ditquote:
true, al voelt het vast karig wanneer je een riant maandloon gewend bentquote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan je maandloon.
klopt, en dat wil ik zo houden ookquote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:38 schreef Poes. het volgende:
Ik weet toch niet wat jullie elke maand verdienen
Ja, voordat de belastingdienst haar deel opeist.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:35 schreef Holenbeer het volgende:
Bij 99% van de mensen grofweg een maandloon toch?
Wat bijzonder smerig blijft omdat het ook al meetelt voor de maanden waarin je het "verdiend" hebt.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:40 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ja, voordat de belastingdienst haar deel opeist.
waarom wil je dat weten?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:38 schreef Poes. het volgende:
Ik weet toch niet wat jullie elke maand verdienen
En dat verschil krijg je bij je belasting aangifte weer terugquote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wat bijzonder smerig blijft omdat het ook al meetelt voor de maanden waarin je het "verdiend" hebt.En dan is de belasting nog vies hoog op vakantiegeld ook (42%)
Ik moest even nakijken wat mijn bruto-loon op maandbasis was om te kijken wat het qua vakantiegeld zou zijn. Weet alleen wat ik netto op mijn rekening krijg, maar dat gaat met een andere lease-auto ook weer veranderen volgens mij.quote:
Niet weer deze onzin hè?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:46 schreef CrashO het volgende:
Wat bijzonder smerig blijft omdat het ook al meetelt voor de maanden waarin je het "verdiend" hebt.En dan is de belasting nog vies hoog op vakantiegeld ook (42%)
Nee.quote:
Zodat ik kan berekenen hoeveel vakantiegeld iedereen krijgt, aangezien weinig mensen dat willen vertellen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |