abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179103141
quote:

,Misschien zijn de mensen door alle natuurfilms zo vertrouwd geraakt met beesten waar ze normaal gesproken van zouden moet schrikken, dat ze niet het verschil zien tussen het echte dier en het plaatje op de televisie. Er zijn twee verschillende fauna’s: de echte en die in je hoofd. Als ik je ‘s nachts wakker maak en roep ‘Beer!’, dan denk je eerst aan een teddybeer en pas daarna aan een gevaarlijke echte beer.

En er is echt een enórm verschil tussen de lieve beer uit de kinderboekjes en de wilde beer uit de natuur. En ja, als je met dat Walt Disney-beeld van de natuur een safaripark bezoekt, dan moet je dus wel eens hard lopen.’’

Inzake het Franse gezin: Op het moment dat een dier niet voor je vlucht, moet je extreem op je hoede zijn. Dan ziet het dier jou niet al een bedreiging, maar als gelijke of erger: als prooi’’,

AD 2018.
Klacht

Op de koop toe inzake het YouTube filmpje zie je dus hoe dom en nutteloos de mensen die het voorval filmden zich gedragen. Alleen maar " nee..oh nee... jezus...jezus...jezus..( alsof die ineens opduikt om te redden)" roepen en lekker veilig in je auto blijven zitten filmen terwijl je ook gewoon met een rotvaart erheen kan rijden,desnoods inrijden op die wilde dieren, en anders sowieso 112 bellen en anders uit je auto springen en de koevoet of wat dan ook uit je achterbak pakken en al driftig gebarend/schreeuwend de beesten proberen af te leiden. I.i.g genoeg opties.

Nee, zoals ook met ongevallen.

en niks doen associaal laf volk.Uit angst alsof het hun ook niet kan overkomen niks doen. Lekker makkelijk, }:| :r

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2018 12:06:10 ]
  zaterdag 12 mei 2018 @ 12:04:36 #2
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_179103182
Terechte klacht iwaniusgod
  zaterdag 12 mei 2018 @ 12:11:47 #3
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_179103293
Pleurt op zeg
Die mensen zijn zelf zo achterlijk. De vergelijking met een ongeluk gaat hier echt niet op.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 12:13:18 #4
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_179103328
Ja man, zelf uit je auto springen en in je kofferbak gaan rommelen als afleiding

_O-
pi_179103371
En whatabout gewoon met een rotvaart al toeterend op die beesten inrijden zodat de mensen snel in hun eigen auto kunnen vluchten? Zeker ook nooit aangedacht.

Dus jij speelt jagertje al inrijdenden toeterend op die beesten. Wedden dat die beesten dan het hazepad kiezen als zo een gemotoriseerd ding met veel lawaai op ze afkomt?
  zaterdag 12 mei 2018 @ 12:16:32 #6
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_179103378
Ik zou eerder toekijken dan dat ik ze zou willen redden en die mooie katten omver zou rijden
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_179103403
Alles voor de views maat. ^O^
pi_179103409
Je weet nooit hoe je reageert in een crisis-situate.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 12:22:08 #9
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_179103476
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:18 schreef Vanillekwark het volgende:
Je weet nooit hoe je reageert in een crisis-situate.
Na de eerste schok natuurlijk een paffert opsteken alvorens een topic te openen op Fok! om daarna het trauma te verwerken tijdens het acclimatiseren!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 12:23:30 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179103510
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:13 schreef hugecooll het volgende:
Ja man, zelf uit je auto springen en in je kofferbak gaan rommelen als afleiding

_O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179103618
Ik geloof nooit dat die dieren mensen zullen aanvallen in dat park.
Het is gewoons sensatie man, zodat hierna niemand meer zal uitstappen om paniek te veroorzaken bij andere bezoekers.
Ja als ze zeggen 'nee hoor ze zijn niet gevaarlijk voor mensen', dan stapt vandaag iedereen uit om ze te aaien.
Die beesten zijn hartstikke tam gemaakt joh, wat denk je anders, er rijden de hele dag auto's met mensen langs.
Plus ze worden ook gevoerd door mensen, dus zien mensen als hun vriend die ze rauw vlees komt brengen.
Ja ik afrika in de droge savanne, daar zullen ze mensen opeten.
5 Ferrari's op videoband!
pi_179103636
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:22 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Na de eerste schok natuurlijk een paffert opsteken alvorens een topic te openen op Fok! om daarna het trauma te verwerken tijdens het acclimatiseren!
Die mevrouw in de camera-auto had al heel wat pafferts opgestoken zo te horen.
pi_179103668
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:23 schreef Dven het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
Tap tap tap
pi_179103680
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Het is gewoons sensatie man, zodat hierna niemand meer zal uitstappen om paniek te veroorzaken bij andere bezoekers.
Ja als ze zeggen 'nee hoor ze zijn niet gevaarlijk voor mensen', dan stapt vandaag iedereen uit om ze te aaien.
Die beesten zijn hartstikke tam gemaakt joh, wat denk je anders, er rijden de hele dag auto's met mensen langs.
Plus ze worden ook gevoerd door mensen, dus zien mensen als hun vriend die ze rauw vlees komt brengen.
Kiek nou, ma! Een deskundige! Doe het ook eens, zou ik zeggen.
Tap tap tap
  zaterdag 12 mei 2018 @ 12:33:22 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179103691
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Zekers.

Zeg voortaan van tevoren dat je er geen bal verstand van hebt, dan hoef ik geen hele post meer te lezen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_179103692
Aldus een zolderkamerfokker. :')

Inrijden op de beestjes/situatie: Nee, kans op lakschade.

Uitstappen en beestjes verjagen: Nee, niet zelf risico lopen voor een paar kutfransen.

Kortom: Er is goed gehandeld EN gefilmd!

Wat zeik je nou, zonder t filmpje geen Iwanus klachtjanktopic!
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 12:34:05 #17
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179103702
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Al die tamme tijgers in de zoo's en circussen hebben nog nooit iemand doodgebeten :o

Of wat dacht je van die Cheetah in de Beekse Bergen die een kind aanviel een jaar of vijf geleden, omdat er ook mensen waren uitgestapt?
pi_179103715
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die dieren vertonen geen ander gedrag dan mijn 3 honden die nieuwsgierig komen snuffelen aan mijn boodschappentassen als ik binnenkom met o.a. vlees van de slager
pi_179103732
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Die dieren vertonen geen ander gedrag dan mijn 3 honden die nieuwsgierig komen snuffelen aan mijn boodschappentassen als ik binnenkom met o.a. vlees van de slager
Ik heb ook weleens een kat in m'n enkels gehad toen ik kip stond te snijden, maar zo'n kat jaag ik nog weg, van een cheeta win ik niet. En dan ben ik de kip.
Tap tap tap
  zaterdag 12 mei 2018 @ 12:36:53 #20
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179103742
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

:')
  zaterdag 12 mei 2018 @ 12:38:36 #21
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179103764
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb ook weleens een kat in m'n enkels gehad toen ik kip stond te snijden, maar zo'n kat jaag ik nog weg, van een cheeta win ik niet. En dan ben ik de kip.
Van die klotekittens die in één keer in je blote been beginnen te klimmen :'(

Maar goed, Cheetah zal niet zo snel een volwassen mens aanvallen. Maar indien toch wel dan heb je behoorlijk wat schade. Was ooit eens met babylynxjes aan het spelen in een dierentuin in Zweden. Hing papa/mama ineens in het hek. Schrok me dood, zeker als je die poten zag. Even groot als mijn hand. En dan is een lynx nog heel wat kleiner dan een cheetah.
pi_179103867
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:38 schreef Dven het volgende:

[..]

Van die klotekittens die in één keer in je blote been beginnen te klimmen :'(

Maar goed, Cheetah zal niet zo snel een volwassen mens aanvallen. Maar indien toch wel dan heb je behoorlijk wat schade. Was ooit eens met babylynxjes aan het spelen in een dierentuin in Zweden. Hing papa/mama ineens in het hek. Schrok me dood, zeker als je die poten zag. Even groot als mijn hand. En dan is een lynx nog heel wat kleiner dan een cheetah.
Ja dat is wel link als je bij hun baby's in de buurt komt.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 12:46:56 #23
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_179103891
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:45 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ja dat is wel link als je bij hun baby's in de buurt komt.
Oke, lekker naar de beekse bergen en met cheetahs knuffelen. Komt helemaal goed _O_
  Redactie Frontpage zaterdag 12 mei 2018 @ 12:53:23 #24
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_179103980
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 12:02 schreef Iwanius het volgende:
lekker veilig in je auto blijven zitten filmen terwijl je ook gewoon met een rotvaart erheen kan rijden,desnoods inrijden op die wilde dieren, en anders sowieso 112 bellen en anders uit je auto springen en de koevoet of wat dan ook uit je achterbak pakken en al driftig gebarend/schreeuwend de beesten proberen af te leiden. I.i.g genoeg opties.
Waarom? Wanneer mensen bepalen hun genen bloot te stellen aan wat instant evolutie, dan houd ik ze niet tegen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_179104036
Schitterend _O- Die mensen zijn nog te dom om te poepen :')

quote:
,,Deze mensen waren niet goed bij hun hoofd'', oordeelt bioloog Midas Dekkers. ,,Ik hoop voor ze dat het van tijdelijke aard is.''
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')