Feestquote:
weet niet of dev dit leuk vindtquote:
Gelukkig nietquote:Op woensdag 9 mei 2018 15:51 schreef Already_in_use het volgende:
O je hebt niet zo'n lelijke naakthond dus
Streepje deed niet mee nog steeds boos om zijn banquote:Op woensdag 9 mei 2018 15:55 schreef noodgang het volgende:
Flip, toen jij de polonaise inzette ging het dak er echt af hoor!!
[ afbeelding ]
Ja, ziet er oud uit voor iemand van 12 vond ik wel, maarja hij heeft het ook niet gemakkelijk gehadquote:Op woensdag 9 mei 2018 15:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Streepje deed niet mee nog steeds boos om zijn ban
quote:Op woensdag 9 mei 2018 15:55 schreef noodgang het volgende:
Flip, toen jij de polonaise inzette ging het dak er echt af hoor!!
[ afbeelding ]
Belhamel rookt als een ketterquote:Op woensdag 9 mei 2018 15:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, ziet er oud uit voor iemand van 12 vond ik wel, maarja hij heeft het ook niet gemakkelijk gehad
Roer ei op broodquote:
aspergesquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:05 schreef Already_in_use het volgende:
Roerei klinkt niet verkeerd nee. Asperges ben ik niet zo'n fan van
Aardig klotequote:
Ja. Volgens de Rabobank hebben ze dat zelf gedaan, om te voorkomen dat er misbruik van m'n creditcard gemaakt werd. Terwijl ik net zelf een paar betalingen heb gedaan bij Google.quote:
Lange tijd niet gebruikt en nu ineens een paar of zo?quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:11 schreef I. het volgende:
[..]
Ja. Volgens de Rabobank hebben ze dat zelf gedaan, om te voorkomen dat er misbruik van m'n creditcard gemaakt werd. Terwijl ik net zelf een paar betalingen heb gedaan bij Google.
Mja, ze zeggen dat er vaak misbruik gemaakt wordt van de naam Google.quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lange tijd niet gebruikt en nu ineens een paar of zo?
Valt mij ook op.quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wij zijn het opvallend vaak eens.
Oh raarquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:13 schreef I. het volgende:
[..]
Mja, ze zeggen dat er vaak misbruik gemaakt wordt van de naam Google.
Voor Amerikaanse bedrijven helaas niet.quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Credit card is sowieso zo'n achterhaald concept vergeleken met ide toch?
Ja dat is irritant inderdaad, leen die van mij pa dan meestal.quote:
Denk dat je er dan goed van af komt met 5 minuten.quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:15 schreef I. het volgende:
Nu ook nog een wachttijd van 5 minuten bij de Rabo helpdesk
Nou jaquote:Op woensdag 9 mei 2018 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even keihard Grease door de speakers van de auto heen. Niks mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |