daar zeg je wat, lager de de trijnquote:Op zondag 13 mei 2018 00:54 schreef Joosie200 het volgende:
Lager eindigen dan Anouk/Traincha/Douwe/OgeneHoe dan
Preciesquote:Op zondag 13 mei 2018 00:52 schreef Stabiel het volgende:
Als Nederland een totaal Amerikaanse country-nummer opvoeren en dan raar opkijken als je geen hoge ogen scoort op het Eurovision songfestival. Niet onderscheidend als land, een magere dansact eromheen en voor de rest 12 in een dozijn Nashville meuk.
Dan krijg je dus dit.
traincha heeft de finale toch niet eens gehaald?quote:Op zondag 13 mei 2018 00:54 schreef Joosie200 het volgende:
Lager eindigen dan Anouk/Traincha/Douwe/OgeneHoe dan
Denk het serieus niet echtquote:Op zondag 13 mei 2018 00:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Zou het zonder die rare act veel hoger gekomen zijn denken jullie?
Ietsjes.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:56 schreef FlippingCoin het volgende:
pfff, okquote:Op zondag 13 mei 2018 00:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Trijntje haalde de finale niet he?
Maar voor de rest: idd![]()
Tja, dat blijft nu tot in lengte van dagen de vraag.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Ah oké.quote:
Onzin. In 2015 haalde Trijntje Oosterhuis de finale niet.quote:
Laag gezien er zoveel slechte dingen bij zaten.quote:
Ja dat vond ik ook wel jammer.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onzin. In 2015 haalde Trijntje Oosterhuis de finale niet.
Verder moet je niet Waylon "bedanken", maar de NPO. Daar hebben ze toegestaan dat de NOS afstand deed van de organisatie van het Nationaal Songfestival, waarna de TROS (nu AVROTROS) ermee aan de haal ging.
Je kunt het Waylon niet kwalijk nemen dat hij ja heeft gezegd, evenmin kun je het hem kwalijk nemen dat hij ervoor koos om dicht bij zichzelf te blijven. Wat kwalijk is, is dat de bevolking geen enkele invloed of keus had; we konden niet uit meerdere smaken kiezen.
Correctie OGENE en DB scoorden de 11e plek.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jezus
Zelfs Douwe Bob en O’G3NE zijn 9e geëindigd
Ik had Waylon wel een betere plek gegund.
Maar Tsjechië terecht 6e en 4e bij de televotesdankzij mijn gespendeerde 5¤ natuurlijk
Zowel Douwe Bob als OG3NE eindigde 11e.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jezus
Zelfs Douwe Bob en O’G3NE zijn 9e geëindigd
Ik had Waylon wel een betere plek gegund.
Maar Tsjechië terecht 6e en 4e bij de televotesdankzij mijn gespendeerde 5¤ natuurlijk
Ik probeer 'm telkens op te zoeken op de officiële site maar dan flipt m'n laptop.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:00 schreef Guanabana het volgende:
Mensen, ik zoek een overzicht van de uitslagHeeft iemand die?
Dat lijkt me ook. Gewoon hopen dat volgend jaar weer een fatsoenlijke artiest wil.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:00 schreef kwakz0r het volgende:
Volgens mij was het een paar jaar geleden juist een enorme revelatie dat we een goede artiest de vrijheid gaven en pakte dat zo goed uit.
Als je een nationaal songfestival houdt heb je elk jaar zo’n soort the voicewinnaar daar staan, met een niksige act.
Ja ik ookquote:Op zondag 13 mei 2018 01:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik probeer 'm telkens op te zoeken op de officiële site maar dan flipt m'n laptop.
Zit ondertussen naar Het Hoofd te kijken die zich verbaast over alle uitslagen en cijfertjes nu.
https://en.wikipedia.org/wiki/Eurovision_Song_Contest_2018quote:Op zondag 13 mei 2018 01:00 schreef Guanabana het volgende:
Bizar dat de Italiaanse crap zowaar nog een plaats hoger eindigde dan de fantastische inzending van vorig jaar.quote:Op zondag 13 mei 2018 01:01 schreef Kinga het volgende:
Jaaaaa dat vind ik nog het meest bizar.. Italie zoveel televotes! WTF wie stemt op zo'n bagger?
Kweetniet hoor maar met het Nationaal Songfestival kregen we van die kneuzeninzendingen als Sieneke enzo he?quote:Op zondag 13 mei 2018 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onzin. In 2015 haalde Trijntje Oosterhuis de finale niet.
Verder moet je niet Waylon "bedanken", maar de NPO. Daar hebben ze toegestaan dat de NOS afstand deed van de organisatie van het Nationaal Songfestival, waarna de TROS (nu AVROTROS) ermee aan de haal ging.
Je kunt het Waylon niet kwalijk nemen dat hij ja heeft gezegd, evenmin kun je het hem kwalijk nemen dat hij ervoor koos om dicht bij zichzelf te blijven. Wat kwalijk is, is dat de bevolking geen enkele invloed of keus had; we konden niet uit meerdere smaken kiezen.
Eurovisionworldquote:Op zondag 13 mei 2018 01:00 schreef Guanabana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |