Die zijn er momenteel genoeg haquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:07 schreef I. het volgende:
Krijgen we weer nieuws over een verward persoon in De Haag
Precies jaquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zijn er momenteel genoeg ha
Dan kan er toch nog wel eentje bij.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zijn er momenteel genoeg ha
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:14 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt, bij het FOK! hoofdkwartier spelen ze dat elke keer wanneer er weer een topic vol is.
heb jij daar Google voor nodig?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:14 schreef Limoentjuh het volgende:
ff op Google gekeken. Ado doet het niet zo goed 😬
U riep?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:14 schreef Limoentjuh het volgende:
ff op Google gekeken. Ado doet het niet zo goed 😬
Ik zit mobiel en niet thuisquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
heb jij daar Google voor nodig?
Normaal opent de persoon met de LAst POst het nieuwe topic, maar sommige krijgen een hard piemeltje als ze het nieuw topic kunnen openen voor iemand anders het doorheeft.quote:
Het wordt de laatste tijd wel stiller in het schuurtje bij Danny.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:14 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt, bij het FOK! hoofdkwartier spelen ze dat elke keer wanneer er weer een topic vol is.
Ow ik heb liever dat iemand het doet hoor 🙂 Bespaart mij de moeitequote:Op woensdag 9 mei 2018 19:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Normaal opent de persoon met de LAst POst het nieuwe topic, maar sommige krijgen een hard piemeltje als ze het nieuw topic kunnen openen voor iemand anders het doorheeft.
Scheelt toch weer 2x een knopje klikken.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ik heb liever dat iemand het doet hoor 🙂 Bespaart mij de moeite
sowquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
VBL / HELEMAAL NIETS IN DEN HAAG!!!!!
Dames tennisquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:22 schreef Limoentjuh het volgende:
Volgen jullie alleen voetbal ? Tennis is veel leuker
Da's niet best.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik geloof dat ik een kleine voedselvergiftiging te pakken heb.
Dit jaquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In de afgelopen 4 jaar zeer zeker niet hoor.
Verse gember in gekookt water en opdrinken ben je zo weer beter.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik geloof dat ik een kleine voedselvergiftiging te pakken heb.
HU uuuh HU uuh...quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alleen als serena Williams speelt. Heren tennis is veel leuker . Roger Federer G.O.A.T 🙂
Neuh, volume op 0 en upskirts spotten. Duhquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mannen die vrouwen tennis kijken
Kijken alleen maar voor de kreun geluiden
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mag op de bank liggen met een glaasje kraanwater ook?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Verse gember in gekookt water en opdrinken ben je zo weer beter.
En cola zonder prik!
Het gaat je niet helpen in ieder geval, maar doe wat je niet laten kuntquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mag op de bank liggen met een glaasje kraanwater ook?
Nee geiol!!quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:27 schreef Limoentjuh het volgende:
Ja bij dames tennis wel de volume wat lager zetten. Bij sommige dan.
Volg je 'de ballen' niet dan?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
aaaaaaaAAAAAaaaaaaAAaaaaaaaaahhghhhhhghghquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maria sharapova en Victoria azarenka kreunen te luid. Mute als zij spelen
Hey jij kan haar goed imiteren zeg. Ben jij een kloon van sharapova ?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
aaaaaaaAAAAAaaaaaaAAaaaaaaaaahhghhhhhghgh
Ja, wat is je email? Dan stuur ik je een virus.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey jij kan haar goed imiteren zeg. Ben jij een kloon van sharapova ?
niet in huis helaasquote:
Hm ja, truequote:Op woensdag 9 mei 2018 19:38 schreef Limoentjuh het volgende:
Tenminste schoondik.. hygiëne is wel belangrijk
info@adodenhaag.nlquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, wat is je email? Dan stuur ik je een virus.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, wat is je email? Dan stuur ik je een virus.
ik was op weg om te gaan terrassen toen ernstige gastric distress me er toe dwong om rechtsomkeert te maken...quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ik was op weg om te gaan terrassen toen ernstige gastric distress me er toe dwong om rechtsomkeert te maken...![]()
![]()
Hoezo zou je niet willen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik zou willen had ik kunnen aanduwen vandaag.
Maak eens punten meneer de here.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ik was op weg om te gaan terrassen toen ernstige gastric distress me er toe dwong om rechtsomkeert te maken...![]()
![]()
Niet je diarree in een plantenbak deponerenquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
Chick was 17quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:43 schreef I. het volgende:
[..]
Hoezo zou je niet willen.
Man man man. Jij snapt het leven niet he.
Dan had ik het expres wél gedaan.quote:
Dan snap ik niet waarom je het nu niet gedaan hebt. De regel was toch leeftijd gedeeld door 7 + 4?quote:
IK HOOP DAT DEN HAAG DEGRADEERT!quote:
Meer als 10 jaar verschil doe ik niet.quote:
Sjakiegodquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
IK HOOP DAT DEN HAAG DEGRADEERT!
#sjakie.
Man man manquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meer als 10 jaar verschil doe ik niet.
Ja of het moet er een zijn die je ook nog zou doeb als ze 33 is ofzo.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:56 schreef I. het volgende:
Je piept wel anders als je straks 36 bent en een chick van 26 tegenkomt
Ja oke.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:56 schreef I. het volgende:
Je piept wel anders als je straks 36 bent en een chick van 26 tegenkomt
Daar niet sowieso op selecterenquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja of het moet er een zijn die je ook nog zou doeb als ze 33 is ofzo.
(Uitzonderlijk knap )
Daar dacht je moeder toch wel anders overquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meer als 10 jaar verschil doe ik niet.
quote:
Jawelquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:06 schreef Limoentjuh het volgende:
Fruit. Geen gefrituurd eten met dit weer
7 doelpuntenquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:20 schreef Limoentjuh het volgende:
Was het wel een leuke wedstrijd
(los van het verlies)
geen ideequote:Op woensdag 9 mei 2018 20:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Er was tenminste actie op het veld dus 🙂
hee-utrquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:25 schreef markdeajaxfan het volgende:
jep prima match welke is de volgende ?
Dat doe ik zekerquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als jij er maar van geniet. Ik laat de frituurpan staan voorlopig
Teveelquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:32 schreef Limoentjuh het volgende:
Man hoeveel wedstrijden worden er wel niet op een dag gespeeld 🙄
😄😄😄quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ze was geen 17 maar 34 maar je deed de deur niet open schijtluis-dr.mikey
waar gaat dit over ?quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
waar gaat dit overquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Helemaal naar hem afgereisd voor niks 😕quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik was op bezoek of tenminste dat was de planning?
Uhuhquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Helemaal naar hem afgereisd voor niks 😕
Ik ben afgereisd naar het grunnigerlaand dr.mikey maar hij deed niet openquote:
geloof ik niets vanquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:48 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik ben afgereisd naar het grunnigerlaand dr.mikey maar hij deed niet open
Omdat ik dat had afgesprokenquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waarom zou je dat in godsnaam doen
eensquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:58 schreef Limoentjuh het volgende:
Sprite is het lekkerst onder de koolzuurhoudende frisdranken
Die is ook goed jaquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
eens
of lipton ice tea peach sparkling![]()
![]()
o horror safariquote:
Dan heb je of teveel of te weinig gehadquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
o horror safari
ben daar 1 x zo slecht op gegaan, had echt een mega kater van 3 dagen![]()
maar jij enjoy![]()
Nog nooit geprobeerd denk ikquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:05 schreef Limoentjuh het volgende:
Dr.pepper moet je zo laten. Niks aan toevoegen
veel te veelquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dan heb je of teveel of te weinig gehad
proef je het verschil tussen regular, light , zero en al die andere varianten ?quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:08 schreef I. het volgende:
Cola zero is niks mis mee.Was eerst wel heel vies, maar smaakt nu prima
Tussen regular en zero tegenwoordig amper. Heb het laatst m'n broer laten proeven zonder dat hij wist dat het zero was, vroeg hem toen wat hij van de cola vond, hij vond 't super smaken. Toen zei ik dat 't zero was, hij had dat niet door.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
proef je het verschil tussen regular, light , zero en al die andere varianten ?
Coca cola cherryquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ken je cola vanille?
lijkt er beetje op
Klopt, daarin zit wel een sterke stevia smaakquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:14 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik proef het ook niet. Alleen met coca cola Life proef ik het wel. Komt waarschijnlijk door de stevia
Ik zeg niks ... toch wel ... ik zuip zo 2 flessen leeg niks aan het handjequote:Op woensdag 9 mei 2018 21:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
veel te veel
echt veel te veelslecht van mezelf
heftigquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik zeg niks ... toch wel ... ik zuip zo 2 flessen leeg niks aan het handje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja maar dat kan ik niet met alle drankjes!quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heftig
hahaje kan er goed tegen iig
sommige drankjes zijn net vergif jaquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:33 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik niet met alle drankjes!
Proberen kan altijd ... morgen hebben we pas spijt motto bij Lexyquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
sommige drankjes zijn net vergif ja
absint zou ik dus echt nooit proberen dat lijkt me te heftig
quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:46 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Proberen kan altijd ... morgen hebben we pas spijt motto bij Lexy
Thee kalmeert . Heb eigenlijk ook wel zin in koffiequote:Op woensdag 9 mei 2018 21:48 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Thee ... je bent toch geen old wief.?
Een 17 jarig meisje noem je nu opeens wel een vrouw?quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zat met vrouwen in de auto begon een maat van mij over Pokėmon
Wat is er mis met Pokémon ? Oude Pokémon keek ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zat met vrouwen in de auto begon een maat van mij over Pokėmon
Pokémon goquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat is er mis met Pokémon ? Oude Pokémon keek ik ook
Krijg je een gele tong vanquote:
Saffraan wel ja vanille is pas.net duur.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Duur jonge, is dat altijd al zo duur geweest?
Safari ook..quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Thee kalmeert . Heb eigenlijk ook wel zin in koffie
Mikey is bang voor vrouwenquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:03 schreef I. het volgende:
[..]
Een 17 jarig meisje noem je nu opeens wel een vrouw?
Ik over Fortnitequote:Op woensdag 9 mei 2018 22:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik praat dan meestal over FOK! en stormfront
Hij zei iets van onze Pokémon zitten nog steeds in de gym ofzo.quote:Op woensdag 9 mei 2018 22:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aha zo. Misschien spelen zij het ook
Je kan ook gwn melden dat jij saffraanthee drinkt #geldquote:Op woensdag 9 mei 2018 22:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik praat dan meestal over FOK! en stormfront
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |