edwin posse komt gevaarlijk dicht in de buurtquote:Op zondag 13 mei 2018 12:44 schreef DerRabbit het volgende:
Zolang je geen pasje draagt waarop staat dat je een psychiatrisch patiënt bent hoef je je geen druk te maken dat je op Iwanius lijkt
Hoeveel jaar ben je dan?quote:Op zondag 13 mei 2018 12:42 schreef Atak het volgende:
Maar ik wil het niet oproken. Ik ben veel te jong.
Wees daar niet bang voor. Na een week zegt je pinpas stop.quote:Op zondag 13 mei 2018 12:42 schreef Atak het volgende:
Straks ga ik mij als Iwanus voelen die alle eettenten afgaat
Mag hij daarom met z’n piemel uit zijn broek lopen?quote:Op zondag 13 mei 2018 12:44 schreef DerRabbit het volgende:
Zolang je geen pasje draagt waarop staat dat je een psychiatrisch patiënt bent hoef je je geen druk te maken dat je op Iwanius lijkt
Je moet ook geen hele doos roken, doos.quote:Op zondag 13 mei 2018 13:00 schreef Otger het volgende:
Ik heb voor mezelf als slaagcadeau een doosje sigaren gekocht, om het te proberen want normaal gesproken rook ik niet.
Een week later moest ik naar het ziekenhuis toe vanwege een (ongerelateerde) longaandoening en werd mij verteld dat ik nooit meer mag roken.
Toen maar de doos aan een vriend gegeven.
Genoeg geld op de bank.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:26 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wees daar niet bang voor. Na een week zegt je pinpas stop.
Maar oud genoeg om volgens de wet te mogen roken?quote:
Een sigaar behoeft ook mensen met levenservaring, niet nat achter de oren.quote:Op zondag 13 mei 2018 12:42 schreef Atak het volgende:
Maar ik wil het niet oproken. Ik ben veel te jong. Straks ga ik mij als Iwanus voelen die alle eettenten afgaat omdat hij toch niks te doen heeft en dan zijn grote bruine tevoorschijn haalt, en dan begint te paffen.
Haha die auto is van een millennial!quote:Op zondag 13 mei 2018 17:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Een sigaar behoeft ook mensen met levenservaring, niet nat achter de oren.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:55 schreef Wandeling het volgende:
[..]
Maar oud genoeg om volgens de wet te mogen roken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |