uwh denkt mijn school anders over.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Studenten-OV is bedoeld voor het reisverkeer voor je studie.
Vandaag is geen school.
Beetje investeren voor je toekomst...quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik moest gewoon werken aan project.
Nu 10tje lichter.
ja is toch gewoon kut?quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje investeren voor je toekomst...
Goede vrijdag is allang geweest vriendquote:Op donderdag 10 mei 2018 18:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja is toch gewoon kut?
Goede vrijdag is morgen waarom vandaag dan
waarom moet ik dan betalenquote:Op donderdag 10 mei 2018 18:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goede vrijdag is allang geweest vriend
Omdat het hemelvaart is en dat een nationale feestdag is. En een nationale feestdag telt als een zondag, en je hebt een week-ov.quote:
ben toch geen christen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is Hemelvaart. Wakker worden jongen
Nee. Niet janken. Dit had je kunnen weten. Doe je soms LTS zwakstroom?quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
ben toch geen christen.
Achterlijk gedoe. Is er een manier hoe ik mijn geld terug krijg?
ja.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee. Niet janken. Dit had je kunnen weten. Doe je soms LTS zwakstroom?
Die mensen hebben we ook nodig.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee. Niet janken. Dit had je kunnen weten. Doe je soms LTS zwakstroom?
quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:39 schreef tailfox het volgende:
Is er een manier hoe ik mijn geld terug krijg?
Zwartrijden was geen optie?quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nu 10tje lichter.
Je kontje verkopen achter het stationquote:Op donderdag 10 mei 2018 18:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
ben toch geen christen.
Achterlijk gedoe. Is er een manier hoe ik mijn geld terug krijg?
ja kom op zeg.quote:
Ik val van de ene verbazing in de andere. Ben je echt zo'n rubbertegel-ventje? Koop een kalender en doe wat aan je algemene ontwikkeling, heb je meer aan.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
Hadden ze wel even een mailtje kunnen sturen.
wat moet je met deze dag doen dan?quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik val van de ene verbazing in de andere. Ben je echt zo'n rubbertegel-ventje? Koop een kalender en doe wat aan je algemene ontwikkeling, heb je meer aan.
Pizza eten en aan je pik trekken, althans zo heb ik het ingevuld.quote:
daarom is het zo kut. Anders ging ik niet naar school.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Je kan alle data dat je geen studenten OV kan gebruiken vibden.![]()
Soms wel kut ja als je toch voor studie weg moet.
Ook jouw telefoon heeft waarschijnlijk een kalender.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:46 schreef tailfox het volgende:
Maar is morgen ook een jank dag?
Omdat Mohammed aan zijn ballen heeft gezeten ofzo?
staat toch niet in welke mafkezen allemaal mijn ov afnemen?quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ook jouw telefoon heeft waarschijnlijk een kalender.
Kies je zelf voor toch. Of ga je naar een school met verplichte aanwezigheid?quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nu 10tje lichter.
ja.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:47 schreef Faux. het volgende:
[..]
Kies je zelf voor toch. Of ga je naar een school met verplichte aanwezigheid?
Man man man.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
staat toch niet in welke mafkezen allemaal mijn ov afnemen?
Nou is het morgen ene feestdag?quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Man man man.
Is het morgen een nationale feestdag?
Ja -> Je OV is niet geldig.
Nee -> Je OV is wel geldig.
toch was ik erquote:Op donderdag 10 mei 2018 18:49 schreef Vanillekwark het volgende:
En scholen zijn gewoon dicht met hemelvaart gr gr.
Fixed.quote:
Moest je ervoor naar Hornbach?quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nu 10tje lichter.
Hele project groep was er hoorquote:Op donderdag 10 mei 2018 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje dom. Er was waarschijnlijk niemand. Had je toch beter thuis aan je pik kunnen sjorren
Zo dan..... dan is een uitgave...10 hele eurootjes...Heb jij al contact gehad met je Gemeente voor een tegemoetkoming in je kosten? Oh wacht....je bent blank, dan ben je dus niet zielig en moet jij je maar zien te rooien.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:24 schreef tailfox het volgende:
Nu 10tje lichter.
Precies. Nu gewoon hard werken zodat je later nog meer hard mag werken, allemaal zodat je baas lekker veel centjes verdient!quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje investeren voor je toekomst...
niemand erover gehoord.quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En niemand, echt niemand, van je groep wist dat het Hemelvaart is?
*Iets verzonnen isquote:[b]Op donderdag 10 mei 2018 18:21 schreef tailfox het volgende:[/bomdat er iets was gebeurd 2000 jaar geleden.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:54 schreef Sigaartje het volgende:
Doe eens een keertje normaal joh.
Parasiet, altijd bedelen. Zoek eens een baantje man.
net als dit topicquote:
Vraag het je collega-“mod”quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:52 schreef ChrisCarter het volgende:
Welke school is open op deze dag? Onze locaties zijn gewoon gesloten dus verbaas me er enigszins over
Kies je zelf voor. Officieel hoeft het vandaag niet, dat jij op school aan je project gaat werken is je eigen keuze.quote:
Ja wist ik veel mijn groep kwam met die tijd(zit op deeltijd)quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kies je zelf voor. Officieel hoeft het vandaag niet, dat jij op school aan je project gaat werken is je eigen keuze.
Via fontys cvo een vergaderruimte gefixtquote:Op donderdag 10 mei 2018 22:52 schreef ChrisCarter het volgende:
Welke school is open op deze dag? Onze locaties zijn gewoon gesloten dus verbaas me er enigszins over
Of...of... als je slim bent, hard werken bij een baas en zoveel ervaring opdoen dat je dan later met al die vergaarde kennis een eigen toko kan openen en anderen voor jou kan laten werken en zelf het er goed van nemen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:21 schreef Aaargh! het volgende:
Precies. Nu gewoon hard werken zodat je later nog meer hard mag werken, allemaal zodat je baas lekker veel centjes verdient!
Ze noemen het niet voor niets speciaal onderwijs natuurlijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |