Je snapt hem!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus jij hebt een foto genomen van je knutselwerk met op de achtergrond een foto van een naakte vrouw?
Verwarrend dit.
Ik wil je geen nachtmerries bezorgenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaat CotS een naaktfoto van zichzelf plaatsen? Dan blijf ik even hangen.
Waarom heb jij dan ook foto's van naakte vrouwen openstaan?quote:
Masturberenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 23:21 schreef aeque het volgende:
Waarom heb jij dan ook foto's van naakte vrouwen openstaan?
Ik heb in Parijs een set van zes onderzetters gekocht met naakte dames erop en die staan in mijn boekenkast naast mijn monsterquote:Op vrijdag 11 mei 2018 23:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom heb jij dan ook foto's van naakte vrouwen openstaan?
notedquote:Op vrijdag 11 mei 2018 23:13 schreef aeque het volgende:
[..]
In 8 out of 10 cats does countdown is hij ook altijd geweldig.
Kunst zeker?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 23:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb in Parijs een set van zes onderzetters gekocht met naakte dames erop en die staan in mijn boekenkast naast mijn monster
Gelukkig weet mijn familie dat ik kom spoken als ze dat zouden flikken.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:03 schreef CherryLips het volgende:
Er staat in de krant een overlijdensbericht in comic sans.![]()
Nog een aantal fouten in de tekst erbij en de hel breekt los.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig weet mijn familie dat ik kom spoken als ze dat zouden flikken.
En bij het gebruik van Papyrus wordt je een Poltergeist?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig weet mijn familie dat ik kom spoken als ze dat zouden flikken.
Gewoon een dramatische grafsteen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog een aantal fouten in de tekst erbij en de hel breekt los.
Wasda?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 02:02 schreef DrMarten het volgende:
Tering wat is Fortnite verslavend
Weer een uur later naar bed dan gepland
Een cheetah met een klein Frans gezinnetje in z'n bek. En het concept als merchandising verkopen aan Beekse Bergenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Of een cheeta met een stokbrood in z'n waffel..
lekker rollebollenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Momenteel is ze weer hevig gefascineerd door een niet bestaand stofje op de grond.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 08:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lekker rollebollen
Kittens zijn tof
schattigquote:Op zaterdag 12 mei 2018 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Straks is ze weer een uur zoet met spelen met haar eigen staart.
Klinkt als een leuke dagquote:Op zaterdag 12 mei 2018 08:09 schreef Samzz het volgende:
Goodmorning!
Het wordt weer mooi weer. Mijn zusje is op visite, straks eerst trainen en dan winkelen samen.
have fun!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 08:09 schreef Samzz het volgende:
Goodmorning!
Het wordt weer mooi weer. Mijn zusje is op visite, straks eerst trainen en dan winkelen samen.
bbq?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 08:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een verjaardag van mijn neefje. Ook wel geinig
Pics van je zusjequote:Op zaterdag 12 mei 2018 08:09 schreef Samzz het volgende:
Goodmorning!
dat is sneuquote:Op zaterdag 12 mei 2018 08:26 schreef Allures het volgende:
Mijn kat eet niet meer
Zometeen eens opzoek naar de dienstdoende arts
Lekker met de family op Birkenstocks?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 08:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een verjaardag van mijn neefje. Ook wel geinig
geen idee, ik doe mijn nieuwe aanquote:Op zaterdag 12 mei 2018 08:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Lekker met de family op Birkenstocks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |