ik zet al mijn geld op gesinkquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:15 schreef Koffieplanter het volgende:
De kant van de Etna die ze morgen gaan beklimmen zou veel meer bomen langs de weg hebben en dus speelt de wind een kleine(re) rol. De lange aanval kan zowaar zin gaan hebben.
Is Mareczko zo'n gezellige jongen die eist dat de hele ploeg bij hem blijft?quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sam Bennett keurig 168e lol
[ afbeelding ]
Wat een waardeloze ploeg
Enige kans op succes bij die mongolenploeg is de sprint van Mareczko, dus moeten al die andere amateurs hem over de heuvels slepen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:28 schreef Aguero het volgende:
[..]
Is Mareczko zo'n gezellige jongen die eist dat de hele ploeg bij hem blijft?
Die is na zijn vorige voorspelling al zIjn geloofwaardigheid kwijt lol.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:37 schreef skysherrif het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die cyclingmole betalen ook hier?
Wij kunnen beter onze eigen voorspellingen schrijven dan van die kansloze prietpraatblogjes. Hoeveel onzin mensen daar niet in kunnen verkondigen, niet te geloven.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is na zijn vorige voorspelling al zIjn geloofwaardigheid kwijt lol.
Klopt, voor zijn gratis 'tipjes'.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die is na zijn vorige voorspelling al zIjn geloofwaardigheid kwijt lol.
Dit is een grap toch?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt, voor zijn gratis 'tipjes'.
Als je 50 euro per maand dokt krijg je betaalde tipjes
85 MODOLO Sacha Team EF Education First-Drapac p/b Cannondale ,,quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt, voor zijn gratis 'tipjes'.
Als je 50 euro per maand dokt krijg je betaalde tipjes
Dacht even mijn beste uitslag, zal wel stijgen in de subliek maar dat viel even tegenquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:06 schreef hhh38 het volgende:
17 users in de top 100 van de daguitslag en 15 in de top 100 van het AK
Collectief schroeien
Wtf.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee geen grap, daar verdient ie zon 3500 euro per maand mee.
circa 70 personen die ervoor betalenquote:
Door vreselijk goed te zijn in wat hij doet. Maar blijkbaar heeft iedereen na 300 kilometer al uitgevogeld dat hij er toch écht niets van snapt. Hij is de beste in de business en showtimer en ik kunnen alleen maar lachen om dit soort babbels.quote:
Bij wielrennen bestaat er niet zoiets als goed zijn. Hij stopt er gewoon krankzinnig veel tijd in, dat is een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Door vreselijk goed te zijn in wat hij doet. Maar blijkbaar heeft iedereen na 300 kilometer al uitgevogeld dat hij er toch écht niets van snapt. Hij is de beste in de business en showtimer en ik kunnen alleen maar lachen om dit soort babbels.
Battaklien praat ook al Nederlands, dat kun je hem en Sjors toch niet aandoen.twitter:LottoJumbo_road twitterde op woensdag 09-05-2018 om 19:26:25🇮🇹#Giro101 Here is our first video in which @enricobattaglin explains in perfect Dutch how happy he is with his win! https://t.co/1Rxk5yR8EA https://t.co/UHYPmtxrlH reageer retweet
Hoeveel vlaggetjes staan er achter zijn naam bij Cyclingmaster?quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Door vreselijk goed te zijn in wat hij doet. Maar blijkbaar heeft iedereen na 300 kilometer al uitgevogeld dat hij er toch écht niets van snapt. Hij is de beste in de business en showtimer en ik kunnen alleen maar lachen om dit soort babbels.
Hoe je het ook omschrijven wilt, uiteindelijk komt het erop neer dat hij het vermoedelijk vaker bij het juiste eind heeft dan niet. Morgen verschijnt er een voorbeschouwing over de Ronde van Uppsala, dan noemt hij een naam en diezelfde naam fladdert vervolgens naar het hoogste schavotje.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij wielrennen bestaat er niet zoiets als goed zijn. Hij stopt er gewoon krankzinnig veel tijd in, dat is een heel ander verhaal.
En zelfs dan zit je er nog vaak naast, want wielrennen is zo'n beetje de meest onvoorspelbare sport van allemaal.
Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen er 75 pond per maand voor willen betalen. Als je wil gokken op een sport lijkt het me toch leuker om er zelf wat tijd in te steken. Maar gokken is überhaupt niet leuk.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe kan je in jezusnaam Viviani, Sam fucking Bennett en Mololo als topfavorieten voor zo'n etappe bestempelen? Dan ben je gewoon een drinker.quote:
Oh ja, die gimmick van die Denen is helemaal lachwekkend. Het halve peloton noemen en er dan nog een kilometer naast zitten, hef jezelf op.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe je het ook omschrijven wilt, uiteindelijk komt het erop neer dat hij het vermoedelijk vaker bij het juiste eind heeft dan niet. Morgen verschijnt er een voorbeschouwing over de Ronde van Uppsala, dan noemt hij een naam en diezelfde naam fladdert vervolgens naar het hoogste schavotje.
Hij doet het daarnaast ook niet als onze Deense vrienden, die 89 namen per etappe of klassieker noemen om zichzelf nog enigszins te beschermen tegen een afgang. David trekt een lijn, noemt de winnaar en doet dat verrassend vaak goed.
Shit happens. You win some, you lose some. Je hoeft hem niet goed te vinden, maar die conclusie kun je nu helemaal nog niet trekken als je twee voorspellinkjes hebt gezien of gelezen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe kan je in jezusnaam Viviani, Sam fucking Bennett en Mololo als topfavorieten voor zo'n etappe bestempelen? Dan ben je gewoon een drinker.
Dat doe ik wel.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Shit happens. You win some, you lose some. Je hoeft hem niet goed te vinden, maar die conclusie kun je nu helemaal nog niet trekken als je twee voorspellinkjes hebt gezien of gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |