Neem nou maar lekker je jointje meidquote:Op donderdag 10 mei 2018 19:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heel erg, ik ga zometeen misschien serieus aan de Valeriaan voor stressmomenten.
HOE ERG IS DAT
Arme jij!quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heel erg, ik ga zometeen misschien serieus aan de Valeriaan voor stressmomenten.
HOE ERG IS DAT
Dat mag.quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Loekie is nogal een gevoelig poppetje
Haha no way, dan ga ik de avond echt heel erg weird beleven (je weet nooit hoe het valt, waarschijnlijk worden de zenuwen dan alleen maar erger door paranoia).quote:
\m/quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat mag.
Ben ik ook, maar niet als het om muziek gaat.
\m/
*slaps guanabana* Get yaself together!quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
HOE ERG IS DAT
Ja dankje, ik verdien dat.quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
*slaps guanabana* Get yaself together!
Gelukkig een medestander, hier is iedereen ineens de rust zelve Greys, ik snap er niks van.quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:10 schreef Greys het volgende:
Begin nu echt heel zenuwachtig te worden hier in Lissabon
Al een plek gevonden om te kijken?quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:10 schreef Greys het volgende:
Nederland is 9e bij de bookmakers, wat kan er fout gaan?quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:10 schreef Greys het volgende:
moest toch wel een beetje lachen om die laatste zinquote:Op donderdag 10 mei 2018 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben echt totaal niet zenuwachtig gek genoeg. Ik denk: we zien het wel. Gaat hij door dan ben ik blij, zo niet dan is het een smaakverschil geweest of gewoon die afleidende act.
Tijdens het envelopmoment zit ik waarschijnlijk wel weer duizend doden te sterven hoor, maar tegen die tijd heb ik al zoveel alcohol achterovergeslagen dat ik het al niet meer voel.
Je wilt niet dat half Europa straks met de oren dicht gaat zitten. Het is ook helemaal niet nodig om zo te krijsen. Leuker was geweest om juist een lager te gaan met je stem, zoals Elvis deed. Dat kan Waylon volgens mij ook.quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Loekie is nogal een gevoelig poppetje
Sorry, ik heb hier of ergens anders nog niemand gehoord dat Waylon krijst, maar dat is denk ik een generatie dingetjequote:Op donderdag 10 mei 2018 19:14 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Je wilt niet dat half Europa straks met de oren dicht gaat zitten. Het is ook helemaal niet nodig om zo te krijsen. Leuker was geweest om juist een lager te gaan met je stem, zoals Elvis deed. Dat kan Waylon volgens mij ook.
That's what they call a husky voice, my dear. Voorbeelden:Axl Rose, Rod Steward, Bonnie Tyler etc.quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:14 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Je wilt niet dat half Europa straks met de oren dicht gaat zitten. Het is ook helemaal niet nodig om zo te krijsen. Leuker was geweest om juist een lager te gaan met je stem, zoals Elvis deed. Dat kan Waylon volgens mij ook.
Oja alcohol, daar zeg je wat. Ik drink nog zelden omdat het niet meer echt goed valt (word alleen maar moe en suf), maar wellicht is dat de oplossingquote:Op donderdag 10 mei 2018 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben echt totaal niet zenuwachtig gek genoeg. Ik denk: we zien het wel. Gaat hij door dan ben ik blij, zo niet dan is het een smaakverschil geweest of gewoon die afleidende act.
Tijdens het envelopmoment zit ik waarschijnlijk wel weer duizend doden te sterven hoor, maar tegen die tijd heb ik al zoveel alcohol achterovergeslagen dat ik het al niet meer voel.
Ja nou, alles moet tegenwoordig met een iel kopstemmetje.quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:15 schreef Momo... het volgende:
[..]
Sorry, ik heb hier of ergens anders nog niemand gehoord dat Waylon krijst, maar dat is denk ik een generatie dingetje
Dat is toch anders. Afgezien van Axl Rose.quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
That's what they call a husky voice, my dear. Voorbeelden:Axl Rose, Rod Steward, Bonnie Tyler etc.
Zeg dat maar tegen Hongarijequote:Op donderdag 10 mei 2018 19:14 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Krijsen krijgen we overigens wel bij Rusland en optioneel Australiëquote:Op donderdag 10 mei 2018 19:16 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dat is toch anders. Afgezien van Axl Rose.
Scheelt, er zijn geen enveloppen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |