Echt veel heeft dat niet geholpen..quote:Op zondag 13 mei 2018 15:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gebeurt nu al; Visconti zet z'n troef Boaro in.
Rijdt zelfs nog gewoonquote:Op zondag 13 mei 2018 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Duurde nog lang deze keer.
Wat zou het boeien.quote:
Het is allemaal gelul. Maak je niet zo druk om die jongen. Ik schrijf ook geen topics vol over Robin Haase.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het gaat allemaal nergens over.
Maar zet je wel eens die muziek uit?quote:Op zondag 13 mei 2018 16:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het is allemaal gelul. Maak je niet zo druk om die jongen. Ik schrijf ook geen topics vol over Robin Haase.
Ik ben anders erg benieuwd naar jouw mening over ons Rooowbin.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het is allemaal gelul. Maak je niet zo druk om die jongen. Ik schrijf ook geen topics vol over Robin Haase.
quote:Op zondag 13 mei 2018 16:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De winnaars van morgen hebben vandaag het risico genomen en vol op een ontsnapping ingezet.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Die poultjes zijn ook verselijk vervelend, als je voor de ontsnapping ging heb je urenlang op een wolk geleefd totdat Astana opeens maar besluit de hele ploeg op kop te laten boren. Zomaar.
Die topics zul je niet kunnen vullen met resultaten.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Eigenlijk is het helemaal niet leuk die poultjes voor je kijkplezier.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Die poultjes zijn ook verselijk vervelend, als je voor de ontsnapping ging heb je urenlang op een wolk geleefd totdat Astana opeens maar besluit de hele ploeg op kop te laten boren. Zomaar.
Ik niet, riskyquote:Op zondag 13 mei 2018 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben vandaag lafjes voor klassementsmannen gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |