Van wie ben jij een kloowmquote:
Welk bierflesje?quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dev is een boefje met dat bier flesje tussen die icons.
Mobiel is dat pleuris werk om te verwijderen.
Thanksquote:
*Gooit een masterbal op Limoentjuhquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Ik ben een Pokémon
Jigglypuff?quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Ik ben een Pokémon
Van die lamme gasten die zichzelf telkens herhalen of je debiel bent.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:16 schreef I. het volgende:
Ik: Goh, ik zie dat jullie deze service nog niet aanbieden, maar wel in de toekomst aan gaan bieden. Enig idee wanneer wel?
Zij: Wat wil je met die service?
Ik: Dit dat
Zij: Ok, ik ga het even nazoeken
Zij: Oh, ik zie net dat we die service nog niet aanbieden. Moet je even ergens anders proberen.
Godver, dat wist ik toch al.
😬 Service van tegenwoordig jaquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:16 schreef I. het volgende:
Ik: Goh, ik zie dat jullie deze service nog niet aanbieden, maar wel in de toekomst aan gaan bieden. Enig idee wanneer wel?
Zij: Oh, ik zie net dat we die service nog niet aanbieden. Moet je even ergens anders proberen.
Ben je al Thanos geweest ?quote:
Jamesquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:16 schreef I. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |