Nog veel sneuer om hem ook nog terug te nemen. Wat zeg ik, een hypotheek met hem aan te gaanquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:02 schreef Bramenstruik het volgende:
gewoon medelijden met Do, en dat hij het met die pindakaasreet heeft aangepapt, ze was al zo onzeker
Die zuipt de hele voorraad opquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:02 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Het is alleen maar om Slomy voor zich te winnen, dat gelul over die stranttent. Niemand zou een zaak beginnen met achterlijke Slomy.
ok................ hoe dan? Ik eet veel vegatarisch hoor en ook vegan, maar hoe zie je dat dan, ik zie hem nooit koken nl, en wat hij heeft gekookt daar vond ik niet echt heel interessantquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:02 schreef eskil het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar Bas is een prima chefkok.
Is hij te lui voor.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:02 schreef eskil het volgende:
[..]
Die doos is geen haar beterquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:02 schreef Bramenstruik het volgende:
gewoon medelijden met Do, en dat hij het met die pindakaasreet heeft aangepapt, ze was al zo onzeker
ja dat is zoquote:Op donderdag 10 mei 2018 22:50 schreef goldback het volgende:
Ik heb geen favorieten maar vind het leuk amusement/tijdverdrijf waar ik soms met verbazing naar kijk en soms ook in op ga. Ik ben wel blij dat niemand van de bewoners tot mijn omgeving behoort. en het is nog leuker om hier te kletsen erover.
Gecondoleerd en sterkte Xquote:Op donderdag 10 mei 2018 22:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Thanks iedereen.Beppe heeft een mooi leven gehad.Alleen het feit dat ik nu weer een kist moet dragen valt me zwaar.Ik ben blij dat ik de COS heb.![]()
Zo, nu weer ontopic.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
OT,mijn lieve Oma is vandaag overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Hoe onzeker ben je om je vent maanden met een ander te zien neuken en hem daarna in je armen te sluiten???quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:02 schreef Bramenstruik het volgende:
En kan niet bestellen, kan niet rekenen, kan eigenlijk niks.quote:
Klopt, die is goed voor 1 ding. En ik geloof niet dat daar vraag naar is in een strandtentquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:05 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En kan niet bestellen, kan niet rekenen, kan eigenlijk niks.
Hij is zo verliefd, het was nu anders... buiten.... enz enz.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:02 schreef Bramenstruik het volgende:
Chefkok jaquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:02 schreef eskil het volgende:
[..]
dat dus, dan ben je volgens mij heel onzeker, kutgastquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoe onzeker ben je om je vent maanden met een ander te zien neuken en hem daarna in je armen te sluiten???
...je laat hem even daarna weer vrij om die toko in te gaan en het risico te nemen...
sorry, hij zou van mij aan het gas mogen.
Voor mij was het ook klaar geweest. Je gaat een ander maar in de maling nemen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoe onzeker ben je om je vent maanden met een ander te zien neuken en hem daarna in je armen te sluiten???
...je laat hem even daarna weer vrij om die toko in te gaan en het risico te nemen...
sorry, hij zou van mij aan het gas mogen.
nou nou, ik geloof wel dat ze gek op elkaar zijn, en ze passen ook wel bij elkaar, naar stel gewoonquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voor mij was het ook klaar geweest. Je gaat een ander maar in de maling nemen.
Gezien met de wedstrijd. Hoe hij bezig was en heel relaxed de mensen aanstuurt terwijl hij bezig wasquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ok................ hoe dan? Ik eet veel vegatarisch hoor en ook vegan, maar hoe zie je dat dan, ik zie hem nooit koken nl, en wat hij heeft gekookt daar vond ik niet echt heel interessant
Maar ze krijgen nog wel spijt. Van elkaar. Want ze sporen beide niet, allebei egotrippertjesquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
Do is kinky tot op het bot en geilt daar dus op
jij kent hem in die functie? behoorlijk hypocriet wanneer hij wel vlees en vis zou bakken overigens....quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:02 schreef eskil het volgende:
[..]
ze verdienen elkaar , mooi tochquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:09 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Maar ze krijgen nog wel spijt. Van elkaar. Want ze sporen beide niet, allebei egotrippertjes
aanstuurt dusquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:08 schreef eskil het volgende:
[..]
Gezien met de wedstrijd. Hoe hij bezig was en heel relaxed de mensen aanstuurt terwijl hij bezig was
Daar doelde ik op
Dat dus, kijk maar naar die kop.....quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
Do is kinky tot op het bot en geilt daar dus op
Voor de camera met je muts op iemand gezicht gaan zitten is niet bepaald classyquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus, kijk maar naar die kop.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |