Feestquote:
weet niet of dev dit leuk vindtquote:
Gelukkig nietquote:Op woensdag 9 mei 2018 15:51 schreef Already_in_use het volgende:
O je hebt niet zo'n lelijke naakthond dus
Streepje deed niet mee nog steeds boos om zijn banquote:Op woensdag 9 mei 2018 15:55 schreef noodgang het volgende:
Flip, toen jij de polonaise inzette ging het dak er echt af hoor!!
[ afbeelding ]
Ja, ziet er oud uit voor iemand van 12 vond ik wel, maarja hij heeft het ook niet gemakkelijk gehadquote:Op woensdag 9 mei 2018 15:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Streepje deed niet mee nog steeds boos om zijn ban
quote:Op woensdag 9 mei 2018 15:55 schreef noodgang het volgende:
Flip, toen jij de polonaise inzette ging het dak er echt af hoor!!
[ afbeelding ]
Belhamel rookt als een ketterquote:Op woensdag 9 mei 2018 15:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, ziet er oud uit voor iemand van 12 vond ik wel, maarja hij heeft het ook niet gemakkelijk gehad
Roer ei op broodquote:
aspergesquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:05 schreef Already_in_use het volgende:
Roerei klinkt niet verkeerd nee. Asperges ben ik niet zo'n fan van
Aardig klotequote:
Ja. Volgens de Rabobank hebben ze dat zelf gedaan, om te voorkomen dat er misbruik van m'n creditcard gemaakt werd. Terwijl ik net zelf een paar betalingen heb gedaan bij Google.quote:
Lange tijd niet gebruikt en nu ineens een paar of zo?quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:11 schreef I. het volgende:
[..]
Ja. Volgens de Rabobank hebben ze dat zelf gedaan, om te voorkomen dat er misbruik van m'n creditcard gemaakt werd. Terwijl ik net zelf een paar betalingen heb gedaan bij Google.
Mja, ze zeggen dat er vaak misbruik gemaakt wordt van de naam Google.quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lange tijd niet gebruikt en nu ineens een paar of zo?
Valt mij ook op.quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wij zijn het opvallend vaak eens.
Oh raarquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:13 schreef I. het volgende:
[..]
Mja, ze zeggen dat er vaak misbruik gemaakt wordt van de naam Google.
Voor Amerikaanse bedrijven helaas niet.quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Credit card is sowieso zo'n achterhaald concept vergeleken met ide toch?
Ja dat is irritant inderdaad, leen die van mij pa dan meestal.quote:
Denk dat je er dan goed van af komt met 5 minuten.quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:15 schreef I. het volgende:
Nu ook nog een wachttijd van 5 minuten bij de Rabo helpdesk
Nou jaquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even keihard Grease door de speakers van de auto heen. Niks mis mee
Salade gaat er altijd in.quote:
oeh lekkah! Soort maaltijdsalade. Ben ook dol op salade zeker met dit weer 👯quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:28 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Salade gaat er altijd in.
Had gisteren een heerlijke salade met koude tagliatelle, sla, paprika, komkommer en tomaat en dan van alles erbij gegooid. Was echt lekker
Ja precies. Is ook niks om met dit weer aardappels te gaan staan koken in een oververhitte keuken. Mij niet gezien.quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oeh lekkah! Soort maaltijdsalade. Ben ook dol op salade zeker met dit weer 👯
idd, zo min mogelijk productief zijn (als je thuis bent) en lekker makkelijk doen!quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja precies. Is ook niks om met dit weer aardappels te gaan staan koken in een oververhitte keuken. Mij niet gezien.
met een acclimatiseersigaar erbijquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oeh lekkah! Soort maaltijdsalade. Ben ook dol op salade zeker met dit weer 👯
Vlees kopen, ding aansteken, vlees eropquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
BBQ is eigenlijk ook best veel werk (ligt eraan) maar het voorbereiden 🔥
Ja ik wil er dan niks meer in tyfen. Gewoon kant en klaar zo'n bak kopen, vork er in en gaan.quote:
bijgerechten, stokbrood etc salade groenten op de gril vis in alu, banaan op de bbqquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vlees kopen, ding aansteken, vlees erop
ik laat het altijd doenquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kan, maar niet nodigquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
bijgerechten, stokbrood etc salade groenten op de gril vis in alu, banaan op de bbq
Moet inderdaad wel bier bij jaquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
alleen maar vlees is niet te doen 👻
Ja is wel leuk idd. Maar die voorbereiding... blerghh. En dan het opruimen... nog erger haha.quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ja zware afterdinner dip dan ook nogquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja is wel leuk idd. Maar die voorbereiding... blerghh. En dan het opruimen... nog erger haha.
Hmz, ben nog niet overtuigd.quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja is echt lekker en verfrissend met dit weer
je hebt zoveel verschillende variaties daarvan met wat je maar wil 👻quote:
Ik ben er ook niet zo blij mee dat hij mijn foto post, maar het was gewoon een erg gezellige meet.quote:
wat ga jij eten ik doe iig makkelijk en maak gewoon uitgebreid broodjequote:
Is ook weer zoquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo blij mee dat hij mijn foto post, maar het was gewoon een erg gezellige meet.
Ik zou zeggen probeer het gewoon. Niet goed, geld terugquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
Respect for the man in the icecream van
quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
O het is respect to the...
Goed geengelsd weer
Klopt en niet eens voldoende meestal .quote:
zelf maken geen optie? Of is dat teveel werk 👻quote:
Voor mij dan dus al helemaal niet.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt en niet eens voldoende meestal .
denk dat alles in de fik vliegt als ik ga mediteren bij het kokenquote:
uit mijn mobielquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waar komt dit ineens vandaan dan haha
quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
denk dat alles in de fik vliegt als ik ga mediteren bij het koken
hoiquote:
Lekker weertje voorquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hoi![]()
![]()
ik ga ff lekker een stukje wandelen en muziek luisteren![]()
Waar ga je zitten? Dan kom ik even langs lopen. Hoef je niet zo lang te wachten.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
en strategisch zitten op een bankje
leuke mensen checken![]()
Geen leuke weekendplannen. Moederdagquote:Op woensdag 9 mei 2018 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben we nog leuke weekendplannen jongens en meisjes?
quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
Voor handleiding is het elke dag moederdag
Nou James, het duurt verdomme al 4 minuten.quote:James 6:07 PM
Can you give me a minute or two while I check this for you?
lolquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:11 schreef I. het volgende:
[..]
Nou James, het duurt verdomme al 4 minuten.
daar ben je een vrouw voor.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ja ik riep James net ook nog maar ik moest zelf eten koken
Ik ookquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:18 schreef markdeajaxfan het volgende:
Ado-vitesse ik zet winst voor vitesse
quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:24 schreef I. het volgende:
[..]
Hij heeft het nu op 'Je krijgt binnen 24 uur een mail van een onderzoeksteam' gegooid.
quote:
Ik moest even 1 a 2 minuten geduld hebben, vervolgens werden het 6 minuten voordat ik antwoord krijg, en toen kreeg ik antwoord, zei hij dat ik binnen 24 uur antwoord via mail zou krijgen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb gemist waarvoor er werd gescholden... maar schelden 🙄
Dacht je echt dat je snel antwoord zou krijgen op de vraag of er bier is in de hemel?quote:Op woensdag 9 mei 2018 18:47 schreef I. het volgende:
[..]
Ik moest even 1 a 2 minuten geduld hebben, vervolgens werden het 6 minuten voordat ik antwoord krijg, en toen kreeg ik antwoord, zei hij dat ik binnen 24 uur antwoord via mail zou krijgen.
Jaquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:56 schreef Limoentjuh het volgende:
En Guus geluk, heb je nog punten weten te bemachtigen ?
Jaquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Dacht je echt dat je snel antwoord zou krijgen op de vraag of er bier is in de hemel?
Dat gaan de buren niet leuk vinden als je als een gek begint te schreeuwen. Of zal je dan zeggen dat je verward bentquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Schreeuw ADO naar de overwinning!
Die zijn wel wat gewend.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat gaan de buren niet leuk vinden als je als een gek begint te schreeuwen. Of zal je dan zeggen dat je verward bent
dochter slaapt, geen goed ideequote:Op woensdag 9 mei 2018 19:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
In dat geval, schreeuw de longen uit je lijf 👍🏻
Ah joh, die huilt jou wss ook vaak zat wakker.quote:Op woensdag 9 mei 2018 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dochter slaapt, geen goed idee
soms wel jaquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah joh, die huilt jou wss ook vaak zat wakker.
Naar buiten rennen , ff keihard midden op straat schreeuwen en weer terug naar huisquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dochter slaapt, geen goed idee
Dat zou dus wel weer raar over komenquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Naar buiten rennen , ff keihard midden op straat schreeuwen en weer terug naar huis
Dat zijn ze al gewend van hemquote:Op woensdag 9 mei 2018 19:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat gaan de buren niet leuk vinden als je als een gek begint te schreeuwen. Of zal je dan zeggen dat je verward bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |