Waarom niet?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:14 schreef KappenBakken het volgende:
Ik zei vorige week vol bluf 12k USD BTC voor/op 16 mei.
De vraag is of ik bij die stelling durf te blijven....
ALL IN OP BTC GEGAAN, BEDANKTTT!!11!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:48 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
12K USD OP 16 MEI! JE HOORDE HET HIER ALS EERSTE.
Laat die dukaten maar eens kletteren jongen
Laten we het hopen.quote:
en ook de lange termijn uptrend.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is de laatste fibonaccilevel... dit kan zeker nog ja.
Fibonacci is daarop gebaseerd, dus dat is inherent aan elkaar.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:30 schreef iloveshitcoins het volgende:
[..]
en ook de lange termijn uptrend.
Ondanks dat ik TA kut vind, vind ik jou wel een held hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Fibonacci is daarop gebaseerd, dus dat is inherent aan elkaar.
Voorlopig zit ik er niet bijster ver naast met mn noob TA uit februari
[ afbeelding ]
zeer onwaarschijnlijk......5500 zou al een triple bottom wordenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Welnee 1500 gaan we naar toe, bitcoin is klaar, over, finished.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klaas, ben jij dat?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 18:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welnee 1500 gaan we naar toe, bitcoin is klaar, over, finished.
Als je ziet hoeveel ze bij Waves aan marketing doen, hoeveel geld daar in omgaat en dat ze feitelijk alles al werkend hebben en technisch alles voor elkaar hebben, vind ik het niet bijster goed gaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 12:20 schreef edcetera het volgende:
Waves is de laatste tijd behalve geen sterke stijger, ook geen extreme zakker.
Alles verkocht, dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met de bearmarket!
blockchain gaat eerst in supplychain gebruikt wordenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:25 schreef hodlwave het volgende:
Als je ziet hoeveel ze bij Waves aan marketing doen, hoeveel geld daar in omgaat en dat ze feitelijk alles al werkend hebben en technisch alles voor elkaar hebben, vind ik het niet bijster goed gaan.
De ekte grote jongens zijn nog niet eens aanwezig man.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:25 schreef hodlwave het volgende:
Alles is veel extremer geworden. Wie weet blijft de markt zo door rommelen en hebben/houden de grote jongens de boel grotendeels in handen.
Mei is Waves maandquote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:25 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel ze bij Waves aan marketing doen, hoeveel geld daar in omgaat en dat ze feitelijk alles al werkend hebben en technisch alles voor elkaar hebben, vind ik het niet bijster goed gaan.
En ja, hodl, hoe lang, wat is geduld in cryptotermen. Een jaar, meerdere jaren?
Als je snel winst wil zien, zal je diverse munten aan moeten schaffen en de uitschieters steeds uit laten betalen. Van een gedeelte van je winst weer verse coins inslaan en alles zoveel mogelijk zien te spreiden.
Alles is veel extremer geworden. Wie weet blijft de markt zo door rommelen en hebben/houden de grote jongens de boel grotendeels in handen.
Dit ja. Een klein pensioenfonds heeft al meer vermogen dat wat er in crypto is gepompt.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:43 schreef ITrade het volgende:
[..]
De ekte grote jongens zijn nog niet eens aanwezig man.
Tot september is sowieso elke maand een Wavesmaand. Dat weet iedereen.quote:
Als Wavesmaand 2.0 wordt gelanceerd in Q4, gaan we wat zien.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:20 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Tot september is sowieso elke maand een Wavesmaand. Dat weet iedereen.
700 roepia?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Denken dat Cardano niet binnen 4 jaar de 700 aantikt.
Bellen ze je voordat ze instappen?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:43 schreef ITrade het volgende:
[..]
De ekte grote jongens zijn nog niet eens aanwezig man.
Weet je al wanneer 3.0 is?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als Wavesmaand 2.0 wordt gelanceerd in Q4, gaan we wat zien.
Denken dat Bitcoin niet lager dan 3K gaatquote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Denken dat Cardano niet binnen 4 jaar de 700 aantikt.
Uiteindelijk niet eens zo belangrijk. Ik zie liever dat mensen in Argentinië en Venezuela het gebruiken omdat dit de enige manier is. Hoe meer mensen zich realiseren hoe de banken in elkaar zitten, hoe sterker deze markt gaat worden.quote:
Goldman Sachs is vorige maand met BTC ingestapt.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:00 schreef ITrade het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet eens zo belangrijk. Ik zie liever dat mensen in Argentinië en Venezuela het gebruiken omdat dit de enige manier is. Hoe meer mensen zich realiseren hoe de banken in elkaar zitten, hoe sterker deze markt gaat worden.
Als een Goldman of Soros deze markt betreed denk je dan echt dat hun voor hoge prijzen of iets zijn? Hun willen uiteindelijk alleen maar meer USD aan het einde van het boekjaar, ten koste van alles en die zijn niet vies van een vuil spel.
Daar zit aardig vermogen ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:08 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Pensioenfondsen zijn wel grote jongens
Niet echt, ze gaan handelen in "dingen" met een prijs gerelateerd aan Bitcoin. Oftewel wel winsten pakken maar niet hun handen branden.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:21 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Goldman Sachs is vorige maand met BTC ingestapt.
Naja, crypto gaat ook enkel werken als er geen partijen zijn die te veel macht hebben, daar begin ik de laatste tijd wel wat aan te twijfelen. Ik lees her en der dat 30-40% van de coins bij een select groepje mensen in het bezit is. Maar ook bijvoorbeeld Riple of BCH tonen aan dat het verre van democratisch is.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:00 schreef ITrade het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet eens zo belangrijk. Ik zie liever dat mensen in Argentinië en Venezuela het gebruiken omdat dit de enige manier is. Hoe meer mensen zich realiseren hoe de banken in elkaar zitten, hoe sterker deze markt gaat worden.
Als een Goldman of Soros deze markt betreed denk je dan echt dat hun voor hoge prijzen of iets zijn? Hun willen uiteindelijk alleen maar meer USD aan het einde van het boekjaar, ten koste van alles en die zijn niet vies van een vuil spel.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:42 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ondanks dat ik TA kut vind, vind ik jou wel een held hoor
Indeed. Gisteren - 13% ofzo, nu een magere 2% in de plus. Is geen moon.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:30 schreef Predator38 het volgende:
er gaat niks moon, hou toch eens op met dat overdreven gedoe....
Hier moon.quote:Op zondag 13 mei 2018 00:35 schreef Predator38 het volgende:
-5% is gelijk een crash hier bij - 15% is crypto ten dode opgeschreven
bij +5% moon
kansloos
Dit jaquote:Op zondag 13 mei 2018 00:35 schreef Predator38 het volgende:
-5% is gelijk een crash hier bij - 15% is crypto ten dode opgeschreven
bij +5% moon
kansloos
UNIVERSAAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 13 mei 2018 01:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is daar mee? Magnet heeft zijn goedkeuring over deze munt gesproken.
quote:Op zondag 13 mei 2018 01:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is daar mee? Magnet heeft zijn goedkeuring over deze munt gesproken.
quote:Op zondag 13 mei 2018 01:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
UNIVERSAAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAA
UNIVERSAAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 13 mei 2018 01:11 schreef EggsTC het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2018 01:12 schreef BadVlad het volgende:
[..]
UNIVERSAAAAAAAAAAAA HAHAHAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 13 mei 2018 01:12 schreef [=http://forum.fok.nl/user/profile/471884]BadVlad[/url] het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 mei 2018 01:12 schreef [=http://forum.fok.nl/user/profile/471884]BadVlad[/url] het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 mei 2018 01:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
12USDEOYMAXXJESUISDROPPIEMAXINJEKONTJEMAXEOYquote:Op zondag 13 mei 2018 01:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Universa hahajajajahahaaa
Lead dev 12$eoymax hahajajajahahaaa
https://github.com/porzione
twitter:YORKyor780 twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 23:30:51When you didnt got scammed by MtGox back in 2013 but 5 years later MtGox coins are still getting dumped on you https://t.co/6sEjmn0P7l reageer retweet
pics?quote:Op zondag 13 mei 2018 02:21 schreef EggsTC het volgende:
pff dus ik naar de pomp, op de scooter, vriendin boos
Thanks. Nu kan ik lekker slapen.quote:Op zondag 13 mei 2018 02:25 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
NRG, rijd rond de 80 op de teller, weet niet hoe hard hij echt gaat
Beetje jammer van die spiegels.quote:Op zondag 13 mei 2018 02:25 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
NRG, rijd rond de 80 op de teller, weet niet hoe hard hij echt gaat
Is dat verplicht tegenwoordig? Vroeger gingen die dingen er als eerst af en daarna ging er zo'n 'terugloop uitlaat' onder.quote:Op zondag 13 mei 2018 02:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
mja, als ik ze niet heb word ik aangehouden
Ja tis verplicht... vroeger haalde ik m ook eraf, die terugloop zit erop, als ik aangehouden word ben ik m kwijt.quote:Op zondag 13 mei 2018 02:32 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Is dat verplicht tegenwoordig? Vroeger gingen die dingen er als eerst af en daarna ging er zo'n 'terugloop uitlaat' onder.
Worden ze weer gedumpt dan?quote:Op zondag 13 mei 2018 02:03 schreef BadVlad het volgende:
twitter:YORKyor780 twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 23:30:51When you didnt got scammed by MtGox back in 2013 but 5 years later MtGox coins are still getting dumped on you https://t.co/6sEjmn0P7l reageer retweet
Er is nog veel dat gedumpt gaat worden. En dat wordt geleidelijk gedaan om de prijs niet naar 100'en te laten crashen.quote:
Waarom moet dit een goed project zijn ?quote:Op zondag 13 mei 2018 09:48 schreef exelletor het volgende:
Iemand hier in CNN? Ik ben gisteren ingestapt, schijnt een goed project te zijn.
Ok, omdat jij het zegt.quote:Op zondag 13 mei 2018 09:48 schreef exelletor het volgende:
Iemand hier in CNN? Ik ben gisteren ingestapt, schijnt een goed project te zijn.
Trac en sphtx!quote:Op zondag 13 mei 2018 02:24 schreef BadVlad het volgende:
OCN![]()
Vanaf nu ga ik alleen nog investeren in hype-coins.
Ik zit er alleen in omdat het behoorlijk gehypet wordt.quote:Op zondag 13 mei 2018 09:54 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Waarom moet dit een goed project zijn ?
Hype coins voor de short term, meer Bitcoin vergarenquote:Op zondag 13 mei 2018 02:24 schreef BadVlad het volgende:
OCN![]()
Vanaf nu ga ik alleen nog investeren in hype-coins.
JE MOET GROOT WERKEN, HUUUUUUGE!quote:Op zondag 13 mei 2018 11:08 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Niet zoveel, werk met kleine bedragen.
Bitcoin moooooontquote:Op zondag 13 mei 2018 11:44 schreef TwztId het volgende:
Zo BTC ff een ~200 dollar pumpje weer.. lekker..
Dat is nu ook mijn strategie. Wel jammer dat het niet loont om voor solide projecten te gaan.quote:Op zondag 13 mei 2018 11:11 schreef TwztId het volgende:
[..]
Hype coins voor de short term, meer Bitcoin vergaren
Solide coins voor de long term.
Beste strategie voor Crypto denk ik.
twitter:BMBernstein twitterde op zaterdag 12-05-2018 om 00:08:4899% of crypto assets are 100x - infinitely overvalued. How does the market trend towards rationality?Do the ridiculously valued assets bring everything down when they inevitably collapse? Does it come in cycles?Or will they come back to earth independent of the stronger assets? reageer retweet
Eens, je kan soms beter in slechte projecten die goed worden gehyped zitten dan prima projecten met een mindere marketing.quote:Op zondag 13 mei 2018 12:29 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Dat is nu ook mijn strategie. Wel jammer dat het niet loont om voor solide projecten te gaan.
Misschien op lange termijn wel, maarja dat weet je dan pas over 1-2 jaar..quote:Op zondag 13 mei 2018 12:29 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Dat is nu ook mijn strategie. Wel jammer dat het niet loont om voor solide projecten te gaan.
Nog niet..quote:Op zondag 13 mei 2018 12:29 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Elke euro die naar marketing gaat is een euro die niet naar ontwikkeling gaat.quote:Op zondag 13 mei 2018 12:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eens, je kan soms beter in slechte projecten die goed worden gehyped zitten dan prima projecten met een mindere marketing.
2 jaar in crypto is erg lang, denk dat er van de alts dan niks meer over is.quote:Op zondag 13 mei 2018 13:05 schreef TwztId het volgende:
[..]
Misschien op lange termijn wel, maarja dat weet je dan pas over 1-2 jaar..
wat heb jij gebruikt? 😂quote:Op zondag 13 mei 2018 13:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2 jaar in crypto is erg lang, denk dat er van de alts dan niks meer over is.
Ook een probleem dat vd huidige projecten er geen bijzit die een werelds probleem of verbetering is.
Kom niet met de herkomst van Kobalt, daar heb je geen blockchain voor nodig.
Je moeder is pas shit.quote:Op zondag 13 mei 2018 13:43 schreef Weissmania het volgende:
Alles wat binnen 3 dagen na aankoop niet +100% gaat is een shitcoin in dezen topiqeu
Ik heb 2 uur zwaar getraind en barst vande testosteron en adrenaline.quote:Op zondag 13 mei 2018 13:35 schreef Predator38 het volgende:
[..]
wat heb jij gebruikt? 😂
er zijn meer dan genoeg projecten die ook echt gebruikt gaan worden.
niveautje he hier 😂quote:Op zondag 13 mei 2018 13:43 schreef Weissmania het volgende:
Alles wat binnen 3 dagen na aankoop niet +100% gaat is een shitcoin in dezen topiqeu
2 uur zwaar trainen 😕quote:Op zondag 13 mei 2018 13:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb 2 uur zwaar getraind en barst vande testosteron en adrenaline.
Natuursdrug je weet tog
2 uur masturberen ? Wowquote:Op zondag 13 mei 2018 13:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb 2 uur zwaar getraind en barst vande testosteron en adrenaline.
Natuursdrug je weet tog
Beetje lang.quote:Op zondag 13 mei 2018 13:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker. 2 x cardio 20 min dat wel, voor en na.
Wat is dat raar dan?
Spiermassa verbrandenquote:Op zondag 13 mei 2018 14:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb de tijd wel. Normaal gaan we 80km mtben dat is veel langer
Ik wil persoonlijk minder spieren en meer conditie.quote:
#ottermodequote:Op zondag 13 mei 2018 14:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik wil persoonlijk minder spieren en meer conditie.
Tegenwoordig is dat gespierd zijn een hele hype.
Maa fan ben je gespierd en zo sloom als een baksteen.
ah vandaar....quote:Op zondag 13 mei 2018 14:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel wat zoek je?quote:Op zondag 13 mei 2018 14:34 schreef pnxsinned het volgende:
Wtf, weet iemand waar je beetje goeie / goedkope led lampen kan kopen? Of bestaat die combi niet?
Welke fitting? Lichtkleur? Dimbaar? Binnen? Spot of diffuus? Traditioneel of filament?quote:Op zondag 13 mei 2018 14:34 schreef pnxsinned het volgende:
Wtf, weet iemand waar je beetje goeie / goedkope led lampen kan kopen? Of bestaat die combi niet?
ja echt super traag wordt je van spieren net zoals deze mensenquote:Op zondag 13 mei 2018 14:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ikea.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:34 schreef pnxsinned het volgende:
Volgens de geleerden kan dit niet als je meer dan een uur traint en teveel cardio doet.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:43 schreef Weissmania het volgende:
[..]
ja echt super traag wordt je van spieren net zoals deze mensen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd hoe die geleerden van je er uit zienquote:Op zondag 13 mei 2018 14:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens de geleerden kan dit niet als je meer dan een uur traint en teveel cardio doet.
Ik heb.laatst alles vervangen voor Trust lampen met zigbee sturing mooi spul en betaalbaar.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Welke fitting? Lichtkleur? Dimbaar? Binnen? Spot of diffuus? Traditioneel of filament?
Gaat Pantera dat doen dan?quote:Op zondag 13 mei 2018 14:56 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
In ieder geval niet als Pantera hun investering eruit gaat trekken
80 km?quote:Op zondag 13 mei 2018 14:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb de tijd wel. Normaal gaan we 80km mtben dat is veel langer
Sprinters trainen nooit meer dan een uur per dagquote:Op zondag 13 mei 2018 15:02 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Sprinters trainen niet op lange afstanden. Dan zie je er uit als een marathonloper.
Jawel, maar geen (te) lange cardio sessies.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sprinters trainen nooit meer dan een uur per dag
E27 atm meeste. dimmable yes. Binnen, woonkamer + kamers. Keuken is al goed., badkamer dient wat feller te zijn.quote:Op zondag 13 mei 2018 14:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Welke fitting? Lichtkleur? Dimbaar? Binnen? Spot of diffuus? Traditioneel of filament?
Ok hoe lang dan?quote:Op zondag 13 mei 2018 15:25 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Jawel, maar geen (te) lange cardio sessies.
jij lult ook altijd maar wat uit je nek he:quote:Op zondag 13 mei 2018 15:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sprinters trainen nooit meer dan een uur per dag
Ja dat bedoel ik dus..quote:Op zondag 13 mei 2018 15:28 schreef Predator38 het volgende:
[..]
jij lult ook altijd maar wat uit je nek he:
Dafne Schippers:
Als topatleet train je vijf of zes dagen per week, twee keer per dag."
De trainingen zijn niet allemaal even lang. Een training in de ochtend neemt een uur of drie in beslag, de middagtraining duurt gemiddeld een uur.
Stierenstront.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Kracht en interval op korte afstanden. Niet anderhalf uur fietsen.
https://stoerevrouwenspor(...)n-als-marcel-kittel/quote:Op zondag 13 mei 2018 15:53 schreef hmmmz het volgende:
[..]
https://www.mensjournal.c(...)an-olympic-sprinter/
Dit is geen vergelijking. Wielrennen is een duursport. Eerst uren een etappe rijden en dan een sprint.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://stoerevrouwenspor(...)n-als-marcel-kittel/
niet geheel stierenstront en het ligt ook compleet aan je voeding.quote:Op zondag 13 mei 2018 15:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus..
Het ging er dus om dat ik zei dat we vaak zondags 4 uur trainen op de mtb, en iemand zei: "spieren verbranden" waarop ik dus ageer dat dit stierenstront is.
quote:Op zondag 13 mei 2018 13:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook een probleem dat vd huidige projecten er geen bijzit die een werelds probleem of verbetering is.
Flinke dip nuquote:Op zondag 13 mei 2018 16:30 schreef exelletor het volgende:
Hebben we vandaag een ocn community gecreëerd hahahaha?
Ja ik had het ook nooit over topsport.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:03 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dit is geen vergelijking. Wielrennen is een duursport. Eerst uren een etappe rijden en dan een sprint.
Ik ook niet.quote:Op zondag 13 mei 2018 16:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik had het ook nooit over topsport.
Nee dat klopt weer niet 😳quote:Op zondag 13 mei 2018 16:52 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Bij vier uur fietsen (cardio) train je conditie. Na een tijdje, ongeveer 45 minuten, zal je lichaam naast vet ook een deel van de nodige energie uit spierweefsel halen.
quote:Op zondag 13 mei 2018 17:08 schreef MaGNeT het volgende:
edit: Oh, sorry, verkeerd. Ik dacht dat dit crypto was.
zou de qr code scannen met de vechain app om de authenticiteit te verifiërenquote:Op zondag 13 mei 2018 17:58 schreef pnxsinned het volgende:
Zojuist 850 gram spareribs besteld, nieuwe shit wat blijkbaar in de buurt ligt.
Ben benieuwd.
NFC chip man. Houd op met die achterliggende techniek.quote:Op zondag 13 mei 2018 18:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zou de qr code scannen met de vechain app om de authenticiteit te verifiëren
dalijk blijkt het een seal te zijn
Slowsjat he?!quote:Op zondag 13 mei 2018 17:08 schreef MaGNeT het volgende:
edit: Oh, sorry, verkeerd. Ik dacht dat dit crypto was.
TL;DR ?quote:Op zondag 13 mei 2018 18:12 schreef exelletor het volgende:
Iemand hier vroeg waarom je in cnn zou moeten instappen...
This is William Mougayar speaking at the SteemFest and talking about the future of work(2). He is the co-author of the book “The Business Blockchain” in collaboration with Co-Author Vitalik Buterin founder of ethereum.(4)
Watch this 2,5 min cut from 18:30 till 21:00 He is talking about the future of work and the untapped attention Economy(3)(2). Just like Steemit((70x coin at all time high), the CNN token leveraged this opportunity.
The difference between Steemit and CNN is their approach:
Steemit builds a platform from the ground up with 171k users (5)
VS
CNN leveraging an existing platform Newsdog with 40 million users. (6)
Steemit at the time of writing this May the 13th, 2018 has a market cap of 795 million
Cnn token still not listed on Coinmarketcap has a market cap of 25 million.
CNN could raise to at lease 800 million in the upcoming year leveraging the 40 million users of NewsDog.(7)
We all have 3 jobs. (1)
- 1st Job that you do for a pay check
- 2nd Job at home: Cleaning the house taking care of the family
- 3rd job given to us by somebody online: Like Facebook booking a ticket or hotel.
The Future of work is about the 3rd job where we do not get paid in current infrastructure, but with blockchain technology we will get paid for it by leveraging tokenisation. Startups https://steemit.com/ and https://cnntoken.io/ try to enable getting paid for the 3rd job. This is called getting paid for your Quality Attention and engagement on the platform. (The Future of work: Attention Economie).
Sources for giving this summary
(1) medium.com/@wmougayar/tokenomics-a-business-guide-to-token-usage-utility-and-value-b19242053416
(2)(3)https://cnntoken.io/files/CNN_Whitepaper_en.pdf?v=1
(4)https://www.amazon.com/Bu(...)nology/dp/1536663468
(5)https://steemit.com/steem(...)steemit-active-users
(6)https://medium.com/@cnnbl(...)ndustry-82fad02a74c4
(7)https://www.forbes.com/si(...)senger/#f6c07353d2ad
quote:Op zondag 13 mei 2018 18:02 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
NFC chip man. Houd op met die achterliggende techniek.![]()
Seal ico is nu klaar toch?quote:Op zondag 13 mei 2018 18:28 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier nou weer mee?
Klopt gewoon hoor.
Mainsale is enkele uren geleden begonnen.quote:Op zondag 13 mei 2018 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Seal ico is nu klaar toch?
Al bekend hoeveel er is opgehaald?
NFC hou op man.... vechain is al verder 😉quote:Op zondag 13 mei 2018 18:02 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
NFC chip man. Houd op met die achterliggende techniek.![]()
En wanneer is die klaar en kun je op een Exchange kopen?quote:Op zondag 13 mei 2018 18:38 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Mainsale is enkele uren geleden begonnen.
Was de Pre Ico wat nu klaar is
.
Nog weinig van gezienquote:Op zondag 13 mei 2018 18:40 schreef Predator38 het volgende:
[..]
NFC hou op man.... vechain is al verder 😉
Wsl midden Juni.quote:Op zondag 13 mei 2018 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En wanneer is die klaar en kun je op een Exchange kopen?
Ik zit me te vermaken in de OCN Telegram chat.quote:
Hoeveel vangt promotie van zo'n coin eigenlijk?quote:Op zondag 13 mei 2018 18:38 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
.
Van +25% naar -25%.quote:Op zondag 13 mei 2018 18:49 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik zit me te vermaken in de OCN Telegram chat.
Check die dump: https://www.huobi.pro/ko-kr/ocn_btc/exchange/
De achterliggende techniek refereert naar de techniek die gebruikt wordt voor het project, het betekent niet dat het verouderd is ofzo.quote:Op zondag 13 mei 2018 18:28 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier nou weer mee?
Klopt gewoon hoor.
Ik snap de nut niet zo. Wat voor probleem lossen ze nou precies op?quote:Op zondag 13 mei 2018 19:04 schreef Basxt het volgende:
Zitten hier mensen in origin trail? (TRAC) Ik shill normaal nooit, maar dit is wel echt een ontzettend solide coin.
- TRAC is een supply chain coin die andere supply chain coins met elkaar kan laten samenwerken. Bijvoorbeeld een AMB, Walton Chain, of WABI. Dit biedt uiteraard meer potentie doordat jij het functionerende hart bent binnen de supply chain currencies.
- Team dat al 6 jaar werkt en dit jaar pas TRAC op de markt heeft gezet, en dus een 'werkend' product direct uit de ICO phase.
- Test net binnenkort, daarna main net.
- Samenwerking announcement komende week met een van de volgende 3 grote accounting firms: KPMG, Deloitte, PWC
Voor de rest, DYOR. Deze tikt de 1$ binnenkort al aan.
https://t.me/origintrailnl
En nog niet uitverkocht? Bwaaaahhhquote:Op zondag 13 mei 2018 18:38 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
.
het probleem wat al jaren bestaat, namelijk dat bepaalde producten soms wel door 20 verschillende manufactures gaan en het een groot chaos is om bij te houden wat waar is gebeurd met een bepaald stuk eten.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik snap de nut niet zo. Wat voor probleem lossen ze nou precies op?
Voor het doel waar het voor bestemd is, is het niet toereikend.quote:Op zondag 13 mei 2018 18:59 schreef illusions het volgende:
[..]
De achterliggende techniek refereert naar de techniek die gebruikt wordt voor het project, het betekent niet dat het verouderd is ofzo.
Ja, maar dat is wat VeChain al doet, en WABI en WTC.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:14 schreef Basxt het volgende:
[..]
het probleem wat al jaren bestaat, namelijk dat bepaalde producten soms wel door 20 verschillende manufactures gaan en het een groot chaos is om bij te houden wat waar is gebeurd met een bepaald stuk eten.
Met deze oplossing zet je iets op het netwerk, kan je al het papierwerk weg mikkeren, kan je samenwerken met andere bedrijven die een andere supply chain gebruiken, en is het schaalbaar en snel.
lees deze maar: https://medium.com/@block(...)nalysis-7a76bce066a5
Volgens mij doen ze iets van supply chains connecten ofzo.. ze zijn zelf niet echt een supplychain maar meer een soort van tussenpersoon..quote:Op zondag 13 mei 2018 19:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik snap de nut niet zo. Wat voor probleem lossen ze nou precies op?
Opzich best een non argument.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:14 schreef Basxt het volgende:
[..]
het probleem wat al jaren bestaat, namelijk dat bepaalde producten soms wel door 20 verschillende manufactures gaan en het een groot chaos is om bij te houden wat waar is gebeurd met een bepaald stuk eten.
Met deze oplossing zet je iets op het netwerk, kan je al het papierwerk weg mikkeren, kan je samenwerken met andere bedrijven die een andere supply chain gebruiken, en is het schaalbaar en snel.
lees deze maar: https://medium.com/@block(...)nalysis-7a76bce066a5
quote:Op zondag 13 mei 2018 19:20 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Verschil tussen bear market en bull markets tijdens ICO's!
Lastig he, feiten beargumenteren.quote:
Als jij als bedrijf zijnde geen TRAC gebruikt als protocol, en je gebruikt wel Vechain, hoe wil je dan dat jouw logistieke data gaat samenwerken met een ander bedrijf dat bijvoorbeeld Wabi gebruikt? Nietquote:Op zondag 13 mei 2018 19:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wat VeChain al doet, en WABI en WTC.
Wat lost TRAC nou eigenlijk zelf op door die andere projecten samen te laten werken? Ik zal mij er eens in verdiepen, maar ik vind het nutteloos klinkenof ik mis iets.
Hmm ook dan snap ik wat ze willen doen in ieder geval. Of het echt nut heeft en er een markt voor is is een tweede. Moet ik mijn even verder verdiepen.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:22 schreef Basxt het volgende:
[..]
Als jij als bedrijf zijnde geen TRAC gebruikt als protocol, en je gebruikt wel Vechain, hoe wil je dan dat jouw logistieke data gaat samenwerken met een ander bedrijf dat bijvoorbeeld Wabi gebruikt? Niet
Waarom kan bitcoin niet alles?quote:Op zondag 13 mei 2018 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Opzich best een non argument.
Dus een blockchain voor andere blockchains voor counterfighting/supplychain?
Waarom niet 1 blockchain die de grootste is en alles kan?
Mehhquote:Op zondag 13 mei 2018 19:26 schreef Basxt het volgende:
[..]
Waarom kan bitcoin niet alles?
Zou zouden we het allemaal graag zien natuurlijkDe kans dat jouw project EN de grootste is EN alles kan is ontzettend klein. Dan kan je je beter focussen op één ding en dat is het laten samenwerken van verschillende supply chain coins, dan ben je altijd binnen namelijk. Dan is het aan de logistieke bedrijven om te kiezen welke blockchain ze gaan gebruiken.
Waarom is een bullmarket beter voor een ICO?quote:Op zondag 13 mei 2018 19:22 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Lastig he, feiten beargumenteren.
Heb je ook hersenen voor nodig.
twitter:vechainofficial twitterde op vrijdag 26-01-2018 om 17:56:57In collaboration with Sentinel Chain, VeChain is developing cross-chain interoperability, to utilize our IoT and data technologies to enable the world’s less privileged demographics to access global financial services. #VeChainThor #ThorPowerhttps://t.co/CaiKwI2lEs reageer retweet
De vechain ico was in 3 minuten uitverkocht, daar heeft een bull/bearmarket echt geen invloed op hoor.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom is een bullmarket beter voor een ICO?
In een bear market kun je goedkoper je tokens kopen. In het geval van SEAL het verschil tussen $650 voor 7000 tokens of $850 voor 7000 tokens, om maar een voorbeeld te noemen. Ik zou het wel weten.
quote:Op zondag 13 mei 2018 19:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De vechain ico was in 3 minuten uitverkocht tijdens bullmarket , daar heeft een bull/bearmarket echt geen invloed op hoor.Er zitten gewoon grote spelers achter.
Zie verleden.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom is een bullmarket beter voor een ICO?
In een bear market kun je goedkoper je tokens kopen. In het geval van SEAL het verschil tussen $650 voor 7000 tokens of $850 voor 7000 tokens, om maar een voorbeeld te noemen. Ik zou het wel weten.
Ik denk dat ook, en ik weet niet of dat voor VeChain geldt maar tegelijkertijd zijn die ICO's die in een paar minuten zijn uitverkocht meestal private sales disguised as public sales.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De vechain ico was in 3 minuten uitverkocht, daar heeft een bull/bearmarket echt geen invloed op hoor.Er zitten gewoon grote spelers achter.
"Zie verleden" is zeker geen antwoord. Ken je de meest bekende zin die altijd na financiële reclames wordt genoemd m.b.t. "verleden?"quote:Op zondag 13 mei 2018 19:32 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
[..]
Zie verleden.
Leven is niet lastig soms.
Fixed btw.
Zie verleden nogmaals.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:35 schreef illusions het volgende:
[..]
"Zie verleden" is zeker geen antwoord. Ken je de meest bekende zin die altijd na financiële reclames wordt genoemd m.b.t. "verleden?"
Waarom zou een bear market slecht zijn voor ICO's als het dan juist goedkoper is om mee te doen?
Kan je niet lezen of ben je hardleers? "Zie verleden" is geen antwoord. Resultaten behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst, en ook al was dat wel zo, WAAROM zou een bear market slecht zijn voor een ICO als het juist goedkoper is om mee te doen?quote:Op zondag 13 mei 2018 19:35 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Zie verleden nogmaals.
Of weinig ervaring in ICO's?
Mijn verleden en ervaring is dat wel aan antwoord.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Kan je niet lezen of ben je hardleers? "Zie verleden" is geen antwoord. Resultaten behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst, en ook al was dat wel zo, WAAROM zou een bear market slecht zijn voor een ICO als het juist goedkoper is om mee te doen?
Precies, en daar zitten jullie dan.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kijk er nu al naar uit wanneer seal paar keer over de kop gaat wanneer die op exchanges te verkrijgen is.
"Zie je nou wel!! ik had gelijk short term profit hurrdurrrr "
Ok, maar je kan niet uitleggen waarom dat nou zou zijn.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:37 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Mijn verleden en ervaring is dat wel aan antwoord.
Leer lezen.
Dank.
Wat begrijp je niet aan "ervaring"?quote:Op zondag 13 mei 2018 19:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Ok, maar je kan niet uitleggen waarom dat nou zou zijn.Riiiiight.
Nee ik dek me niet in. Je zal er vast wel winst op kunnen maken maar dat betekent niet dat het een goed project is ofzo.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:38 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Precies, en daar zitten jullie dan.![]()
Btw, je nu al indekken. Nice.
Lijkt me volstrekt logisch maar okay... Lekker boeiend of iets goedkoper is of niet, alsof mensen prijzen gaan vergelijken bull vs bearquote:Op zondag 13 mei 2018 19:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Kan je niet lezen of ben je hardleers? "Zie verleden" is geen antwoord. Resultaten behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst, en ook al was dat wel zo, WAAROM zou een bear market slecht zijn voor een ICO als het juist goedkoper is om mee te doen?
Je dekt je wel vast in. Want als die paar keer over de kop gaat, announce ik dat zeker, en dat zal niet het einde zijn.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee ik dek me niet in. Je zal er vast wel winst op kunnen maken maar dat betekent niet dat het een goed project is ofzo.
Ervaring is absoluut geen uitleg, en ik betwijfel ook of je die hebt gezien je zeer ongefundeerde uitspraken. Je kunt of wilt simpelweg niet uitleggen waarom een bear market slecht zou zijn voor ICO's.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:39 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "ervaring"?
Ik heb die, heb jij die met ICO's? Ja of nee?
jaquote:Op zondag 13 mei 2018 19:40 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Je dekt je wel vast in. Want als die paar keer over de kop gaat, announce ik dat zeker, en dat zal niet het einde zijn.
Project is namelijk voor current stadum waan.
Nee dus.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Ervaring is absoluut geen uitleg, en ik betwijfel ook of je die hebt gezien je zeer ongefundeerde uitspraken. Je kunt of wilt simpelweg niet uitleggen waarom een bear market slecht zou zijn voor ICO's.
Idd en logisch.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:44 schreef ChickenMan het volgende:
Bull= alles naar de moon woohoo kopen kopen kopen = goed voor ICO's
Bear= alles is kut komt nooit meer goed verkopen of hodlen aaahhh = niet goed voor ICO's
Niveautje
Of ik wel of niet ervaring heb is jou totaal onbekend. Mijn uitspraken zijn tenminste inhoudelijk en gefundeerd, jij doet van "boh boh boh ervaring bla bla bla verleden" zonder uitleg, en "ga ik niet uitleggen, te simpel."quote:Op zondag 13 mei 2018 19:44 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Of jijmet 0 ervaring en dan onzin roepen.
Succes ermee
Je kan het ook omdraaien en juist tijdens bear market naar ICO's kijken wetende/hopende dat tijdens een bull market alles toch weer moon gaat.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:44 schreef ChickenMan het volgende:
Bull= alles naar de moon woohoo kopen kopen kopen = goed voor ICO's
Bear= alles is kut komt nooit meer goed verkopen of hodlen aaahhh = niet goed voor ICO's
Niveautje
Helemaal niks funded.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Of ik wel of niet ervaring heb is jou totaal onbekend. Mijn uitspraken zijn tenminste inhoudelijk en gefundeerd, jij doet van "boh boh boh ervaring bla bla bla verleden" zonder uitleg, en "ga ik niet uitleggen, te simpel."Pff, kom op man, als je het niet kunt uitleggen mag je dat ook toegeven hoor, het is al vrij duidelijk.
Precies.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien en juist tijdens bear market naar ICO's kijken wetende/hopende dat tijdens een bear market alles toch weer moon gaat.
Of koop jij alleen maar in tijdens bull market?
Wat een hoop onzin staat hier weer zeg, de tering.
Hierboven zo eentje die alleen tijdens een bull market koopt.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:46 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Helemaal niks funded.
Je kan nieteens inzien, waarom ICO's het rot doen tijdens bear markets.
Of wilt het niet inzien.
Ga je maar inlezen.
Dan pakken we de massa, en als er bear is, koopt er niemand in (Relatief zeer weinig iig). Dat gebeurt pas met FOMO toch?quote:Op zondag 13 mei 2018 19:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien en juist tijdens bear market naar ICO's kijken wetende/hopende dat tijdens een bull market alles toch weer moon gaat.
Jouw posts zijn lachwekkend, en ongefundeerd.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:48 schreef pnxsinned het volgende:
Dit zijn basis dingen.
En dan ook nog verkondigen dat het onzin is.
Lachwekkend dit gewoon.
Het gaat toch over het algemeen?? In een bull markt komen alle noobs weer tevoorschijn en zien in elke ico een nieuw goudmijntjequote:Op zondag 13 mei 2018 19:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien en juist tijdens bear market naar ICO's kijken wetende/hopende dat tijdens een bear market alles toch weer moon gaat.
Bewijs anders dan?quote:Op zondag 13 mei 2018 19:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Jouw posts zijn lachwekkend, en ongefundeerd.
Precies, je moet het algemeen pakken. De massa. Niet een paar enkele die wel inzien dat het time is voor inkoop.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:48 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Het gaat toch over het algemeen?? In een bull markt komen alle noobs weer tevoorschijn en zien in elke ico een nieuw goudmijntje
Als je tijdens FOMO koopt ben je te laat en heb je meestal al een groot deel van de winst gemist.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:47 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Dan pakken we de massa, en als er bear is, koopt er niemand in (Relatief zeer weinig iig). Dat gebeurt pas met FOMO toch?
Om hier nog even met feiten en.d. op terug te komen. Zelf denk ik dat de Groote accountancy kantoren zelf alle grote devs aantrekken en zelf blockchain bouwen zonder de crypto valuta.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:26 schreef Basxt het volgende:
[..]
Waarom kan bitcoin niet alles?
Zou zouden we het allemaal graag zien natuurlijkDe kans dat jouw project EN de grootste is EN alles kan is ontzettend klein. Dan kan je je beter focussen op één ding en dat is het laten samenwerken van verschillende supply chain coins, dan ben je altijd binnen namelijk. Dan is het aan de logistieke bedrijven om te kiezen welke blockchain ze gaan gebruiken.
Hier gaat het toch helemaal niet overquote:Op zondag 13 mei 2018 19:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als je tijdens FOMO koopt ben je te laat en heb je meestal al een groot deel van de winst gemist.
Mijn laatste echte aankoop was eind maart / begin april, toen er nog geen herstel was. Het was misschien meer geluk dan wijsheid qua timing, want niemand weet wanneer wat gaat gebeuren, maar het is juist de kunst om tijdens een bear market te (durven) kopen.
Willekeurige cijfers:
Het is een bull market en 1 ETH = $1000
Het is een bear market en 1 ETH = $500
Aantal coins dat je per ETH krijgt staat vast. Waar zou je voor kiezen? Dat is toch niet zo moeilijk?
Als je vertrouwen hebt in crypto en weet dat het een bear market is, maar straks alles wel weer een keer omhoog gaat moet je dan juist kopen. Dan heb je al x2 te pakken voordat markt aan herstel begint ..... basics.
100% eens.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als je tijdens FOMO koopt ben je te laat en heb je meestal al een groot deel van de winst gemist.
Mijn laatste echte aankoop was eind maart / begin april, toen er nog geen herstel was. Het was misschien meer geluk dan wijsheid qua timing, want niemand weet wanneer wat gaat gebeuren, maar het is juist de kunst om tijdens een bear market te (durven) kopen.
Willekeurige cijfers:
Het is een bull market en 1 ETH = $1000
Het is een bear market en 1 ETH = $500
Aantal coins dat je per ETH krijgt staat vast. Waar zou je voor kiezen? Dat is toch niet zo moeilijk?
Als je vertrouwen hebt in crypto en weet dat het een bear market is, maar straks alles wel weer een keer omhoog gaat moet je dan juist kopen. Dan heb je al x2 te pakken voordat markt aan herstel begint ..... basics.
Dat de koersten omlaag gaan of stilstaan tijdens een bear market is toch ook de definitie van een bear market? Dus dan snap ik de discussie uberhaupt niet helemaalquote:Op zondag 13 mei 2018 19:53 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
100% eens.
Maar de kern van deze zaak is, dat dat volgens mij toch echt wel de "massa" is.
Jij o.a, en zeker velen anderen zullen dat ook doen, en dikke winsten boeken. Maar veelal staat er stil tijdens een bear.. en daar ging het nu even om.
Deloitte en Vechain?quote:Op zondag 13 mei 2018 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Om hier nog even met feiten en.d. op terug te komen. Zelf denk ik dat de Groote accountancy kantoren zelf alle grote devs aantrekken en zelf blockchain bouwen zonder de crypto valuta.
Jammer voor een ons particulieren.
Wel wordt hierbij gebruik gemaakt van vele van de beste bestaande projecten als vechain e.d.
Ik zie het EMEA blockchain lab in Ierland van Deloitte als een grote speler die straks de hele chain bouwt voor de complete keten. De eersten draaien al.
https://www2.deloitte.com(...)chains-combine-.html
Klopt, maar discussie was dus, dat er tijdens bears ook gewoonweg minder invested wordt, en niet enkel in crypto, nog meer in ICO's. Het lastiger is om funds te krijgen. Same wanneer coin op market komt tijdens bear/bull, kan je in 90% v.d gevallen meteen zien wat het doet met de ROI.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat de koersten omlaag gaan of stilstaan tijdens een bear market is toch ook de definitie van een bear market? Dus dan snap ik de discussie uberhaupt niet helemaal
Witte sneeuw etc ....
NCASH bijv.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:49 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Bewijs anders dan?
Pak het verleden erbij en bewijs?
Of wacht, dit kan je niet!
Niemand kan dit.
Feiten zijn feiten.
Probeer is uit te vinden wie er werken in het blockchain lab in Ierland en van wie ze consultancy krijgen (welke grote spelers).quote:Op zondag 13 mei 2018 19:54 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Deloitte en Vechain?
Bron?
Ik sta vrij dichtbij Deloitte namelijk ;-)
Try again;quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |