Dat ik nu de kans kreeg om te openen, of was je druk met wat andersquote:
oh daar was ik niet echt mee bezig nee.quote:Op zondag 13 mei 2018 12:58 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat ik nu de kans kreeg om te openen, of was je druk met wat anders
Das fijn Flip!quote:Op zondag 13 mei 2018 12:55 schreef Hallojo het volgende:
Mijn vriendinnetje heeft weer heerlijk gekookt
Ow dus ik heb gewoon geluk gehad..quote:Op zondag 13 mei 2018 12:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh daar was ik niet echt mee bezig nee.
denk hetquote:Op zondag 13 mei 2018 12:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ow dus ik heb gewoon geluk gehad..
dat denk ik welquote:Op zondag 13 mei 2018 12:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ow dus ik heb gewoon geluk gehad..
niksquote:Op zondag 13 mei 2018 13:05 schreef Limoentjuh het volgende:
Vraagje. Wat heb je eraan als je de nieuwe deel opent ?
hopen dat het zo lang mogelijk duurt voordat iemand fipo pakt, dan krijg je ook puntenquote:Op zondag 13 mei 2018 13:05 schreef Limoentjuh het volgende:
Vraagje. Wat heb je eraan als je de nieuwe deel opent ?
mag max 10 min zitten tussen sluit en open, toch?quote:Op zondag 13 mei 2018 13:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hopen dat het zo lang mogelijk duurt voordat iemand fipo pakt, dan krijg je ook punten
Krijg de lapo dan wel punten?quote:Op zondag 13 mei 2018 13:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mag max 10 min zitten tussen sluit en open, toch?
Duidelijkquote:
ja maar meestal binnen 5 al een kaap. Binnen 2 zelfsquote:Op zondag 13 mei 2018 13:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mag max 10 min zitten tussen sluit en open, toch?
nope, anders duurt het te lang voor een nieuwe wordt geopendquote:
truequote:Op zondag 13 mei 2018 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar meestal binnen 5 al een kaap. Binnen 2 zelfs
Slaat weer nergens op vorige keer niet en nu wer iemand noemt mij mngl maar als ik reageer krijg ik een ban.quote:
Het zuiden komt goed weg vandaag als ik de kranten moet geloven.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:13 schreef hemarookworst het volgende:
Hier is het droog en blijft het nog wel even droog op een paar druppeltjes na
WoW. Evilquote:Op zondag 13 mei 2018 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
Laat het gras hier maar helemaal geel worden en verdorren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Nah, het gras herstelt snel. Is al paar keer voorgekomen dat het na een paar regenbuitjes en dagen dat het weer gewoon groen isquote:
erg leuk gehad.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrrrr 🏆. Hoe was het feestje ?
wat allemaal gezopen?quote:Op zondag 13 mei 2018 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
erg leuk gehad.
Wel echt veel te veel gezopen.
We hebben straks een veel te mooi voorjaar gehad en de zomer wederom rukquote:Op zondag 13 mei 2018 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt morgen weer lekker warmpjes en daarna daalt het tot 13 graden
Je kon vandaag tenminste uitslapen toch. Is het dan niet beter dat het niet zo warm is al afgelopen dagen als je je niet goed voelt.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
erg leuk gehad.
Wel echt veel te veel gezopen.
Heel veel bier, verschillende soorten. Ouzo bij de griek en nog wat shotjes.quote:
Ja dat is wel vaker zoquote:Op zondag 13 mei 2018 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We hebben straks een veel te mooi voorjaar gehad en de zomer wederom ruk
Let maar op
Zeker, maar had het liever droog gehad nu. Moet nog naar supermarktquote:Op zondag 13 mei 2018 16:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je kon vandaag tenminste uitslapen toch. Is het dan niet beter dat het niet zo warm is al afgelopen dagen als je je niet goed voelt.
Hier niet, al is de zon wel weg nu.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een schijtweer vandaag, geen zon en fris.
Je bent niet van suiker prrrrrrrr!quote:Op zondag 13 mei 2018 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Best blij mee ja. Als het nu ook nog ophoudt met regenen kan ik zelfs de deur nog uit. Dat zou helemaal mooi zijn
Zit er dik in ja.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We hebben straks een veel te mooi voorjaar gehad en de zomer wederom ruk
Let maar op
Lost precies voor den Haag opquote:Op zondag 13 mei 2018 16:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je bent niet van suiker prrrrrrrr!
quote:Op zondag 13 mei 2018 16:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je bent niet van suiker prrrrrrrr!
Al aantal dagen dikke 25+ gehad in april en mei. Kan niet goed zijn voor de zomer.quote:
zo werkt het niet natuurlijk.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al aantal dagen dikke 25+ gehad in april en mei. Kan niet goed zijn voor de zomer.
als je het weer hier ziet dan heb ik liever nog een bak regen erbij dan dit trieste aanblik de hele dagquote:
Nou dan!quote:Op zondag 13 mei 2018 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat snapt mijn reet ook wel.
quote:
leuke grapquote:Op zondag 13 mei 2018 17:07 schreef hemarookworst het volgende:
Is haags er?
Nee, hij is
[ afbeelding ]
hahaquote:Op zondag 13 mei 2018 17:07 schreef hemarookworst het volgende:
Is haags er?
Nee, hij is
[ afbeelding ]
welneequote:Op zondag 13 mei 2018 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
Niet als raamambtenaar werken, zodat je niet hoeft te werken op je werk
lekker tikken uitdelen!quote:
quote:Op zondag 13 mei 2018 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo'n gare huismoeder vol met de vuist op haar neus rammen omdat ze lastige vragen stelt.
Daar kan ik ook mee op je gezicht slaan.quote:
De kater komt laterquote:Op zondag 13 mei 2018 18:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik was er slecht aan toe vanochtend. De maagzuurremmer en paracetamol hebben echter wonderen gedaan. Mooi spul is dat.
Nee hoor, die was meteen vol aanwezig bij het ontwaken. Dadelijk maar eens iets gaan eten.quote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 13 mei 2018 18:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee hoor, die was meteen vol aanwezig bij het ontwaken. Dadelijk maar eens iets gaan eten.
Kapsalon bestellenquote:Op zondag 13 mei 2018 18:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee hoor, die was meteen vol aanwezig bij het ontwaken. Dadelijk maar eens iets gaan eten.
Die komt morgenochtendquote:
was je weg?quote:
ben je geweest?quote:
Maag doet weer normaal, koppijn is weg. Eetlust is terug. Alleen nog wat dufjes.quote:Op zondag 13 mei 2018 18:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moeder voor moederdag en daarna oppassen op nichtjes. Hoe gaat het met je kater ?
wat??quote:
Aah goed. Ergste klachten zijn dus voorbij.quote:Op zondag 13 mei 2018 18:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maag doet weer normaal, koppijn is weg. Eetlust is terug. Alleen nog wat dufjes.
Goed om te horenquote:Op zondag 13 mei 2018 18:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelukkig wel ja. Ik vreesde voor een hele zware dag.
dat heb ik ook heel vaakquote:Op zondag 13 mei 2018 18:53 schreef aloa het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
en mijn reactie was niet voor jou bedoeld maar voor aloaquote:Op zondag 13 mei 2018 18:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dat was niet voor jou bedoeld maar voor click.
wat, hoe?quote:Op zondag 13 mei 2018 19:20 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
en mijn reactie was niet voor jou bedoeld maar voor aloa
quote:Op zondag 13 mei 2018 19:56 schreef FlippingCoin het volgende:
NWS / Allochtonen blokkeren uur lang spoeddienst ziekenhuis
Alleen nog maar homofielen bij de popo tegenwoordig of zo.
Zal mij niks verbazen als je over dat gebeuren in den haag ook nooit meer wat gaat horen.quote:
Raar idd. Lijkt wel een doofpot ofzoquote:Op zondag 13 mei 2018 20:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als je over dat gebeuren in den haag ook nooit meer wat gaat horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |