quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:46 schreef Daeneris het volgende:
Whoooo ik zit ook al klaar voor mijn favoriete programma![]()
Als Belg nog wel een beetje hartzeer dat wij er niet bij zijn maar goede hoop voor Waylon! En mijn douze points gaan stiekem ook wel naar mijn childhoodcrush Alexander Rybak![]()
Bart van Radio 2 is het niet met je eens.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ze zeiden van tevoren allemaal dat de eerste de sterkste zou zijn maar ik vind deze juist de sterkste
Goede UI allenquote:Op donderdag 10 mei 2018 20:46 schreef Daeneris het volgende:
Whoooo ik zit ook al klaar voor mijn favoriete programma![]()
Als Belg nog wel een beetje hartzeer dat wij er niet bij zijn maar goede hoop voor Waylon! En mijn douze points gaan stiekem ook wel naar mijn childhoodcrush Alexander Rybak![]()
/carequote:Op donderdag 10 mei 2018 20:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bart van Radio 2 is het niet met je eens.
Ik heb lyrics voor jequote:
was een heel eh, diep nummerquote:I want a deeper, deeper love
I want you by my side
Just let me go deeper
(Go deeper) Go deeper
Come and take me
I can show you how it's done
Come and take me
When no one is around
Opletten voor straks mensentwitter:coenensander twitterde op donderdag 10-05-2018 om 20:23:14Vergeet je ons codewoord #koekerond niet door het commentaar van het #Songfestival te fietsen, @JanSmit? 😉 #ESF18 #Eurovision #TeamWaylon #TemptationIsland https://t.co/Iw4q5Dr59Y reageer retweet
Is dit een metafoor voor iets?quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:47 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik heb lyrics voor je
I want a deeper, deeper love
I want you by my side
Just let me go deeper
(Go deeper) Go deeper
Come and take me
I can show you how it’s done
Come and take me
When no one is around
quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:48 schreef franklop het volgende:
Opletten voor straks mensentwitter:coenensander twitterde op donderdag 10-05-2018 om 20:23:14Vergeet je ons codewoord #koekerond niet door het commentaar van het #Songfestival te fietsen, @JanSmit? 😉 #ESF18 #Eurovision #TeamWaylon #TemptationIsland https://t.co/Iw4q5Dr59Y reageer retweet
50% kans dat ze retevals zingt.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:48 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop zo dat Australië het gaat nailen. Dat meisje heeft een dijk van een stem en best een mooi nummer met mooie opbouw. Als ze het nailt werkt het, als ze het niet nail niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |