SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide informatie over de etappes en alles rondom de Giro vindt u in de Garibaldi
De tijdslimiet:
http://www.velofacts.com/(...)imit-calculator.html
D'n Twitter:
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/TourDeJose
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/NOSwielrennen
https://twitter.com/wisculturig
TV:
U kunt voor deze Giro terecht bij bij het Home of Cycling, Eurosport. Hier kunt u elke dag luisteren naar de werken van Jeroen Vanbelleghem, bijgestaan door een kundige co-commentator. Bent u fan van Buren dan kunt u dagelijks rond 17:30 inschakelen op EEN, want die hebben ook dit jaar geen beelden. Wel kunt u in de laatste week van de Giro inschakelen op de Belg voor de Balwaaze Belgijum Toer. Wat Eurosport betreft is het natuurlijk nog wel even afwachten of er geen motortje rijden is in een weekend, maar dan kunt u alsnog terecht op de Eurosport PLAYER.
Spelen:
Scorito: Nee - Voor de FOK!kers zonder principes die toch mee willen doen
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2018 #2 - Voorjaarsklassiekers
Pick'em spel: SPT / Het Giro d'Italia 2018 Pick'em spel
Sportpools: https://www.sportpools.net/ Subleague: FOK! Subleague (ww: FOK!)
Cyclingmaster: De fabelachtige FOK! Subleague (ww: jellevanendert)![]()
Omdat hij dik isquote:Op zondag 13 mei 2018 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom stelt Krijn alleen maar kutvragen?
Uit een spuitjequote:Op zondag 13 mei 2018 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
'Hele dag in de kopgroep, waar haal je de energie vandaan joh?'
Ik word hier niet heel enthousiast van, ouwe reus.quote:Op zondag 13 mei 2018 13:23 schreef Slobeend het volgende:
Koentje heeft best een leuke vriendin.
https://www.instagram.com/larissahavik/
Niks mis mee hoor.quote:Op zondag 13 mei 2018 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik word hier niet heel enthousiast van, ouwe reus.
Eens gewoon een leuk normaal meisje.quote:Op zondag 13 mei 2018 13:23 schreef Slobeend het volgende:
Koentje heeft best een leuke vriendin.
https://www.instagram.com/larissahavik/
Wat is er ooit geworden van die Anacona?quote:Op zondag 13 mei 2018 13:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jammer dat Winner Anacona er niet bij is, die heeft wel goede ervaringen op Campo Imperatore.
[ afbeelding ]
Aru was toen ook al helemaal zichzelf.
[ afbeelding ]
Maar goed dat Steven niet meedoetquote:
quote:Op zondag 13 mei 2018 13:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is er ooit geworden van die Anacona?
Ook weer vroeg gepiekt in zijn carriere.quote:
Laten we dat vooral niet herinneren.quote:Op zondag 13 mei 2018 13:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed dat Steven niet meedoet
#remember2016
Over twintig jaar een uitzending van Andere Tijden Sport waarbij Steven terugkeert naar de plek des onheils.quote:
De meeste renners hebben normaal meisjes hoor.quote:Op zondag 13 mei 2018 13:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens gewoon een leuk normaal meisje.
Veel leuker dan al die bimbos.
Zusje inderdaad.quote:Op zondag 13 mei 2018 13:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor.
Zal ongetwijfeld familie zijn van Youri, de baanrenner
Ze is wel MSc in Human Movement Sciencesquote:Op zondag 13 mei 2018 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik word hier niet heel enthousiast van, ouwe reus.
"Hij wilde de eerste Nederlandse Girowinnaar worden. Twee en een halve week ging alles goed, buiten dat Kruijswijk nog geen ritzege wist te pakken. Tot het op de beruchte vrijdag 27 mei helemaal mis ging op de Colle Dell'Agnello. Samen met Kees Jongkind ging Steven terug naar de plek des onheils"quote:Op zondag 13 mei 2018 13:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Over twintig jaar een uitzending van Andere Tijden Sport waarbij Steven terugkeert naar de plek des onheils.
Met daarna de terugblik op het Dan Jansen-achtige vervolg natuurlijkquote:Op zondag 13 mei 2018 13:39 schreef franklop het volgende:
[..]
"Hij wilde de eerste Nederlandse Girowinnaar worden. Twee en een halve week ging alles goed, buiten dat Kruijswijk nog geen ritzege wist te pakken. Tot het op de beruchte vrijdag 27 mei helemaal mis ging op de Colle Dell'Agnello. Samen met Kees Jongkind ging Steven terug naar de plek des onheils"
twitter:CorCirCT twitterde op zondag 13-05-2018 om 13:36:16What a weekend for @mathieuvdpoel who wins @LaRiojaBikeRace 🇪🇸 after a solid 3️⃣ out of 3️⃣ 👏😍 #LRBR2018 https://t.co/2rVMqJiiIZ reageer retweet
quote:Op zondag 13 mei 2018 13:39 schreef franklop het volgende:
[..]
"Hij wilde de eerste Nederlandse Girowinnaar worden. Twee en een halve week ging alles goed, buiten dat Kruijswijk nog geen ritzege wist te pakken. Tot het op de beruchte vrijdag 27 mei helemaal mis ging op de Colle Dell'Agnello. Samen met Kees Jongkind ging Steven terug naar de plek des onheils"
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 13 mei 2018 13:43 schreef TheArt het volgende:
Erge is dat ze Pacioni, de enige die Mareczko nog kan vervangen in de sprints, niet eens mee hebben genomen
En dat de enige die wel een berg over kan ook al naar huis is.quote:Op zondag 13 mei 2018 13:43 schreef TheArt het volgende:
Erge is dat ze Pacioni, de enige die Mareczko nog kan vervangen in de sprints, niet eens mee hebben genomen
Topsjowquote:Op zondag 13 mei 2018 13:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Mathieu is ook weer aan het schroeien:twitter:CorCirCT twitterde op zondag 13-05-2018 om 13:36:16What a weekend for @mathieuvdpoel who wins @LaRiojaBikeRace 🇪🇸 after a solid 3️⃣ out of 3️⃣ 👏😍 #LRBR2018 https://t.co/2rVMqJiiIZ reageer retweet
Voor anderhalve man en een paardenkop. Matthieu wie?quote:Op zondag 13 mei 2018 13:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Mathieu is ook weer aan het schroeien:twitter:CorCirCT twitterde op zondag 13-05-2018 om 13:36:16What a weekend for @mathieuvdpoel who wins @LaRiojaBikeRace 🇪🇸 after a solid 3️⃣ out of 3️⃣ 👏😍 #LRBR2018 https://t.co/2rVMqJiiIZ reageer retweet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zondag 13 mei 2018 13:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]XaviSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Tim gaat het voor elkaar krijgen om dit te verneuken.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:11 schreef IbanMayo het volgende:
We feliciteren Wellens met zijn tweede ritzege.
Tsja Lulu zal bij Superman moeten blijven, Pello staat te kort om mee te kunnen springen, maar met de rest van de ploeg moeten ze toch meer moeten doen dan dat ze nu doen.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik snap tot nu toe niets van Astana, deze hele ronde al niet.
Maar laat dan één van die toppers tijd verliezen om mee te kunnen gaan. Wat Bilbao doet, is allemaal erg leuk, maar dit gaat ie toch niet volhouden. De enige die met het oog op de derde week als tweede klassementsrenner achter de hand gehouden moet worden, is Kangert.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Tsja Lulu zal bij Superman moeten blijven, Pello staat te kort om mee te kunnen springen, maar met de rest van de ploeg moeten ze toch meer moeten doen dan dat ze nu doen.
Naja de ronde is nog lang. Misschien dat ze zich sparen voor de zwaardere weken om dan iedereen de moeder te schroeien.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar laat dan één van die toppers tijd verliezen om mee te kunnen gaan. Wat Bilbao doet, is allemaal erg leuk, maar dit gaat ie toch niet volhouden. De enige die met het oog op de derde week als tweede klassementsrenner achter de hand gehouden moet worden, is Kangert.
Dat laten ze over aan de andere ES mensen ter plaatsequote:Op zondag 13 mei 2018 14:32 schreef Szura het volgende:
Heeft Krijn eigenlijk al in een andere taal geïnterviewd dan het Nederlands?
quote:Op zondag 13 mei 2018 13:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Vanavond NPO1 22:25quote:DOCUMENTAIRESERIE Tom Dumoulin werd vorig jaar de eerste Nederlandse Girowinnaar ooit. Weinig scheelde het of Erik Breukink was die eer te beurt gevallen. In de editie van 1989 ging hij aan de leiding, tot een rampzalige dag volgde.
Tom Dumoulin schreef vorig jaar historie door als eerste Nederlander de Giro d’Italia te winnen. Momenteel doet hij in Italië een poging om zijn titel te prolongeren. Het had alleen weinig gescheeld of Dumoulin was helemaal niet de eerste Nederlandse winnaar ooit. Andere tijden sport blikt terug op de Ronde van Italië uit 1989, de editie met Erik Breukink als gedoodverfde kampioen. Onze landgenoot werd al eens tweede en derde en had in dat jaar eindelijk de roze leiderstrui te pakken. Hoewel de eindstreep in Florence nog ver weg was, zag het er met twee tijdritten voor de boeg - Breukinks specialiteit - zonnig uit. Zelfs een loodzware rit door de Dolomieten kreeg hem niet klein. Maar toen doemde een allerlaatste col op… Reconstructie van een rampzalige dag.
Moet hoeveel man is ES daar eigenlijk?quote:Op zondag 13 mei 2018 14:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat laten ze over aan de andere ES mensen ter plaatse
Zoveel hart voor Transvaal.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoveel techniek, zoveel vet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://twitter.com/searc(...)arstenkroon&src=typdquote:Op zondag 13 mei 2018 14:48 schreef Urb het volgende:
Karsten zocht net wss naar de renner Miguel Morras.
Rivera vs. Areruya vs. Celano vs. Pusjol.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
http://www.aragontelevision.es/directo
Fabio Duarte.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rivera vs. Areruya vs. Celano vs. Pusjol.
Met White doet maar wat.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:52 schreef TheArt het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Mitchelton gisteren de ontsnapping zo controleerde en vandaag veel minder? Ik snap er namelijk verdomde weinig van.
Het parcours is vandaag een stuk lastiger om het te controleren, dat is het enige wat ik kan bedenken.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:52 schreef TheArt het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Mitchelton gisteren de ontsnapping zo controleerde en vandaag veel minder? Ik snap er namelijk verdomde weinig van.
Doe jij aan moederdag? Hahahaha.quote:
Het is voorlopig heel erg prima te controleren, niets lastigs aan. Dit is gewoon een kwestie van niet willen.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het parcours is vandaag een stuk lastiger om het te controleren, dat is het enige wat ik kan bedenken.
Voor grootmoeders soep heb ik alles over.quote:
Alles?quote:Op zondag 13 mei 2018 14:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Voor grootmoeders soep heb ik alles over.
Mwa, zit veel meer vaart in de kopgroep vandaag.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is voorlopig heel erg prima te controleren, niets lastigs aan. Dit is gewoon een kwestie van niet willen.
Zoek het uit.quote:
Matt White is een drinkerquote:Op zondag 13 mei 2018 14:52 schreef TheArt het volgende:
Over 11 minuten weer terug.quote:
Start is pas rond 15.13 he.quote:
Koningsklassequote:Op zondag 13 mei 2018 15:06 schreef showtimer het volgende:
Waarom zijn jullie altijd zo bezig met F1?
Terechte vraag.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:06 schreef showtimer het volgende:
omdat het mijn favoriete toets is op het toetsenbordquote:Op zondag 13 mei 2018 15:06 schreef showtimer het volgende:
Druk maken over een jongen die nog geen dag in Nederland heeft gewoond of op school heeft gezeten.quote:
weet ik niet, maar gewoon blijven klappenquote:Op zondag 13 mei 2018 15:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Wie is die meid trouwens in de studio bij Ziggo?
Volg het al jaartje of 24. Dan blijf je wel volgen.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:06 schreef showtimer het volgende:
Vlaggetjesaids.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Druk maken over een jongen die nog geen dag in Nederland heeft gewoond of op school heeft gezeten.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 13 mei 2018 15:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Normaal wel, maar die jongen is meer Belg dan Nederlander imo. Net zoals Mathieu.
Ik snap überhaupt niet hoe je zo obsessief kunt zijn met een sporter.quote:
Qua leedvermaak zeker.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:14 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet hoe je zo obsessief kunt zijn met een sporter.
Shelley Sterk, presentatrice van RTLquote:Op zondag 13 mei 2018 15:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Wie is die meid trouwens in de studio bij Ziggo?
Wellensquote:Op zondag 13 mei 2018 15:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie is de favoriet in de kopgroep? Wellens of Visconti?
Fausto natuurlijk.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Gezien de lengte van de klim zou ik voor Visconti gaan.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Die rechter foto komt me bekend voor.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gazzetta is vandaag in de ban van
[ afbeelding ]
virenque toch?quote:Op zondag 13 mei 2018 15:35 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die rechter foto komt me bekend voor.
ONZ is verderopquote:Op zondag 13 mei 2018 15:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
virenque toch?
De beste Marokkaanse renner
NOS leest meequote:Op zondag 13 mei 2018 15:35 schreef TheArt het volgende:
Iedereen in de trein voor MAL, behalve Kangert die zich weer afzijdig mag houden.
twitter:NOSwielrennen twitterde op zondag 13-05-2018 om 15:38:0740 km - Van 8.00 naar 6.40 in slechts een paar kilometer. Allemaal dankzij de Astana-ploeg, die met bijna de voltallige formatie jacht maakt op de vluchters. Alleen Kangert houdt zich nog afzijdig.#Giro101 reageer retweet
Helaas, probeer het nog maar een keer.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
virenque toch?
De beste Marokkaanse renner
Okee prima johquote:Op zondag 13 mei 2018 15:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dat is toch virenque?
Geboren in casablanca
Er hebben meer renners ooit de bolletjestrui gedragen.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dat is toch virenque?
Geboren in casablanca
Joris denkt nog steeds dat Valverde de Ronde heeft geredenquote:Op zondag 13 mei 2018 15:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
NOS leest mee
twitter:NOSwielrennen twitterde op zondag 13-05-2018 om 15:38:0740 km - Van 8.00 naar 6.40 in slechts een paar kilometer. Allemaal dankzij de Astana-ploeg, die met bijna de voltallige formatie jacht maakt op de vluchters. Alleen Kangert houdt zich nog afzijdig.#Giro101 reageer retweet
Do tell.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gazzetta is vandaag in de ban van
[ afbeelding ]
Denk het ook; Wellens, Visconti en Masnada fietsen nu fluitend omhoog, terwijl men in het peloton nu volle bak rijdt.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
gaat wel hard ja, toch denk ik dat de winnaar al wel vooraan zit.
Mhua zo volle bak rijden ze in het peloton ook nog niet. Als iemand als Cavagna er nog aan kan bijven, is het zeker niet vol.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het ook; Wellens, Visconti en Masnada fietsen nu fluitend omhoog, terwijl men in het peloton nu volle bak rijdt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 mei 2018 15:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Er hebben meer renners ooit de bolletjestrui gedragen.
Dan moet er wel iemand initiatief nemen. Ik denk dat het niet voldoende is voor de kopgroep vandaag.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het ook; Wellens, Visconti en Masnada fietsen nu fluitend omhoog, terwijl men in het peloton nu volle bak rijdt.
quote:Op zondag 13 mei 2018 15:49 schreef showtimer het volgende:
[..]Grazie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Vorig jaar een eenmalige opleving in Zwitserland (lol)quote:Op zondag 13 mei 2018 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tamaree leeft nog blijkbaar.
Maar Haime gaat gewoon winnen in Aragon.
Gebeurt nu al; Visconti zet z'n troef Boaro in.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan moet er wel iemand initiatief nemen. Ik denk dat het niet voldoende is voor de kopgroep vandaag.
Geloof dat Vino een nieuwe printer heeft gekochtquote:Op zondag 13 mei 2018 15:57 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Astana SCHROEIT. Fok vind dit leuk
SPT / Giro d'Italia 2018 #34: Krijn & Bobbiequote:Op zondag 13 mei 2018 15:59 schreef franklop het volgende:
In other news. Bokkema is weer papa geworden.
Gewoon even tussendoor.
Inmiddels 2 dusquote:Op zondag 13 mei 2018 16:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
SPT / Giro d'Italia 2018 #34: Krijn & Bobbie
Bokkema had toch al 1 of 2 kinderen?quote:Op zondag 13 mei 2018 16:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
SPT / Giro d'Italia 2018 #34: Krijn & Bobbie
Gifje staat klaar?quote:Op zondag 13 mei 2018 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bizkarra op weg naar de overwinning in Aragon.
Echt veel heeft dat niet geholpen..quote:Op zondag 13 mei 2018 15:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gebeurt nu al; Visconti zet z'n troef Boaro in.
Rijdt zelfs nog gewoonquote:Op zondag 13 mei 2018 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Duurde nog lang deze keer.
Wat zou het boeien.quote:
Het is allemaal gelul. Maak je niet zo druk om die jongen. Ik schrijf ook geen topics vol over Robin Haase.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het gaat allemaal nergens over.
Maar zet je wel eens die muziek uit?quote:Op zondag 13 mei 2018 16:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het is allemaal gelul. Maak je niet zo druk om die jongen. Ik schrijf ook geen topics vol over Robin Haase.
Ik ben anders erg benieuwd naar jouw mening over ons Rooowbin.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het is allemaal gelul. Maak je niet zo druk om die jongen. Ik schrijf ook geen topics vol over Robin Haase.
quote:Op zondag 13 mei 2018 16:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De winnaars van morgen hebben vandaag het risico genomen en vol op een ontsnapping ingezet.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Die poultjes zijn ook verselijk vervelend, als je voor de ontsnapping ging heb je urenlang op een wolk geleefd totdat Astana opeens maar besluit de hele ploeg op kop te laten boren. Zomaar.
Die topics zul je niet kunnen vullen met resultaten.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Eigenlijk is het helemaal niet leuk die poultjes voor je kijkplezier.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Die poultjes zijn ook verselijk vervelend, als je voor de ontsnapping ging heb je urenlang op een wolk geleefd totdat Astana opeens maar besluit de hele ploeg op kop te laten boren. Zomaar.
Ik niet, riskyquote:Op zondag 13 mei 2018 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben vandaag lafjes voor klassementsmannen gegaan
Ik eis dat Wilier per direct wordt opgehevenquote:Op zondag 13 mei 2018 16:27 schreef Mani89 het volgende:
Eigenlijk rijden alle leuke Italiaanse proconti talenten bij Androni.
Bardiani, Willer en Nippo zijn brandhout.
Dit is wel ongeveer waar ja.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:27 schreef Mani89 het volgende:
Eigenlijk rijden alle leuke Italiaanse proconti talenten bij Androni.
Bardiani, Willer en Nippo zijn brandhout.
Meer een medewerker van Paradigit of Dixons.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Krijn heeft het hoofd van een marktkoopman die failliet is gegaan.
Dixonsquote:Op zondag 13 mei 2018 16:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Meer een medewerker van Paradigit of Dixons.
Waarom dacht je anders dat een figuur als Haags_kwartiertje al twee jaar het forum mag verbaggeren om per dag 1000 posts (zonder dollen) te halen?quote:Op zondag 13 mei 2018 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dixons.
Het gaat echt slecht met dit forum he?
1quote:Op zondag 13 mei 2018 16:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom dacht je anders dat een figuur als Haags_kwartiertje al twee jaar het forum mag verbaggeren om per dag 1000 posts (zonder dollen) te halen?
De hele dag tellen.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom dacht je anders dat een figuur als Haags_kwartiertje al twee jaar het forum mag verbaggeren om per dag 1000 posts (zonder dollen) te halen?
2quote:Op zondag 13 mei 2018 16:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom ben je gestopt met 422?quote:Op zondag 13 mei 2018 16:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Kankert kan er niet zoveel van.quote:
Je zou je maar druk maken om een subforumpje waar je nooit komt.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:35 schreef TargaFlorio het volgende:
12 km te gaan en er wordt hier over haags_kwartiertje gepraat. De koers is zeker saai?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |