Vraag me af wie dat zou moeten doen. Ik zie zowel Oomen, Schachmannetje als Carapaz geen top 10 rijden.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Meh, meestal gaat het van kwaad tot erger bij hem. Zo langzamerhand wordt het al een prestatie om die zekere witte trui straks af te halen.
Die Grabovsky heeft daarna inderdaad niet lang meer gefietst. RIP aan de nabestaanden.quote:
De Neel had ze stuk voor stuk onder de tafel gezopen.quote:
Ja, eigenlijk not dun om daar mee te lachen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die Grabovsky heeft daarna inderdaad niet lang meer gefietst. RIP aan de nabestaanden.
Als je niet kunt slapen worden het morgen zware benen, ouwe reus. Als de rest dat in de gaten heeft kunnen ze wel eens hard gaan schroeien.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:32 schreef Bugno het volgende:
Moeilijk slapen vanavond. Morgen schroeigenot of muizen baren?
Zou Supermannetje de slaap kunnen vatten vandaag? Doet ie Tramadol zeg ik ja, maar met een zak vers bloed en/of cortisol wordt het al een stuk lastiger.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je niet kunt slapen worden het morgen zware benen, ouwe reus. Als de rest dat in de gaten heeft kunnen ze wel eens hard gaan schroeien.
Superman lijkt me sowieso een type die 's nachts ieder kwartier op de hometrainer wordt gezet. Vandaar dat ie overdag wat minder alert is.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:34 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zou Supermannetje de slaap kunnen vatten vandaag? Doet ie Tramadol zeg ik ja, maar met een zak vers bloed en/of cortisol wordt het al een stuk lastiger.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Superman lijkt me sowieso een type die 's nachts ieder kwartier op de hometrainer wordt gezet. Vandaar dat ie overdag wat minder alert is.
Dit gifje heeft een ander einde dan ik had verwacht.quote:
Net zoals de etappe van vandaag een ander einde had dan Supermannetje had verwacht.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit gifje heeft een ander einde dan ik had verwacht.
Nou kan ik me verder best voorstellen dat een van de scenario's die bij hem iedere ochtend de revue passeren inhoudt dat hij een high five geeft aan een koe of een paard.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:38 schreef Bugno het volgende:
[..]
Net zoals de etappe van vandaag een ander einde had dan Supermannetje had verwacht.
Of schaapies.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou kan ik me verder best voorstellen dat een van de scenario's die bij hem iedere ochtend de revue passeren inhoudt dat hij een high five geeft aan een koe of een paard.
twitter:Sammmy_Be twitterde op woensdag 09-05-2018 om 19:53:23So I had a lot of gels yesterday and I was feeling brave today. So I broke my golden rule 'never trust a fart'This was my reaction when I thought I got it wrong... https://t.co/pQkEP0O5xQ reageer retweet
Zie je wel, TOMGOD had het vorig jaar gewoon moeten laten lopen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:42 schreef showtimer het volgende:
twitter:Sammmy_Be twitterde op woensdag 09-05-2018 om 19:53:23So I had a lot of gels yesterday and I was feeling brave today. So I broke my golden rule 'never trust a fart'This was my reaction when I thought I got it wrong... https://t.co/pQkEP0O5xQ reageer retweet
Typisch
JE VERHAAL!??!?!quote:Op woensdag 9 mei 2018 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SCHAAPJES!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |