SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Fijne avond.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:30 schreef anotherRandomdude het volgende:
ParoDiUzZ bedankt voor de muziek tot op heden maar ik ben er vandoor.
Voor de rest nog een fijne avond
Aardbeien met smaakjesquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik had al zoiets van het aardbeien met slagroomsmaak theezakjes topique.
Theezakjesquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik had al zoiets van het aardbeien met slagroomsmaak theezakjes topique.
Goede avond Diaan.quote:
We zijn nog niet veel thuis geweest...quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond Diaan.
Inmiddels weer gewend?
Nog afkickverschijnselen dus?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We zijn nog niet veel thuis geweest...maar het is inderdaad wel even wennen weer.
klopt.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:53 schreef CindieY het volgende:
Te oordelen aan de tag is dit van een game?
De teller wordt zo meteen weer op nul gezet.quote:
Ik scoor toch nooit punten bij jouquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
De teller wordt zo meteen weer op nul gezet.
En ik zet het nog wel in de post hierboven.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:02 schreef CindieY het volgende:
Zie, ik heb dus geen idee waar we naar luisteren
Je zocht gewoon een excuus om naar de kroeg te kunnen?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:02 schreef Rafeiro het volgende:
Ging ik gisteren kijken bij darten hier in de buurt.... Niemand die dartte
Gelukkig kan ik ook klaverjassen, dus daar de tijd maar mee gevuld
Jaja, ik was nog aan het typenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik zet het nog wel in de post hierboven.
De plaat die na de volgende plaat komt, ken je wel.quote:
Uh huh! Kroeg waar koffie gratis is en bier een euro kostquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zocht gewoon een excuus om naar de kroeg te kunnen?
* CindieY zit met gespitste oren en met toetsenbord in de aanslagquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
De plaat die na de volgende plaat komt, ken je wel.
sorry meneer Melting dat ik te laat wasquote:
Het is je vergeven vanwege het mooie weer.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
sorry meneer Melting dat ik te laat was
ik was uien aan het snijden voor de groentesoepquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is je vergeven vanwege het mooie weer.
Waarom dan niet gelijk voor een uiensoep gaanquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
ik was uien aan het snijden voor de groentesoep
had gekundquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Waarom dan niet gelijk voor een uiensoep gaan
Omdat ze waarschijnlijk nog meer groenten had.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Waarom dan niet gelijk voor een uiensoep gaan
Die wortels kan ze wel kwijt bij Honijnquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat ze waarschijnlijk nog meer groenten had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |