Hoe kan je in jezusnaam Viviani, Sam fucking Bennett en Mololo als topfavorieten voor zo'n etappe bestempelen? Dan ben je gewoon een drinker.quote:
Oh ja, die gimmick van die Denen is helemaal lachwekkend. Het halve peloton noemen en er dan nog een kilometer naast zitten, hef jezelf op.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe je het ook omschrijven wilt, uiteindelijk komt het erop neer dat hij het vermoedelijk vaker bij het juiste eind heeft dan niet. Morgen verschijnt er een voorbeschouwing over de Ronde van Uppsala, dan noemt hij een naam en diezelfde naam fladdert vervolgens naar het hoogste schavotje.
Hij doet het daarnaast ook niet als onze Deense vrienden, die 89 namen per etappe of klassieker noemen om zichzelf nog enigszins te beschermen tegen een afgang. David trekt een lijn, noemt de winnaar en doet dat verrassend vaak goed.
Shit happens. You win some, you lose some. Je hoeft hem niet goed te vinden, maar die conclusie kun je nu helemaal nog niet trekken als je twee voorspellinkjes hebt gezien of gelezen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe kan je in jezusnaam Viviani, Sam fucking Bennett en Mololo als topfavorieten voor zo'n etappe bestempelen? Dan ben je gewoon een drinker.
Dat doe ik wel.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Shit happens. You win some, you lose some. Je hoeft hem niet goed te vinden, maar die conclusie kun je nu helemaal nog niet trekken als je twee voorspellinkjes hebt gezien of gelezen.
Dan zou je moeten weten dat hij toch niet zo slecht is als je doet overkomen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:08 schreef Mani89 het volgende:
Overigens lees ik de voorspellingen op die site al jaren, maar dat terzijde.
Het doet je wel wat.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom zou je überhaupt jarenlang zijn stukjes en voorspellinkjes lezen als hij er toch geen verstand van heeft? (lol)
We lazen R_R zijn stukjes toch ook altijdquote:Op woensdag 9 mei 2018 20:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom zou je überhaupt jarenlang zijn stukjes en voorspellinkjes lezen als hij er toch geen verstand van heeft? (lol)
Hoe ging dat in die weken zonder FOK?quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mani op zijn plek zetten is een drug voor mij.
Iedereen die een beetje wielrennen volgt kan een redelijk accurate voorspelling doen, gaan we klimmen? Ok dan die en die etc. Deze voorspelling viel heel erg op door zijn mongoliditeit.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan zou je moeten weten dat hij toch niet zo slecht is als je doet overkomen.
Toen geraakte mijn PM box op CN overbelast.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe ging dat in die weken zonder FOK?
En we weten hoe erg jullie soort daar van houdt.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mani op zijn plek zetten is een drug voor mij.
Vandaar dat je toch weer hier bent.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toen geraakte mijn PM box op CN overbelast.
Dat is waar. Denk dat ik genoeg slechte resultaten op CM heb gehad omdat ik me er teveel van aantrok en niet mijn eigen lijn trok.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh ja, die gimmick van die Denen is helemaal lachwekkend. Het halve peloton noemen en er dan nog een kilometer naast zitten, hef jezelf op.
Maar goed, ik snap gewoon vooral nog steeds niet waarom je er zoveel geld voor zou betalen. Dan ben je zelf blijkbaar te lui om alle uitslagen bij te houden. Want als je zelf even een uurtje gaat kijken naar alle uitslagen van alle renners dan weet je zelf ook wel wie het goed gaan doen in Uppsala of all places.
Je hebt een klassement te verdedigen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:16 schreef Mani89 het volgende:
Maar goed, ik ga voor volgende etappe gewoon de voorspelling van die gehandicaptensite 1 op 1 kopieren en dan kijken hoe ver ik kom.
Mijn gelijk halen bij Koffieplanter is oneindig veel belangrijker.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je hebt een klassement te verdedigen.
Wat zou het fantastisch zijn als je nu afgetekend dagwinnaar blijkt te zijn. Nog nooit heb ik daar zó op gehoopt (heb ik nog nooit).quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:16 schreef Mani89 het volgende:
Maar goed, ik ga voor volgende etappe gewoon de voorspelling van die gehandicaptensite 1 op 1 kopieren en dan kijken hoe ver ik kom.
Alsof hij dat toe gaat geven.quote:Op woensdag 9 mei 2018 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn gelijk halen bij Koffieplanter is oneindig veel belangrijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |