Nee, danku. Doorverwijzing naar KPDquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Wil je een foto van mij in een roze string?
Nee is niks voor KPD maar goed ik bied het soms aan. Uiteindelijk hoop ik zo mijn meesteres te vinden.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, danku. Doorverwijzing naar KPD
quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee is niks voor KPD maar goed ik bied het soms aan. Uiteindelijk hoop ik zo mijn meesteres te vinden.
Je lacht me uit misschien heb je wel potentie om een meesteres te zijn? Wil je eens proberen als het niet bevalt trap je me gewoon in mijn ballen en stuur je me weg.quote:
Misschien ben ik wel een meesteres, maar niet die van jou! En als je dat hier zoekt ben jij verkeerd! Fijne avondquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Je lacht me uit misschien heb je wel potentie om een meesteres te zijn? Wil je eens proberen als het niet bevalt trap je me gewoon in mijn ballen en stuur je me weg.
Proberen mag altijd. Jij ook een fijne avond.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een meesteres, maar niet die van jou! En als je dat hier zoekt ben jij verkeerd! Fijne avond
Niet weten dat FOK! eigenlijk een online parenclub is.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een meesteres, maar niet die van jou! En als je dat hier zoekt ben jij verkeerd! Fijne avond
Sorry van wie?quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Proberen mag altijd. Jij ook een fijne avond.
Ps als je je bedenkt ik kan een handtekening van vogeltjesdans regelen die is best veel waard hier.
Sowiesoquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:47 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Niet weten dat FOK! eigenlijk een online parenclub is.
Nee, dankjequote:Op donderdag 10 mei 2018 23:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Je mag me als voetenbankje gebruiken als je wil.
Wat voor foto heb je dan wel gestuurd?quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:30 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jij weet zelf dat ik niet zo’n foto naar jou heb gestuurd
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 00:00 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Wat voor foto heb je dan wel gestuurd?
Ik wil nog niet met vakantie.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 00:23 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Plaats 'm gewoon man, doe niet zo moeilijk
Internetheld. Ik heb geen nudes gestuurd naar hem en dat weet hij zelf ook wel!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 01:59 schreef Kamelenteen het volgende:
Geen foto van dr kont in dit topic
Als ik je nou een lief DM'tje stuur, kun je dan wat materiaal aanleveren voor mn avatar onder mn nickname?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 08:08 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Internetheld. Ik heb geen nudes gestuurd naar hem en dat weet hij zelf ook wel!maar als je zo graag nude wil zien :
Goede site welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar staan zoveel pics en filmpjes op, hoe kun ik je daar nou terugvinden
![]()
Verdommequote:Op donderdag 10 mei 2018 23:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Je lacht me uit misschien heb je wel potentie om een meesteres te zijn? Wil je eens proberen als het niet bevalt trap je me gewoon in mijn ballen en stuur je me weg.
Mij vind je er nietquote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:14 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Goede site welMaar daar staan zoveel pics en filmpjes op, hoe kun ik je daar nou terugvinden
Hmm, dan ga ik je wel zoeken op de site van Kim Hollandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |