stel je niet aanquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:12 schreef Moira. het volgende:
Godver, mijn hart
Blij dat Australië, Slovenië en natuurlijk NEDERLAND door zijnDenemarken gun ik het ook wel. Zitten een paar landen tussen die ik het niet zou gunnen, maar degenen die eruit liggen zijn imo wel terecht.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:11 schreef KingRoland het volgende:
NEDERLAND NAAR DE FUCKING FINALE
1988 EN 2018
KUTZOOI LETS GOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!! FINALE FUCKING WK OUWE
NEDERLAND NAAR DE FUCKING FINALE
1988 EN 2018
KUTZOOI LETS GOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!! FINALE FUCKING WK OUWE
quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:13 schreef Szura het volgende:
Zaterdag nul punten voor 110% anti-Weejlun
Ja toen bij Anouk deden ze dat expresquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:12 schreef Injetta het volgende:
Cornald had het niet meer en Jan was sowieso stilgevallen...
BTW: Nederland wordt steevast al laatste genoemd.
quote:
Dus Waylon maakt kans?quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:14 schreef Achterhoker het volgende:
Uiteindelijk wint er toch wel weer zo'n crappy act.
En dan net op het einde de 1ste plek overnemen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ZATERDAG KAMPIOENEN JONGENS IK VOEL HET
Okequote:
quote:
Welke van de 20?quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:14 schreef Achterhoker het volgende:
Uiteindelijk wint er toch wel weer zo'n crappy act.
Vooral Australie mogen ze wat mij betreft zsm uit de EU kankerenquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:14 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ben door dit programma trouwens oprecht Europese landen gaan haten. Dat lijkt mij niet te vallen onder de noemer VERBINDEN.
quote:
Gay!quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:15 schreef Escrotterdam het volgende:
Ik dacht echt Polen en wij eruit... kan gewoon typen zo tril ik
Dat denk ik ook niet nee.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waylon maakt alleen géén kans op de overwinning....
ROBBENquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:15 schreef KingRoland het volgende:
fucking finale boys
kan niet meer misgaan
Hoe kun je overschakelen als je op dezelfde zender zit?quote:
Dat dachten we 8 jaar geleden ook.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:15 schreef KingRoland het volgende:
fucking finale boys
kan niet meer misgaan
water is natquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
Van Songfestival modus naar Pauw modus.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:16 schreef Revanches het volgende:
[..]
Hoe kun je overschakelen als je op dezelfde zender zit?
Traumatische ervaring komt weer terug.quote:
Precies... ik vind trouwens zijn act écht slecht neergezet door die hans..sorry maar waardeloos.quote:
Nee, maar stranden in de halve finale is gewoon kut.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar allang mooi dat we in de finale staan.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Precies... ik vind trouwens zijn act écht slecht neergezet door die hans..sorry maar waardeloos.
Kloptquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar stranden in de halve finale is gewoon kut.
op weg naarquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:15 schreef KingRoland het volgende:
fucking finale boys
kan niet meer misgaan
racistischquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:18 schreef TLC het volgende:
Beter die dansers weglaten in de finale Waylon, maar geef ze wel een boekenbon of n klokje of zo als troost
en Roemeniequote:Op donderdag 10 mei 2018 23:13 schreef Nexum het volgende:
Rusland en Azerbeidzjan beide hun kwaificatiestreak kwijt voor het eerst in de geschiedenis
Australië was wel ok. Dat Letland er niet tussen zit is wel een gemis.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:19 schreef lrishCassidy het volgende:
Maar Servië en Australië door? En Letland niet?
Eentje wou gewoon de cameraman kapot slaan toen Nederland door was. Agressieve gek.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:18 schreef TLC het volgende:
Beter die dansers weglaten in de finale Waylon, maar geef ze wel een boekenbon of n klokje of zo als troost
Leek wel alsof Kenia door was.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:18 schreef TLC het volgende:
Ja, dat vals zingen van Letland viel reuze mee. Die had er echt wel bij gemogen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:19 schreef lrishCassidy het volgende:
Servië was primaquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:19 schreef lrishCassidy het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |