laatste groep is vaak nog agressief ook _O-.
vechain the best fak de rest
pi_179149749
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 11:06 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

vechain the best fak de rest
Hoho, wat een agressie! :D
pi_179149761
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 11:09 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Hoho, wat een agressie! :D
>:)
Lambo of Rekt
  maandag 14 mei 2018 @ 11:11:44 #137
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179149791
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 10:43 schreef pnxsinned het volgende:
werk
werk :') _O- :7
  maandag 14 mei 2018 @ 11:25:00 #139
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_179150029
quote:
Blijken het toch vrij verstandige mensen, die IT-directeuren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179150202
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 11:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Blijken het toch vrij verstandige mensen, die IT-directeuren.
Ik vind een kwart die het wel op de planning heeft best (of te) veel eigenlijk.

Plus;
quote:
Gartner constateert ook dat het niet louter onwil is onder de onderzochte IT-directeuren. Het blijkt moeilijk om goed onderlegde en gekwalificeerde technici te vinden om de nieuwe fundamenten neer te zetten.
pi_179151120
cryptomanran twitterde op zondag 13-05-2018 om 22:43:01 In a market valued at $400bn we are finally celebrating a real world application of the Blockchain.https://t.co/zPPmfA3fmE reageer retweet
_O- _O- _O- _O-
pi_179151332
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:10 schreef KappenBakken het volgende:
cryptomanran twitterde op zondag 13-05-2018 om 22:43:01 In a market valued at $400bn we are finally celebrating a real world application of the Blockchain.https://t.co/zPPmfA3fmE reageer retweet
_O- _O- _O- _O-
Internet was ook een bubbel.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179151634
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Internet was ook een bubbel.
Zeker waar. Sowieso is bubbel een beetje een leeg begrip, maar vond het wel een leuke tweeet.


Ik ga vanavond in een bubbelbad :7
pi_179151642
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Internet was ook een bubbel.
en nu nog meer waard dan tijdens de top van de bubbel.....
pi_179151655
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 12:37 schreef Predator38 het volgende:

[..]

en nu nog meer waard dan tijdens de top van de bubbel.....
Een bubbel in een ondergewaardeerde markt, kan dat?
pi_179152661
We gaan weer naar beneden, tyfus bitcoin, altijd hetzelfde gezeik.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179152674
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
We gaan weer naar beneden, tyfus bitcoin, altijd hetzelfde gezeik.
Waar kijk jij dan? :+
  maandag 14 mei 2018 @ 13:59:16 #149
131603 Afwazig
Serious business
pi_179153566
Mooi rustig hier :D.
  maandag 14 mei 2018 @ 14:09:53 #150
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179153865
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:59 schreef Afwazig het volgende:
Mooi rustig hier :D.
Iedereen moet weer werken voor zijn geld.
Hmz...
  maandag 14 mei 2018 @ 14:15:23 #151
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179154002
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:59 schreef Afwazig het volgende:
Mooi rustig hier :D.
Lekker buiten shinen met dit mooie weer
  maandag 14 mei 2018 @ 14:22:11 #152
366734 dimmak
bitcoin
pi_179154170
Hard les weer geleerd vandaag.

Heb gewacht totdat ik Agrello voor een knap prijsje kon aanschaffen. Nu bereikte hij die prijs dit weekend, maar deed de app van Binance het niet. Ik dacht toen dat ik wel even kon wachten totdat er een update kwam, maar helaas. ;(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179154856
eosDAC verkocht op de top vd pump
  maandag 14 mei 2018 @ 14:50:33 #154
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_179154862
ING heeft samen met de Britse bank HSBC de eerste handelsfinanciering op basis van blockchaintechnologie afgesloten.
De banken melden maandag dat het gaat om de financiering van een lading sojabonen die van Argentinië naar Maleisië wordt verscheept voor het Amerikaanse landbouw- en voederbedrijf Cargill. Met blockchain moeten dergelijke financieringen een stuk efficiënter worden.

Bij handelsfinanciering treden banken bij een internationale transactie op als derde partij. De bank zorgt ervoor dat de koper en verkoper meer zekerheid hebben over het leveren van de producten en het ontvangen van de betaling.


Hiervoor worden nog vaak papieren documenten gebruikt en het gehele proces kan soms lang duren. Door het proces te digitaliseren via blockchaintechnologie zal het minder lang duren en kunnen alle partijen geld besparen.

Wereldwijd worden er jaarlijks voor meer dan 2 biljoen dollar aan transacties met dit soort financiering gedaan. Volgens een eerdere studie van de Verenigde Naties kunnen de kosten met 31 procent worden verlaagd als de procedure wordt gedigitaliseerd.


https://www.nu.nl/economi(...)-van-blockchain.html

Met welke Coin is dit?
pi_179154868
PART verkocht bovenaan, straks weer terugkopen :)
  maandag 14 mei 2018 @ 15:00:08 #156
366734 dimmak
bitcoin
pi_179155100
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:50 schreef Plots het volgende:
ING heeft samen met de Britse bank HSBC de eerste handelsfinanciering op basis van blockchaintechnologie afgesloten.
De banken melden maandag dat het gaat om de financiering van een lading sojabonen die van Argentinië naar Maleisië wordt verscheept voor het Amerikaanse landbouw- en voederbedrijf Cargill. Met blockchain moeten dergelijke financieringen een stuk efficiënter worden.

Bij handelsfinanciering treden banken bij een internationale transactie op als derde partij. De bank zorgt ervoor dat de koper en verkoper meer zekerheid hebben over het leveren van de producten en het ontvangen van de betaling.

Hiervoor worden nog vaak papieren documenten gebruikt en het gehele proces kan soms lang duren. Door het proces te digitaliseren via blockchaintechnologie zal het minder lang duren en kunnen alle partijen geld besparen.

Wereldwijd worden er jaarlijks voor meer dan 2 biljoen dollar aan transacties met dit soort financiering gedaan. Volgens een eerdere studie van de Verenigde Naties kunnen de kosten met 31 procent worden verlaagd als de procedure wordt gedigitaliseerd.

https://www.nu.nl/economi(...)-van-blockchain.html

Met welke Coin is dit?
Ripple
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179155189
Ripple gaat na vanavond weer mooie sprong maken. Doe je ding ermee...

Snoop Dog in the house
  maandag 14 mei 2018 @ 15:06:42 #158
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_179155243
quote:
7s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:00 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ripple
Wow nice.
pi_179155255
Ripple gaat het maken dit jaar!
  maandag 14 mei 2018 @ 15:08:44 #160
366734 dimmak
bitcoin
pi_179155279
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:06 schreef Plots het volgende:

[..]

Wow nice.
Natuurlijk niet gast. Die banken gaan geen crypto gebruiken, maar gebruiken iets op basis van blockchain technologie.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 14 mei 2018 @ 15:11:32 #161
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_179155349
Is volgens mij goed voor de adoptie van blockchain. Zo zal de techniek sneller deel uitmaken van ons dagelijks leven.
pi_179155562
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:50 schreef Plots het volgende:
ING heeft samen met de Britse bank HSBC de eerste handelsfinanciering op basis van blockchaintechnologie afgesloten.
De banken melden maandag dat het gaat om de financiering van een lading sojabonen die van Argentinië naar Maleisië wordt verscheept voor het Amerikaanse landbouw- en voederbedrijf Cargill. Met blockchain moeten dergelijke financieringen een stuk efficiënter worden.

Bij handelsfinanciering treden banken bij een internationale transactie op als derde partij. De bank zorgt ervoor dat de koper en verkoper meer zekerheid hebben over het leveren van de producten en het ontvangen van de betaling.

Hiervoor worden nog vaak papieren documenten gebruikt en het gehele proces kan soms lang duren. Door het proces te digitaliseren via blockchaintechnologie zal het minder lang duren en kunnen alle partijen geld besparen.

Wereldwijd worden er jaarlijks voor meer dan 2 biljoen dollar aan transacties met dit soort financiering gedaan. Volgens een eerdere studie van de Verenigde Naties kunnen de kosten met 31 procent worden verlaagd als de procedure wordt gedigitaliseerd.

https://www.nu.nl/economi(...)-van-blockchain.html

Met welke Coin is dit?
Blockchain van Swift.
pi_179155651
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:11 schreef Plots het volgende:
Is volgens mij goed voor de adoptie van blockchain. Zo zal de techniek sneller deel uitmaken van ons dagelijks leven.
Voor blockchain wel ja. Maar wij gaan daar niet van profiteren.

R3 is gebruikt hiervoor.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179155697
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:26 schreef ITrade het volgende:
Maar wij gaan daar niet van profiteren.
Denk het wel.

Begint op private chain, dan consortium en uiteindelijke public.
pi_179155928
Geen nieuws is goed nieuws.
Vakman pur sang
pi_179156118
https://mobile.twitter.co(...)989773272698880?s=21

Consensus partnership confirmed jaaaahahaahaaaaaa
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 mei 2018 @ 15:52:31 #167
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179156208
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:48 schreef Dimachaerus het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)989773272698880?s=21

Consensus partnership confirmed jaaaahahaahaaaaaa
Lag dubbel om die eerste reactie meteen _O-

"Nothing says innovation like pen and paper"
pi_179156255
Mijn pizza weegt 420gr, toeval?
pi_179156286
Godsamme, heb vannacht dronken een Jaguar van crypto-geld gekocht.

Naja, beter dan als m'n vorige dronken aankoop, een sneeuwluipard die ik vorig jaar heb geadopteerd voor 3¤.
pi_179156949
Bitcoin :9~
pi_179157122
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 16:31 schreef YT123 het volgende:
Bitcoin :9~
Moet nog wel beetje door klimmen wil die mijn 12k voorspelling voor/op 16 mei halen _O-
pi_179157177
Ik gaf laatst ook schrijfblokjes en papier
Vakman pur sang
  maandag 14 mei 2018 @ 16:52:26 #173
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179157331
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 15:56 schreef illusions het volgende:
Godsamme, heb vannacht dronken een Jaguar van crypto-geld gekocht.

Naja, beter dan als m'n vorige dronken aankoop, een sneeuwluipard die ik vorig jaar heb geadopteerd voor 3¤.
Zo'n beest of een auto?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179157487
Bitcoin :') nooit meer 10k
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179157511
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 16:52 schreef fathank het volgende:

[..]

Zo'n beest of een auto?
Ohja, een auto, 3.0 V6 en limited edition, best leuk. Nuttiger als die sneeuwluipard die ik nooit heb gezien, volgens mij gaan ze aan de haal met m'n 3¤/maand.
pi_179157857
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Ohja, een auto, 3.0 V6 en limited edition, best leuk. Nuttiger als die sneeuwluipard die ik nooit heb gezien, volgens mij gaan ze aan de haal met m'n 3¤/maand.
Beste is gewoon Twingo man.
Kan je nog veel meer sneeuwluipaarden kopen, van het geld wat je bespaart.
pi_179157878
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:23 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Beste is gewoon Twingo man.
Kan je nog veel meer sneeuwluipaarden kopen, van het geld wat je bespaart.
En keyboards
pi_179157958
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:24 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

En keyboards
En een kapsel aanmeten en onderhouden.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179158010
Ik ga elke week naar de kapper. Mijn sneeuwluipaard verhaart vanzelf, die heeft geen kapper nodig. Allemaal in orde dus.

quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:23 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Beste is gewoon Twingo man.
Kan je nog veel meer sneeuwluipaarden kopen, van het geld wat je bespaart.
Hoef niet te besparen, ga die auto denk toch niet rijden. Maar als er dan mensen op vakantie komen bij me, kan ik ze een auto lenen. Toch nog ergens goed voor.
pi_179158145
Alles Qtum en Ven en die gaan als een banaan
Vakman pur sang
pi_179158213
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Alles Qtum en Ven en die gaan als een banaan
Ven gaat morgen grote aankondiging doen kan niet anders
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179158219
Toch steeds grote partijen btc in verkoop... nu weer
pi_179158237
Jammer.. de grote jongens willen xe prijs nog niet boven de 9k hebben
pi_179158253
Ven en xpr aankondigingen soon en huge idd!
pi_179158265
BTC overboeken duurt lang :')

shitcoin
pi_179158462
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:47 schreef Dwaalboy het volgende:
Jammer.. de grote jongens willen xe prijs nog niet boven de 9k hebben
Nee juni okay?
Vakman pur sang
pi_179158503
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:47 schreef Dwaalboy het volgende:
Jammer.. de grote jongens willen xe prijs nog niet boven de 9k hebben
Hij is wel omhoog aan 't gaan.

</jinx>
pi_179158542
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Hij is wel omhoog aan 't gaan.

</jinx>
>:)
Lambo of Rekt
pi_179158557
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Hij is wel omhoog aan 't gaan.

</jinx>
As far I know heb ik patent op dat "jinx". :P
pi_179158584
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:04 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

As far I know heb ik patent op dat "jinx". :P
pnxjinxed idd. :D
Lambo of Rekt
pi_179158641
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:48 schreef Weissmania het volgende:
BTC overboeken duurt lang :')

shitcoin
lightning network jaahaaaa
pi_179158751
wen lambo?
pi_179158804
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:04 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

As far I know heb ik patent op dat "jinx". :P
Dan snap ik niet waarom je maar SEAL blijft shillen want dan zit je jezelf enorm te jinxen. :P
pi_179158907
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Dan snap ik niet waarom je maar SEAL blijft shillen want dan zit je jezelf enorm te jinxen. :P
SEAL is kut man.
Niks mee doen.
pi_179158916
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:28 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

SEAL is kut man.
Niks mee doen.
Dit, geen SEAL kopen, is kut.
Lambo of Rekt
pi_179159095
$ shellcheck myscript
No issues detected!

Even 1k regels tikken in 2 uurtjes, op best practise.
Pfff, ik ben pro.
pi_179159130
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Ohja, een auto, 3.0 V6 en limited edition, best leuk. Nuttiger als die sneeuwluipard die ik nooit heb gezien, volgens mij gaan ze aan de haal met m'n 3¤/maand.
X-type Le Mans?
pi_179159279
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:39 schreef pnxsinned het volgende:
$ shellcheck myscript
No issues detected!

Even 1k regels tikken in 2 uurtjes, op best practise.
Pfff, ik ben pro.
jezelf pro noemen 🤢
pi_179159286
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:39 schreef pnxsinned het volgende:
$ shellcheck myscript
No issues detected!

Even 1k regels tikken in 2 uurtjes, op best practise.
Pfff, ik ben pro.
Lekker gewerkt pikkebaas, je hebt mijn seal of approval :7
pi_179159299
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:46 schreef Predator38 het volgende:

[..]

jezelf pro noemen 🤢
Ja mja... sorry Mr Predator.
Maar ik was even heel trots dat ik nu de 1e keer zonder shit erdoor kwam :D
pi_179159307
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:46 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Lekker gewerkt pikkebaas, je hebt mijn seal of approval :7
Heheh, thanks! Work is done! Morgen testen @ klant ^O^
  maandag 14 mei 2018 @ 18:53:46 #202
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179159471
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ven gaat morgen grote aankondiging doen kan niet anders
Amazon alibaba microsoft google alles!
pi_179159494
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:40 schreef tgev het volgende:

[..]

X-type Le Mans?
S-type, oudje. X-type is kut, S is RWD.
pi_179159546
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:54 schreef illusions het volgende:

[..]

S-type, oudje. X-type is kut, S is RWD.
Rwd is natuurlijk ook altijd goed. Maar zo'n x met 4wd 60% achter en 40% voor rijdt ook heerlijk
  maandag 14 mei 2018 @ 18:59:03 #205
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179159565
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 14:22 schreef dimmak het volgende:
Hard les weer geleerd vandaag.

Heb gewacht totdat ik Agrello voor een knap prijsje kon aanschaffen. Nu bereikte hij die prijs dit weekend, maar deed de app van Binance het niet. Ik dacht toen dat ik wel even kon wachten totdat er een update kwam, maar helaas. ;(
Ik heb 'm sinds de ico. Weinig gebeurd sindsdien :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  maandag 14 mei 2018 @ 18:59:30 #206
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179159571
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 17:30 schreef chroestjov het volgende:

[..]

En een kapsel aanmeten en onderhouden.
En een abo op Slagharen kopen.
  maandag 14 mei 2018 @ 18:59:57 #207
332574 µ
alt-m
pi_179159580
Zo, dat was een kutweek, maar blij dat ik in BTC zit, een aantal andere top10 coins deden het een stuk slechter nog :')
జ్ఞ‌ా
pi_179159761
quote:
SEAL is kut!
Niets mee doen!!
  maandag 14 mei 2018 @ 19:25:50 #210
387249 exelletor
exelleren?
pi_179160010
Niemand nog cnn gekocht/verkocht? +350% in drie dagen.
  maandag 14 mei 2018 @ 19:28:50 #211
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179160067
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:25 schreef exelletor het volgende:
Niemand nog cnn gekocht/verkocht? +350% in drie dagen.
CNN? Fake news
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179160375
https://store.utrust.com

Heren, even serieus.
Dit is het product live van UTK. In een zogenaamde eigen store. Same en/of betere paypal protection.
Ze willen nu focusen op bij de checkout zoveel mogelijk crypto toe te voegen.
Wat vinden jullie ervan?
pi_179160568
NIET ALL IN ZIJN IN UNIVERSA :') :') :')

JAJAJAJAJAJAJAJAJA.
  maandag 14 mei 2018 @ 19:52:44 #214
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179160742
quote:
9s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:47 schreef BadVlad het volgende:
NIET ALL IN ZIJN IN UNIVERSA :') :') :')

JAJAJAJAJAJAJAJAJA.
UNIVERSA GAAT HARD!
Hmz...
  maandag 14 mei 2018 @ 19:52:59 #215
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179160748
Naar beneden.

jajajaja
Hmz...
pi_179160801
Vakantiegeld pump
pi_179160837
Ook weer aan 't coden .. tering das lang geleden dat ik vanaf scratch iets maak, fucking hell.

Wel leuk weer.
  maandag 14 mei 2018 @ 19:57:47 #218
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179160851
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:56 schreef illusions het volgende:
Ook weer aan 't coden .. tering das lang geleden dat ik vanaf scratch iets maak, fucking hell.

Wel leuk weer.
When ico?
pi_179160853
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:56 schreef illusions het volgende:
Ook weer aan 't coden .. tering das lang geleden dat ik vanaf scratch iets maak, fucking hell.

Wel leuk weer.
Wat code je? :o
Script of echt programmeren? :D
pi_179160915
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:52 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

UNIVERSA GAAT HARD!
WHALES ZIJN AAN HET ACCUMULEREN!!!111!!1.
pi_179161042
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:57 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Wat code je? :o
Script of echt programmeren? :D
Script om een ICO te draaien met KYC en API voor Ethereum enzo.
pi_179161365
Zo he! Beste aantallen bids bij btc nu
  maandag 14 mei 2018 @ 20:37:19 #223
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179161679
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 20:01 schreef BadVlad het volgende:

[..]

WHALES ZIJN AAN HET ACCUMULEREN!!!111!!1.
Was ik maar een whale ;(
Hmz...
pi_179162335


circle x powered by blockchain x confirmed
pi_179162361
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 21:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]

circle x powered by blockchain x confirmed
Zie de nieuwe site van de circle die vandaag online is gekomen. De samenstelling van die site en voornamelijk de kleuren zullen je ergens aan doen denken.

https://www.circle.com/nl/

En de achterkant van dat blad, zelfde kleuren weer ook als the circle. Tevens dus het blauw paarse van vechain erbij.

Het is allemaal ver gezocht maarja....
pi_179162523
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 21:08 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Zie de nieuwe site van de circle die vandaag online is gekomen. De samenstelling van die site en voornamelijk de kleuren zullen je ergens aan doen denken.

https://www.circle.com/nl/

En de achterkant van dat blad, zelfde kleuren weer ook als the circle. Tevens dus het blauw paarse van vechain erbij.

Het is allemaal ver gezocht maarja....
Lijkt idd beetje op kleuren van Utrust. :p
pi_179162561
Dash power
pi_179162653
Universa is niet eens op consensus

Jason.
pi_179162690
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 21:08 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Zie de nieuwe site van de circle die vandaag online is gekomen. De samenstelling van die site en voornamelijk de kleuren zullen je ergens aan doen denken.

https://www.circle.com/nl/

En de achterkant van dat blad, zelfde kleuren weer ook als the circle. Tevens dus het blauw paarse van vechain erbij.

Het is allemaal ver gezocht maarja....
Kleuren van circle logo en vechain zijn idd exact hetzelfde. Dit kan geen toeval zijn joh. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2018 21:21:07 ]
pi_179162706
Circle is weer gefinancierd door Goldman sachs.
En zit vlak bij Deloitte EMEA blockchain lab in Ierland.

World domancy at aluhoedje confest anniuncement
Vakman pur sang
  maandag 14 mei 2018 @ 21:22:09 #231
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179162736
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Circle is weer gefinancierd door Goldman sachs.
En zit vlak bij Deloitte EMEA blockchain lab in Ierland.

World domancy at aluhoedje confest anniuncement
Binnen een uurtje rijden toch wel?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179162779
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Circle is weer gefinancierd door Goldman sachs.
En zit vlak bij Deloitte EMEA blockchain lab in Ierland.

World domancy at aluhoedje confest anniuncement
Dit alles is echt weer een verhaal te mooi om waar te zijn. BMW 2.0 incomming
pi_179162996
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 21:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Binnen een uurtje rijden toch wel?
https://www.google.nl/map(...)t,+Sir+John+Rogerson's+Quay,+Grand+Canal+Dock,+Dublin+2,+Ierland/@53.3455446,-6.242464,14z/data=!4m5!1m2!2m1!1sdeloitte+in+de+buurt+van+Ierland!3m1!1s0x48670e92912e62c9:0x54452d011108ab73

https://www.google.nl/map(...)53:0xf67a11037332708

Jaja. Binnen 15 min rijden

Maar Vechain zit in china/singapore :7

Oke last maar, wordt niks. Thanks bye!
Vakman pur sang
pi_179163130
SEAL :')
pi_179163168
Iemand toevallig nog een VWO wiskunde A examen moeten maken vandaag?

Ging over bitcoin: https://www2.cito.nl/vo/ex2018/VW-1024-a-18-1-o.pdf (vanaf vraag 7)
pi_179163245
Vechain dikke scam natuurlijk
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179163326
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 21:35 schreef kthxbye het volgende:
SEAL :')
Idd man.
dikke kut is dat.
Net als kthnxbye :D
pi_179163357
Flashy siteje, dit, dat, 10.000tps, super-smart-powered contracts, seven doorknobs als dev en de miljoenen stromen binnen



.pascal endgame
pi_179163402
Seven doorknobs _O-
pi_179163404
SEVEN DOORKNOBS WAT EEN HELD
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179163452
ByteCoin was de enige die gepumpt werd tijdens de dip meen ik me te herinneren.

Kan nooit goed zijn, 20% increase als de rest naar de hel gaat.
pi_179163564
System96 zijn pumpndump scheme heeft aardig gewerkt.
Die heeft 24/7 enthousiast gepumpt.
  maandag 14 mei 2018 @ 22:00:50 #243
131603 Afwazig
Serious business
pi_179163726
Seven Doorknobs lijkt op een stockfoto.

2 Waves voor diegene die die stockfoto kan vinden. ;)
pi_179164000
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:01 schreef BadVlad het volgende:
Seven Doorknobs lijkt op een stockfoto.

2 Waves voor diegene die die stockfoto kan vinden. ;)
Hier een betere foto. Ziet er uit als een uitsnede uit een groepsfoto.



[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2018 22:11:46 ]
pi_179164023
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hier een betere foto. Ziet er uit als een uitsnede uit een groepsfoto.

[ afbeelding ]
Gahayyyyyyyy
pi_179164047
pi_179164203
Dan ben je echt de leukste thuis, op 7 deurknoppen na.
pi_179164998
Morgen rond de 9.1k wakker worden? Koreaantjes worden nu wakker en het is chinees nieuwjaar

Dash power
Ripple hup
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 22:56:02 #251
230491 Zith
pls tip
pi_179165019
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:55 schreef Dwaalboy het volgende:
Morgen rond de 9.1k wakker worden? Koreaantjes worden nu wakker en het is chinees nieuwjaar

Dash power
Ripple hup
man man man
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179165039
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:56 schreef Zith het volgende:

[..]

man man man
Vakantiegeld komt er ook aan. Heel Azie gaat zijn vakantiegeld in crypto stoppen.
pi_179165110
Dwaalboy, de nieuwe MzS.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179165191
Wie denkt er dat er binnen nu en 5 jaar overheden Bitcoin minen?
pi_179165295
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:56 schreef Zith het volgende:

[..]

man man man
Dash pak ik toch mooi ff dik mee...
Shitcoin of niet...
pi_179165434
NeerajKA twitterde op maandag 14-05-2018 om 19:35:24 my ether scammer is calling out other ether scammers https://t.co/pQcSCfiDGb reageer retweet
Scammers scammen nu ook scammers op Twitter. :D
pi_179165865
Joseph Lubin vs Jimmy Song was wel mooi. Benieuwd wie van de twee gelijk gaat krijgen :P
pi_179166186
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:56 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Vakantiegeld komt er ook aan. Heel Azie gaat zijn vakantiegeld in crypto stoppen.
Heel crypto gaat zijn vakantiegeld in Azie stoppen.
Vakman pur sang
pi_179166253
Ik heb de Pied Piper airdrop gekregen.

Dit is een token gebaseerd op de HBO serie Silicon Valley.
pi_179166254
Vechain insider trading gaande

Koop NU je tickets nog

Naar de maan

ChooOoo-chooooOOoOoOoOOoOoOO
  maandag 14 mei 2018 @ 23:37:57 #261
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179166319
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 10:11 schreef ITrade het volgende:

[..]

:')
:')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_179166489
paulvigna twitterde op maandag 14-05-2018 om 15:49:22 Outside, some folks have questions about this bit coin thing. #Consensus2018 https://t.co/owIqf1X5at reageer retweet
Gekkies die staan te protesteren tegen bitcoin.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2018 23:44:09 ]
pi_179166521
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:37 schreef hmmmz het volgende:

[..]

:')
Ja toch, hodl al jaren world online aandelen. Internet ging heel groot worden beloofde ze! Binnenkort Nina maar eens bellen, we zitten volgens mij al wel weer op een ATH inmiddels.

Oh wauw, toen hadden ze ook al van die namen. :')
"geboren als Nina Bernadina Vleeschdraager"
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179166593
VEN dump incoming, panic sell!
Vakman pur sang
  maandag 14 mei 2018 @ 23:53:28 #265
387249 exelletor
exelleren?
pi_179166715
P&D tijden zijn terug. Haast heel hadax wordt door Korean jew en zijn matties gecalled.
pi_179166824
Zijn we al moen?
Lambo of Rekt
pi_179166898
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:43 schreef Gehrman het volgende:
paulvigna twitterde op maandag 14-05-2018 om 15:49:22 Outside, some folks have questions about this bit coin thing. #Consensus2018 https://t.co/owIqf1X5at reageer retweet
Gekkies die staan te protesteren tegen bitcoin.
Denken dat dat serieus is :D
  dinsdag 15 mei 2018 @ 00:11:21 #268
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179166933
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:44 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ja toch, hodl al jaren world online aandelen. Internet ging heel groot worden beloofde ze! Binnenkort Nina maar eens bellen, we zitten volgens mij al wel weer op een ATH inmiddels.

Oh wauw, toen hadden ze ook al van die namen. :')
"geboren als Nina Bernadina Vleeschdraager"


Ja, dat internet, dat is helemaal niks meer geworden daarna.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_179166948
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 00:11 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Je quote verkeerd.
Lambo of Rekt
pi_179167007
[quote]0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 00:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je quote verkeerd.
[quote]

Geen last van.

[kwoot]
pi_179167045
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 00:17 schreef MaGNeT het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 15 mei 2018 00:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je quote verkeerd.
[quote]

Geen last van.

[kwoot]
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 00:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je quote verkeerd.
[/quote]
pi_179167068
Ineens ben je het verleerd en quote je verkeert.
pi_179167069
NASDAQ gaat een crypto exchange starten.
pi_179167169
  dinsdag 15 mei 2018 @ 05:51:51 #275
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179168493
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
VEN dump incoming, panic sell!
Lol
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 15 mei 2018 @ 07:17:52 #276
332574 µ
alt-m
pi_179169029
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 21:36 schreef Gehrman het volgende:
Iemand toevallig nog een VWO wiskunde A examen moeten maken vandaag?

Ging over bitcoin: https://www2.cito.nl/vo/ex2018/VW-1024-a-18-1-o.pdf (vanaf vraag 7)
Hoe tof _O_
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 15 mei 2018 @ 07:42:59 #277
366734 dimmak
bitcoin
pi_179169244
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:59 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ik heb 'm sinds de ico. Weinig gebeurd sindsdien :')
Wat was de ICO prijs dan?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179169363
Universa moeeeen hahajajajahahaaa
Vakman pur sang
  dinsdag 15 mei 2018 @ 08:00:23 #279
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179169475
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:35 schreef Gehrman het volgende:
Ik heb de Pied Piper airdrop gekregen.

Dit is een token gebaseerd op de HBO serie Silicon Valley.
Ha ik ook inderdaad :D

750 PPI _O_

Collectorsitem O+
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 15 mei 2018 @ 09:10:49 #280
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179170177
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 07:42 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wat was de ICO prijs dan?
0,25 Euro ongeveer.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_179170195
m00n
  dinsdag 15 mei 2018 @ 09:15:39 #282
366734 dimmak
bitcoin
pi_179170246
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 09:10 schreef hmmmz het volgende:

[..]

0,25 Euro ongeveer.
Rond deze prijs dus ongeveer. Nou zal buy order zetten en dan zie ik het wel weer.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 09:19:44 #283
131603 Afwazig
Serious business
pi_179170309
Die Ed doet ook niks anders meer dan zijn eigen bags shillen zeg. En dan anderen betichten van shillen. Wat een clown.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 09:23:26 #284
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179170383
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 09:19 schreef Afwazig het volgende:
Die Ed doet ook niks anders meer dan zijn eigen bags shillen zeg. En dan anderen betichten van shillen. Wat een clown.
Dit ja :') Helaas wordt hij nog serieus genomen ook.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179170583
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 09:23 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dit ja :') Helaas wordt hij nog serieus genomen ook.
Die zin kan je ook op verschillende manieren lezen :P
  dinsdag 15 mei 2018 @ 10:09:43 #286
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_179171086
Wat is er met ZCASH aan de hand?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  dinsdag 15 mei 2018 @ 10:12:40 #287
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_179171135
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 10:09 schreef t-8one het volgende:
Wat is er met ZCASH aan de hand?
Moooeehoeeen!

Nee, geen idee. Ik heb er wel wat van dus ik vind mooi.
pi_179171903
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 10:12 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Moooeehoeeen!

Nee, geen idee. Ik heb er wel wat van dus ik vind mooi.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 10:09 schreef t-8one het volgende:
Wat is er met ZCASH aan de hand?
Gelist op Gemini.
pi_179172305
Zijn we al moen?
Lambo of Rekt
  dinsdag 15 mei 2018 @ 11:38:20 #290
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179172588
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 10:57 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

[..]

Gelist op Gemini.
Ja Litecoin en BCH ook, dus dat zegt weinig :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 15 mei 2018 @ 11:53:57 #291
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_179172881
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 11:38 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ja Litecoin en BCH ook, dus dat zegt weinig :D
prcs, beetje vreemd waarom LTC en BCH dan niet moonen.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_179173207
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 11:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

de dukaten klateren over mijn chest!
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
pi_179173226
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 12:13 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
Lambo of Rekt
pi_179173255
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 11:53 schreef t-8one het volgende:

[..]

prcs, beetje vreemd waarom LTC en BCH dan niet moonen.
Zijn toch wel iets groter dan Zcash. Bijvoorbeeld beide al op coinbase/gdax.
pi_179174675
MAN :9~
CPC :9~
VEN :9~
AE :9~
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179174755
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 13:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
MAN :9~
CPC :9~
VEN :9~
AE :9~
Zo, jij hebt je bags ook weer geshilled ^O^ Lekker gewerkt voor vandaag!!
pi_179175119
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 13:31 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Zo, jij hebt je bags ook weer geshilled ^O^ Lekker gewerkt voor vandaag!!
ZEKER IK MAG ER WEZEN
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179175141
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 13:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

ZEKER IK MAG ER WEZEN
NEEM EEN KOPJE THEE MET HONING

EN LAAT DIE DUKATEN BOUNCEN HE

BTC DOOR DE 9K ZO
  dinsdag 15 mei 2018 @ 14:00:18 #299
366734 dimmak
bitcoin
pi_179175289
CryptoOfKorea twitterde op dinsdag 15-05-2018 om 03:57:17 https://t.co/BnIVRmeIzNUPbit claimed that they had the internal account audit.The audit showed that 100% of the coins are real, the ledgers all synced to their own wallets. @cryptomanran 's claim has been confirmed that it was due to govt. misunderstanding of multiple wallets. reageer retweet
Bedankt voor de dump vrijdag. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 14:11:37 #300
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179175461
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 13:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
MAN :9~
CPC :9~
VEN :9~
AE :9~
Tik 'em aan ouwe

Behalve AE dan voor mij :P\

Het is verdomme zomer en ik lig weer met griep plat. Is het dan nog niet afgelopen met alle rotzooi :(
pi_179175523
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 14:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Tik 'em aan ouwe

Behalve AE dan voor mij :P\

Het is verdomme zomer en ik lig weer met griep plat. Is het dan nog niet afgelopen met alle rotzooi :(
Beter eten, kerel... Alweer griep betekent een zwak afweersysteem.

Tot zover de cliché's... When lambo sir?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')