abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 mei 2018 @ 09:41:55 #101
117098 Hathor
Effe niet
pi_179083764
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:27 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Uhh, die mensen hebben zich al voortgeplant he, dat kan niet meer ;)

[..]

Ik denk dat ze het geluk hebben gehad dat ze behoorlijk rustig naar de auto toe lopen. Cheetah's worden wat eerder getriggered door snellere bewegingen, maar normaal duurt een aanval wel even voordat die op gang komt ja. Je ziet wel mooi toch dat jachtinstinct in dat filmpje.
Klopt, zodra je gaat rennen ben je de pineut, dan gedraag je je zogezegd als een prooi en slaan ze toe. Maar ja, mensen zullen in zo'n situatie denk ik nou eenmaal eerder de neiging hebben om te vluchten inplaats van de indruk te wekken te willen vechten. Laatst nog een mooie docu gezien over een gast die maandenlang optrok met een groep cheetahs, hoe hij net zo lang in hun buurt bleef totdat ze door hadden dat hij geen bedreiging was en hij dus min of meer gedoogd werd door die troep, maar hij ze ook geen seconde de rug kon toekeren, want dan beslopen ze hem onmiddellijk. Maar zodra hij ze recht in de ogen keek en wat dingen riep dropen ze weer af. Cheetahs zoeken instinctief geen potentiele riskante gevechten op, want ze kunnen het zich niet permitteren om gewond te raken. Een gewonde cheetah kan niet jagen, en een cheetah die niet kan jagen is een dooie cheetah.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_179083857
Spanbanden rondom de auto bij de ingang zodat deuren niet open kunnen. Of een andere kut-maatregel. Met dank aan die debiele Fransen malloten.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 09:49:51 #103
369251 Geralt
of Rivia
pi_179083863
Hoe kan dat gezin het niet begrepen hebben dat de regel is dat je in de auto moet blijven?

Ik mag toch aannemen dat men daar vaker toeristen over de vloer heeft en dat de regels duidelijk aangegeven en/of verteld worden in (op zijn minst) het Nederlands, Duits, Engels en Frans toch?

8)7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:04:55 #104
405125 Waterdrinker
Decepterend
pi_179084061
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:27 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Uhh, die mensen hebben zich al voortgeplant he, dat kan niet meer ;)

[..]

Ik denk dat ze het geluk hebben gehad dat ze behoorlijk rustig naar de auto toe lopen. Cheetah's worden wat eerder getriggered door snellere bewegingen, maar normaal duurt een aanval wel even voordat die op gang komt ja. Je ziet wel mooi toch dat jachtinstinct in dat filmpje.
Als je dan alsnog zelf samen met je kind wordt opgegeten dan verdien je wat mij betreft een dubbele Darwinaward. Gewoon met terugwerkende kracht je eigen domme nageslacht van de wereld verwijderen, prachtig. O+
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:06:52 #105
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_179084094
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:18 schreef Loekie1 het volgende:
Website Beekse Bergen onbereikbaar. Iedereen wil er nu naartoe.
Nee hoor, prima bereikbaar. De kans is groter dat jij een ban hebt ondat je allemaal rare onzin uitkotst.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 10:08:52 #106
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_179084120
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:18:22 #107
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_179084247
quote:
Safaripark Beekse Bergen gaat geen extra Franstalige waarschuwingsbordjes plaatsen nadat een gezin bijna ten prooi is gevallen aan een groepje jachtluipaarden. "Daarmee zouden we impliceren dat de regels niet duidelijk zijn", zegt parkmanager Niels de Wildt.

Deze week verscheen een filmpje op YouTube waarin te zien is hoe Franse parkbezoekers tegen de regels in uit hun auto stappen. Om een groepje jachtluipaarden van dichterbij te bekijken, lopen twee mannen, twee vrouwen en een kind een eindje bij hun auto vandaan. Dat wordt gezien door de roofdieren, die de bezoekers besluipen. Net op tijd weten de bezoekers weer in hun auto te stappen.

Het Safaripark wist totdat het filmpje opdook niet van het voorval af. "Er zijn die dag wel wat meldingen geweest, maar niemand was op de hoogte van het feit dat mensen een soort strandwandeling hebben gemaakt in het verblijf van de jachtluipaarden."

De Wildt heeft het gedrag van de dieren geanalyseerd met behulp van hun verzorgers. "De jachtluipaarden zitten op een eetschema dus ze zijn niet extreem hongerig en zitten niet in de jacht", legt hij uit in het NOS Radio 1 Journaal. "Ze hebben in eerste instantie dezelfde reactie als wanneer bij ons iemand onverwacht aanbelt. Ze denken: hé, er gebeurt iets vreemds in ons territorium."

Hierdoor duurt het volgens de parkmanager eventjes voordat de jachtluipaarden reageren. "Maar uiteindelijk reageren ze wel degelijk op dit uitzonderlijke bezoek. Deze mensen hebben ongelooflijk veel geluk gehad."

Jongetje in arm gebeten
In 2012 liep een soortgelijk incident minder goed af. Een 9-jarige jongen werd toen in zijn arm gebeten door een jachtluipaard, nadat hij en drie anderen uit de auto waren gestapt. Toen de jongen de cheeta zag, schrok hij en rende hij weg. Het dier viel de jongen vervolgens aan.

Bezoekers van Beekse Bergen worden met onder meer borden in meerdere talen en met pictogrammen gewaarschuwd om niet uit hun auto te stappen. Het park is niet van plan om extra Franstalige informatiebordjes te plaatsen. En camera's of luidsprekers om te waarschuwen zijn "onbegonnen werk." De Wildt: "Daarvoor is het park, we hebben 125 hectare, veel te groot."

https://nos.nl/artikel/22(...)eel-geluk-gehad.html
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:21:21 #108
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_179084300
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Goh, 125 hectare, dat de NOS dat niet vertaald naar voetbalvelden
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_179084386
_O-..
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:32:24 #110
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_179084492
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:49 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Spanbanden rondom de auto bij de ingang zodat deuren niet open kunnen. Of een andere kut-maatregel. Met dank aan die debiele Fransen malloten.
En dan vliegt je auto in de fik door een of ander technisch defect. Sta je dan met je spanbanden en je gebraden gezin.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:35:50 #111
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_179084552
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Tjonge jonge, ook als er geen bordjes hangen snap je toch wel dat je niet uit moet stappen. Wat een sukkels zeg.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:40:34 #112
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_179084642
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Prima reactie. Het park moet niets aanpassen, mensen moeten zich aan de regels houden.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_179084776
Als ze zoiets laten zien voordat iedereen vertrekt, haalt men het wel uit zijn hoofd om de auto te verlaten:

Vanaf 030 seconde op volle snelheid.
  † In Memoriam † vrijdag 11 mei 2018 @ 10:55:57 #114
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_179084905
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:35 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Tjonge jonge, ook als er geen bordjes hangen snap je toch wel dat je niet uit moet stappen. Wat een sukkels zeg.
Nee joh, mensen hebben waarschuwingsbordjes nodig, zelf even logisch nadenken is teveel moeite.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  † In Memoriam † vrijdag 11 mei 2018 @ 10:57:17 #115
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_179084927
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:48 schreef Loekie1 het volgende:
Als ze zoiets laten zien voordat iedereen vertrekt, haalt men het wel uit zijn hoofd om de auto te verlaten:

Vanaf 030 seconde op volle snelheid.
Wow, wat een prachtig dier. _O_
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_179084944
Wat een walgelijke tokkies die filmers.
Ze overleggen niet eens wat ze kunnen doen, -sterker nog daar hoef je niet eens voor te overleggen die man had ernaartoe moeten rijden- maar gaan platpratend sensationeel filmen en stompzinnig met elkaar what te fucken en besmuikt lachen.
Wat een trieste maatschappij leven we in.
pi_179085037
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:58 schreef velden het volgende:
Wat een walgelijke tokkies die filmers.
Ze overleggen niet eens wat ze kunnen doen, -sterker nog daar hoef je niet eens voor te overleggen die man had ernaartoe moeten rijden- maar gaan platpratend sensationeel filmen en stompzinnig met elkaar what te fucken en besmuikt lachen.
Wat een trieste maatschappij leven we in.
Dit ook ja. En al helemaal omdat er een klein kind bij was.

[ Bericht % gewijzigd door indiaantje89 op 11-05-2018 13:43:17 ]
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 11:14:09 #118
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_179085146
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:58 schreef velden het volgende:
Wat een walgelijke tokkies die filmers.
Ze overleggen niet eens wat ze kunnen doen, -sterker nog daar hoef je niet eens voor te overleggen die man had ernaartoe moeten rijden- maar gaan platpratend sensationeel filmen en stompzinnig met elkaar what te fucken en besmuikt lachen.
Wat een trieste maatschappij leven we in.
En dan rijd je ernaartoe. En dan? Vallen de dieren dan niet aan? Gaan de toeristen dan wel de auto in?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_179085185
Een Cheetah zonder honger is niet zo gevaarlijk voor mensen en dat is hun geluk geweest.

Dus dat ‘bijna opgegeten’ is wat overdreven. Wel erg dom, want een flinke beet kun je er wel aan overhouden.
pi_179085223
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 11:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

En dan rijd je ernaartoe. En dan? Vallen de dieren dan niet aan? Gaan de toeristen dan wel de auto in?
Ze hadden er naartoe kunnen rijden om te zeggen dat het niet is toegestaan omdat het park niet zo gediend is van bezoekers die de EHBO moeten opzoeken omdat er een Cheetah in hun arm heeft gehangen.

Eigenlijk is het beste om dan even te zeggen: wist u dat een paar jaar terug hier een kind is doodgebeten door een Cheetah? Beetje stuipen op het lijf jagen. ;)
  vrijdag 11 mei 2018 @ 11:20:50 #121
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_179085249
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:58 schreef velden het volgende:
Wat een walgelijke tokkies die filmers.
Ze overleggen niet eens wat ze kunnen doen, -sterker nog daar hoef je niet eens voor te overleggen die man had ernaartoe moeten rijden- maar gaan platpratend sensationeel filmen en stompzinnig met elkaar what te fucken en besmuikt lachen.
Wat een trieste maatschappij leven we in.
Oh nee, dan maakt het die actie van die Fransen meteen een stuk minder gevaarlijk. De echte daders zijn de filmers!

Ik vind bovenstaande altijd zo'n apart fenomeen, is er eens ergens bewijs van, krijgt degene met het bewijsmateriaal de volle laag. Volgende keer is zeker het commentaar: "waarom had niet iemand even zijn smartphone kunnen pakken?" Altijd van die internethelden die in élke situatie altijd de meest politiek correcte actie weten uit te voeren.
Don't let my username fool you...
pi_179085321
quote:
18s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 11:20 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Oh nee, dan maakt het die actie van die Fransen meteen een stuk minder gevaarlijk. De echte daders zijn de filmers!

Ik vind bovenstaande altijd zo'n apart fenomeen, is er eens ergens bewijs van, krijgt degene met het bewijsmateriaal de volle laag. Volgende keer is zeker het commentaar: "waarom had niet iemand even zijn smartphone kunnen pakken?" Altijd van die internethelden die in élke situatie altijd de meest politiek correcte actie weten uit te voeren.
Je hoeft toch niet echt een held te zijn om iemand op zijn gedrag aan te spreken?
pi_179085387
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Goh, 125 hectare, dat de NOS dat niet vertaald naar voetbalvelden
Ze kwamen er bij de redactie er nog niet helemaal uit, ze zijn nog aan het rekenen..
Racist
  vrijdag 11 mei 2018 @ 11:32:58 #124
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_179085412
Heerlijk hoe naïef en onwetend sommige mensen in het leven staan :D
  vrijdag 11 mei 2018 @ 11:37:48 #125
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_179085477
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 11:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet echt een held te zijn om iemand op zijn gedrag aan te spreken?
Nee, maar dat belerend toontje vind ik altijd heel erg irritant. En wat ik ergens gelezen had, was dat mensen ze wel degelijk hadden aangesproken, maar dat ze niet wilden luisteren. Moet jij het dan voor de tiende keer nogmaals doen?
Don't let my username fool you...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')