Of in de polertiek.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iets wat je overigens bij veel van dit soort gasten ziet, ongeacht de sport of competitie, want mensen gaan grandioos zeiken als je twee keer op rij verliest en men kan de druk dan niet aan, ofzo. Maar dit verder geheel terzijde.
quote:
Het was een bocht naar rechts, maar bij Astana hebben ze het over "a left corner".. Kan ook zijn dat het daar misgingquote:-There was a very fast descent and on a left corner he could not avoid a crash. The whole day the team stayed close to Miguel Angel, but in the final there was just a bad luck. We did our best to bring him back but with 5 km to go it was just a mission impossible. Of course, that was not a good moment for us, but at least he did not get any serious injures. Tomorrow will be the first serious mountain test on Etna, so let’s see if we can show something there, - said sports director Dmitri Sedoun.
In beginsel heb ik vooral iets tegen wielrenners uit dat land, omdat ik nog geen leuke ben tegengekomen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heb je in beginsel iets tegen Australië?
Ik verwachtte stiekem een uiteenzetting over het migrantenbeleid.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In beginsel heb ik vooral iets tegen wielrenners uit dat land, omdat ik nog geen leuke ben tegengekomen.
Die Storer wordt ook weer een verschrikking. Die jongen lijkt een gehandicapte broer van Kelderman te zijn. En dan heb je meteen behoorlijk wat handicaps bij elkaar.
O'Grady was toch wel leuk?quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In beginsel heb ik vooral iets tegen wielrenners uit dat land, omdat ik nog geen leuke ben tegengekomen.
Die Storer wordt ook weer een verschrikking. Die jongen lijkt een gehandicapte broer van Kelderman te zijn. En dan heb je meteen behoorlijk wat handicaps bij elkaar.
Ik sta niet altijd in de POL-modus.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik verwachtte stiekem een uiteenzetting over het migrantenbeleid.
Ik krijg je nog wel zover hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik sta niet altijd in de POL-modus.
Das een Belgquote:
Meh, meestal gaat het van kwaad tot erger bij hem. Zo langzamerhand wordt het al een prestatie om die zekere witte trui straks af te halen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik verwacht morgen veel van Supermannetje...hij zal toch iets van z'n achterstand goed willen maken.
Die mocht ook altijd mee naar de criteriumsquote:Op woensdag 9 mei 2018 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik was altijd fan van Nick Gates, het holmaatje van Robbie.
Zelfs daar finishte hij buiten tijd.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die mocht ook altijd mee naar de criteriums
Henk Vogels.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het feit dat jullie geen leuke Australiaantjes kunnen bedenken zegt wel genoeg. Bedankt jongens!
Dat soort halve Nederlanders waren wij dol op in de droge jaren.quote:
Haymanquote:
Matt Lloyd is een prima kroegtijger.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het feit dat jullie geen leuke Australiaantjes kunnen bedenken zegt wel genoeg. Bedankt jongens!
quote:Zijn er in het peloton dan helemaal geen drankorgels te vinden? Toch wel. Elijzen: ‘In 2009 en 2010 zat ik bij Lotto in de ploeg met Australiër Matthew Lloyd en die had volgens mij echt een drankprobleem. Hij won een etappe in de Giro en na zijn huldiging liep ie met de champagnefles aan zijn mond het podium af. Zoop-’ie hem achter het podium, ergens in een hoekje, in één keer leeg. Toen ie later aan tafel verscheen, spoot ie een nieuwe champagnefles het hele restaurant door. Alle gasten zeiknat, behalve wij.’
Kroon: ‘Echt een legendarische drinker was Stuart O’Grady. Allemachtig wat kon die zuipen. En dan reed ie de volgende dag weer zó hard, echt ongelooflijk. Met hem heb ik mooie stapavonden meegemaakt. Maar Stuey had niet altijd een leuke dronk, hij werd weleens agressief. In Marseille is ie een keer bijna doodgeslagen. David Millar werd trouwens ook niet leuker als hij had gedronken.’
‘Er was eens een feestje aan het einde van het seizoen waarop de Oekraïner Grabovsky van Quick-Step nogal veel gezopen had. Toen liep daar een mooie dame rond van rond de vijftig. Begon ie helemaal tegen die vrouw aan te rijden. Maar dat bleek de vrouw van Patrick Lefèvre te zijn en die vond dat niet leuk. Ik geloof niet dat die Grabovsky daarna nog lang heeft gefietst, haha.’
Vraag me af wie dat zou moeten doen. Ik zie zowel Oomen, Schachmannetje als Carapaz geen top 10 rijden.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Meh, meestal gaat het van kwaad tot erger bij hem. Zo langzamerhand wordt het al een prestatie om die zekere witte trui straks af te halen.
Die Grabovsky heeft daarna inderdaad niet lang meer gefietst. RIP aan de nabestaanden.quote:
De Neel had ze stuk voor stuk onder de tafel gezopen.quote:
Ja, eigenlijk not dun om daar mee te lachen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die Grabovsky heeft daarna inderdaad niet lang meer gefietst. RIP aan de nabestaanden.
Als je niet kunt slapen worden het morgen zware benen, ouwe reus. Als de rest dat in de gaten heeft kunnen ze wel eens hard gaan schroeien.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:32 schreef Bugno het volgende:
Moeilijk slapen vanavond. Morgen schroeigenot of muizen baren?
Zou Supermannetje de slaap kunnen vatten vandaag? Doet ie Tramadol zeg ik ja, maar met een zak vers bloed en/of cortisol wordt het al een stuk lastiger.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je niet kunt slapen worden het morgen zware benen, ouwe reus. Als de rest dat in de gaten heeft kunnen ze wel eens hard gaan schroeien.
Superman lijkt me sowieso een type die 's nachts ieder kwartier op de hometrainer wordt gezet. Vandaar dat ie overdag wat minder alert is.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:34 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zou Supermannetje de slaap kunnen vatten vandaag? Doet ie Tramadol zeg ik ja, maar met een zak vers bloed en/of cortisol wordt het al een stuk lastiger.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Superman lijkt me sowieso een type die 's nachts ieder kwartier op de hometrainer wordt gezet. Vandaar dat ie overdag wat minder alert is.
Dit gifje heeft een ander einde dan ik had verwacht.quote:
Net zoals de etappe van vandaag een ander einde had dan Supermannetje had verwacht.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit gifje heeft een ander einde dan ik had verwacht.
Nou kan ik me verder best voorstellen dat een van de scenario's die bij hem iedere ochtend de revue passeren inhoudt dat hij een high five geeft aan een koe of een paard.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:38 schreef Bugno het volgende:
[..]
Net zoals de etappe van vandaag een ander einde had dan Supermannetje had verwacht.
Of schaapies.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou kan ik me verder best voorstellen dat een van de scenario's die bij hem iedere ochtend de revue passeren inhoudt dat hij een high five geeft aan een koe of een paard.
twitter:Sammmy_Be twitterde op woensdag 09-05-2018 om 19:53:23So I had a lot of gels yesterday and I was feeling brave today. So I broke my golden rule 'never trust a fart'This was my reaction when I thought I got it wrong... https://t.co/pQkEP0O5xQ reageer retweet
Zie je wel, TOMGOD had het vorig jaar gewoon moeten laten lopen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:42 schreef showtimer het volgende:
twitter:Sammmy_Be twitterde op woensdag 09-05-2018 om 19:53:23So I had a lot of gels yesterday and I was feeling brave today. So I broke my golden rule 'never trust a fart'This was my reaction when I thought I got it wrong... https://t.co/pQkEP0O5xQ reageer retweet
Typisch
JE VERHAAL!??!?!quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SCHAAPJES!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |