uwh denkt mijn school anders over.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Studenten-OV is bedoeld voor het reisverkeer voor je studie.
Vandaag is geen school.
Beetje investeren voor je toekomst...quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik moest gewoon werken aan project.
Nu 10tje lichter.
ja is toch gewoon kut?quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje investeren voor je toekomst...
Goede vrijdag is allang geweest vriendquote:Op donderdag 10 mei 2018 18:35 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja is toch gewoon kut?
Goede vrijdag is morgen waarom vandaag dan
waarom moet ik dan betalenquote:Op donderdag 10 mei 2018 18:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goede vrijdag is allang geweest vriend
Omdat het hemelvaart is en dat een nationale feestdag is. En een nationale feestdag telt als een zondag, en je hebt een week-ov.quote:
ben toch geen christen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is Hemelvaart. Wakker worden jongen
Nee. Niet janken. Dit had je kunnen weten. Doe je soms LTS zwakstroom?quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
ben toch geen christen.
Achterlijk gedoe. Is er een manier hoe ik mijn geld terug krijg?
ja.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee. Niet janken. Dit had je kunnen weten. Doe je soms LTS zwakstroom?
Die mensen hebben we ook nodig.quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee. Niet janken. Dit had je kunnen weten. Doe je soms LTS zwakstroom?
quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:39 schreef tailfox het volgende:
Is er een manier hoe ik mijn geld terug krijg?
Zwartrijden was geen optie?quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik moest gewoon werken aan project.
Nu 10tje lichter.
Je kontje verkopen achter het stationquote:Op donderdag 10 mei 2018 18:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
ben toch geen christen.
Achterlijk gedoe. Is er een manier hoe ik mijn geld terug krijg?
ja kom op zeg.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |