Jij zegt toch dat aantrekkelijkheid subjectief is en er geen wetenschappelijke basis te vinden is achter universele kenmerken die vrouwen aantrekkelijk vinden.quote:
En zo zijn er al millennia genoeg mannen en vrouwen die nooit aan een partner zijn gekomen door hun uiterlijk.quote:Op maandag 14 mei 2018 13:13 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Als er vrouwen zijn die met jou op date willen, betekent dat dat je aantrekkelijk genoeg bent om op date mee te gaan en potentieel sex mee te hebben.
Een 'truecel' is iemand die door zijn misvormde uiterlijk gewoon kansloos is.
https://lookism.net/Thread-Official-Lookism-NET-Glossaryquote:Op maandag 14 mei 2018 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd al die afkortingen niet meer bij hoor.
En wat als ik ze nu allebei onaantrekkelijk vind?quote:Op maandag 14 mei 2018 12:58 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Mannelijke fotomodellen bestaan niet. Aantrekkelijkheid is namelijk puur subjectief volgens de Fok!ers hier.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze 2 mannen zijn even aantrekkelijk. Evenveel vrouwen die liever nummer 1 hebben, even veel vrouwen die liever nummer 2 hebben. Dat is wat hier gezegd wordt.
"Kenmerken" van je uiterlijk zijn natuurlijk iets anders dan je gedrag.quote:Op maandag 14 mei 2018 13:15 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Jij zegt toch dat aantrekkelijkheid subjectief is en er geen wetenschappelijke basis te vinden is achter universele kenmerken die vrouwen aantrekkelijk vinden.
Zit je hier nou nog steeds die onzin te verkondigen?quote:Op maandag 14 mei 2018 13:13 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Als er vrouwen zijn die met jou op date willen, betekent dat dat je aantrekkelijk genoeg bent om op date mee te gaan en potentieel sex mee te hebben.
Dat ik de hele dag op een forum post is natuurlijk te zien aan mijn teruggetrokken kaaklijnquote:Op maandag 14 mei 2018 13:16 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
"Kenmerken" van je uiterlijk zijn natuurlijk iets anders dan je gedrag.
Als vrouwen je niet aantrekkelijk vinden omdat je je een maand niet gedoucht hebt en naar zweet stinkt of gescheurde kleren aan hebt dan is dat alleen maar logisch.
Of de hele dag huiliehuilie zit te doen op ee forum.
Maar ik zeg nergens dat vrouwen onverzorgde mannen willenquote:Op maandag 14 mei 2018 13:15 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Jij zegt toch dat aantrekkelijkheid subjectief is en er geen wetenschappelijke basis te vinden is achter universele kenmerken die vrouwen aantrekkelijk vinden.
Er is genoeg reden om iemand uit te lachen die zich zo onderdompelt in zelfmedelijden.quote:Op maandag 14 mei 2018 12:52 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Nee dit is toch grappig? Lees maar, ik ben thuis mishandeld en op school gepest. Nu ben ik depressief en heb ik mentale problemen. Is toch lachen man dat er losers zoals ik rondlopen op deze planeet die je uit kunt lachen.
Pesten houdt nooit op, ook niet na de middelbare school. Kijk maar naar dit soort kansloze figuren als ElDinosaur en Stoney3K. Een depressief, mentaal ziek figuur als ik uitlachen op een internetforum.
Deze wereldEn dan durven diezelfde mensen te zeggen dat ik een slecht persoonlijkheid heb.
Nee hoor, jij begint met het posten van een fotomodel naast een of andere onverzorgde, onzeker overkomende nerd die een slechte foto van zichzelf gemaakt heeft.quote:Op maandag 14 mei 2018 13:11 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat er objectieve, universele kenmerken zijn die vrouwen aantrekkelijk vinden aan een man?
Ben jij een vrouwenhater ofso? Aantrekkelijkheid is gewoon subjectief. Even veel vrouwen die liever een onverzorgde, onsmaakvolle kerel willen.
Inderdaad. Ik lach ook altijd om kankerpatiënten met zelfmedelijden. Ik snap helemaal wat je bedoelt.quote:Op maandag 14 mei 2018 13:21 schreef Deckard het volgende:
[..]
Er is genoeg reden om iemand uit te lachen die zich zo onderdompelt in zelfmedelijden.
Waarom ontloop je de discussie met dit soort opmerkingen?quote:Op maandag 14 mei 2018 13:22 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik lach ook altijd om kankerpatiënten met zelfmedelijden. Ik snap helemaal wat je bedoelt.
Oke, dus als je niet lelijk bent hoor je er niet bij?quote:Op maandag 14 mei 2018 13:13 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Doe even normaal. Wat een belachelijke vergelijking.quote:Op maandag 14 mei 2018 13:22 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik lach ook altijd om kankerpatiënten met zelfmedelijden. Ik snap helemaal wat je bedoelt.
Je wilt zeggen dat er objectieve, universele kenmerken zijn die vrouwen aantrekkelijk vinden aan een man?quote:Op maandag 14 mei 2018 13:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor, jij begint met het posten van een fotomodel naast een of andere onverzorgde, onzeker overkomende nerd die een slechte foto van zichzelf gemaakt heeft.
Er onverzorgd en onsexy bij lopen is gewoon gedrag en niet genetisch.
Kankerpatiënten gaan niet over het hele internet zielig zitten doen en de wereld de schuld geven van het feit dat ze kanker hebben.quote:Op maandag 14 mei 2018 13:22 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ja, uit je eigen quote:quote:Op maandag 14 mei 2018 13:24 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat er objectieve, universele kenmerken zijn die vrouwen aantrekkelijk vinden aan een man?
3x modaal, grote piemel.quote:Op maandag 14 mei 2018 13:24 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Hier, een betere vergelijking:quote:Op maandag 14 mei 2018 13:23 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Doe even normaal. Wat een belachelijke vergelijking.
Die zijn er. Maar ook mannen zonder kunnen wel een vriendin krijgen.quote:Op maandag 14 mei 2018 13:24 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik maakte altijd wel grapjes over de schreeuwlelijk die weigerde aan zichzelf te werken maar aan iedereen zo nodig moest vertellen hoe zielig ie wel niet is.quote:Op maandag 14 mei 2018 13:27 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Hier, een betere vergelijking:
[ afbeelding ]
Je lachte zeker ook dit soort figuren rechts altijd uit? Beetje alleen zitten in zelfmedelijden en het dan vreemd vinden dat je geen vrienden hebt. Wat een loser hé? Kijk gewoon naar hem, goed wegpesten dat soort mensen. Worden ze sterker van
geen zelfreflectie, dat is duidelijk.quote:Op maandag 14 mei 2018 13:22 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |