Dacht ik al wel, echt topique om te janken was dat zeg.quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:38 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zeker wel, maar niet door de mannen die ik had uitgenodigd.. want er was niemand komen opdagen![]()
![]()
Precies. Aandachtshoer presentquote:Op donderdag 10 mei 2018 21:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dacht ik al wel, echt topique om te janken was dat zeg.
Maar je hebt wel even lekker aandacht gehad, dus jouw doel is bereikt.
Dat had ik je toch al per DM laten weten, vooraf?quote:Op donderdag 10 mei 2018 17:38 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zeker wel, maar niet door de mannen die ik had uitgenodigd.. want er was niemand komen opdagen![]()
![]()
Nee, dankje geen behoefte aanquote:Op donderdag 10 mei 2018 21:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Morgen neuken? Ik kom wel opdagen want alfaman.
weet je moeder ook dat je op fok! zit?quote:Op donderdag 10 mei 2018 21:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mijn moeder is zeker trots op mijwant ik ben gewoon een goed mens
Nee, moet dat dan?quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:10 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
weet je moeder ook dat je op fok! zit?
Ja, want dan kan ze je waarschuwen dat je geen foto's van jezelf in korte rokjes naar onbekende kerels op het internet moet sturen.quote:
Pics of that didnt happenquote:Op donderdag 10 mei 2018 22:14 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Ja, want dan kan ze je waarschuwen dat je geen foto's van jezelf in korte rokjes naar onbekende kerels op het internet moet sturen.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 22:21 schreef bepdevries het volgende:
dit kan echt niet inderdaad ik heb nog nooit een kauwgum gegeten het ziet er inderdaad niet uit bij vrouwen die niet lesbo zijn
Ik stuur geen foto’s van mezelf in korte rokjes naar onbekende kerelsquote:Op donderdag 10 mei 2018 22:14 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Ja, want dan kan ze je waarschuwen dat je geen foto's van jezelf in korte rokjes naar onbekende kerels op het internet moet sturen.
Je mag op fok! helaas geen DM's openbaren.quote:
Je gaat meteen voor full nude?quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik stuur geen foto’s van mezelf in korte rokjes naar onbekende kerelssukkel
Laat me even inloggen op je DM danquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:01 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Je mag op fok! helaas geen DM's openbaren.Dus ik ben bang dat je haar zelf maar een DM moet sturen.* oranjevogel1 gaat geen banaan doppen.
Oh, alleen naar bekende kerels dus.quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij weet zelf dat ik niet zo’n foto naar jou heb gestuurdquote:Op donderdag 10 mei 2018 23:01 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Je mag op fok! helaas geen DM's openbaren.Dus ik ben bang dat je haar zelf maar een DM moet sturen.* oranjevogel1 gaat geen banaan doppen.
quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:07 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Oh, alleen naar bekende kerels dus.
Wanneer ben je bekend genoeg om die wel te ontvangen?Niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Wil je een foto van mij in een roze string?quote:Op donderdag 10 mei 2018 23:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |