woistjawelquote:Op woensdag 9 mei 2018 14:55 schreef oranjevogel1 het volgende:
Spreken ze in Groningen tegenwoordig Duits?
In theorie wel. Maar de praktijk is in de Oosterpoort een beetje anders, geloof ik. Dus geen idee!quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben virtueel door je huis gewandeld, hoe tof is dat dan?![]()
![]()
Wel onhandig, die camera’s op je badkamer en voor de trap.
En waar gaat de jag wonen eigk? Want parkeren voor de deur kan daar toch niet?
er zijn wel buurtstallingen geloof ikquote:Op donderdag 10 mei 2018 08:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In theorie wel. Maar de praktijk is in de Oosterpoort een beetje anders, geloof ik. Dus geen idee!
Inderdaad. Eens even kijken of we daar tussen komen. En anders...tja. We vinden vast een plekje. Gebruiken de Jag eigenlijk nauwelijks, aangezien we in de stad wonen en niet hoeven forensen. Maar eens kijken wat we doen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
er zijn wel buurtstallingen geloof ik
mega romantisch hahah!quote:Op maandag 14 mei 2018 15:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Inderdaad. Eens even kijken of we daar tussen komen. En anders...tja. We vinden vast een plekje. Gebruiken de Jag eigenlijk nauwelijks, aangezien we in de stad wonen en niet hoeven forensen. Maar eens kijken wat we doen.
WE HEBBEN GETEKEND!!
Afgelopen vrijdag al. De auto begaf het, we sprongen op de fiets, één fiets, Arty trapte zich een ongeluk en toen stoven we het kantoor binnen. En toen is het gebeurd.![]()
Donderdag concreet verder met de verkoop van de huidige woning. We staan klaar voor de start.
Ja. Zo voelde het niet, zo helemaal klam van het zweet.quote:
Feliesquote:Op maandag 14 mei 2018 15:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Inderdaad. Eens even kijken of we daar tussen komen. En anders...tja. We vinden vast een plekje. Gebruiken de Jag eigenlijk nauwelijks, aangezien we in de stad wonen en niet hoeven forensen. Maar eens kijken wat we doen.
WE HEBBEN GETEKEND!!
Afgelopen vrijdag al. De auto begaf het, we sprongen op de fiets, één fiets, Arty trapte zich een ongeluk en toen stoven we het kantoor binnen. En toen is het gebeurd.![]()
Donderdag concreet verder met de verkoop van de huidige woning. We staan klaar voor de start.
Hebben we al.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:20 schreef sigme het volgende:
Joh, je vraagt gewoon een parkeervergunning aan. Kost nog geen 100 euro/jaar, kan digitaal, werkt meestal vlekkeloos. Het is lastig om in jouw straatje elke dag rond spitsthuiskomtijd aan een parkeerplek te komen, maar als je de auto niet dagelijks nodig hebt zoek je gewoon een lekker plekje op een moment dat niet alles vol staat.
Ik heb nooit problemen de auto kwijt te raken.
Gefeliciteerd met het tekenen
quote:Op maandag 14 mei 2018 19:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Felies![]()
Housewarming muziekje voor erbij
ik mis t schaakbordquote:Op maandag 28 mei 2018 16:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Het gaat gebeuren!
3D-filmpje. Door het huis wandelen en om je heen kijken door je muis als leidraad te gebruiken.
Al wel biedingen gehad nav. Social media van de makelaar, daarna Funda en viavia, maar we hebben besloten de markt zijn werk te laten doen. Zoals de makelaar dat zegt.quote:
Oh nee! Vergeten 'onder voorbehoud van kinderloosheid' te kopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 20:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Volgens mij krijg je er wel een kind bij, want die zag ik de vorige keer en nu ook weer op de bank zitten
Dirk staat op de Funda-foto's en op het filmpje bij de makelaarquote:
Nee, we hebben toen ook aan een gekke biederij mee moeten doen na 20 minuten binnenkijken! Maar toen hebben we het 'gekregen' terwijl we ver onder het hoogste bod zaten. We hadden toen opgevangen dat de bewoners een nieuwbouwhuis hadden gekocht en waren zo vrij geweest op het bodbriefje een p.s. toe te voegen: 'Overdracht mag wanneer met hen uitkomt, geen haast'.quote:Op woensdag 6 juni 2018 00:26 schreef AnneX het volgende:
Wat een gekkigheid !
Toendertijd hebben jullie dit huis toch ook van de markt geplukt, voordat het openbaar zóu gaan?
inclusief de kippenslachterij.
jaaaa Dirk gezien!quote:Op woensdag 6 juni 2018 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dirk staat op de Funda-foto's en op het filmpje bij de makelaar
Hij is onze geheim troef. Hij sublimeert al maar: 'Dit huis is tof want Dirk was here. Dit huis is tof want Dirk was here'.![]()
[ afbeelding ]
edit: Lukt niet om de foto van Funda met Dirk hier te krijgen.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:03 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
jaaaa Dirk gezien!
https://www.funda.nl/koop(...)-parkweg-38/#foto-25
Nou ja, Dirk is het ook niet per se eens met de verhuizing.quote:Op woensdag 6 juni 2018 07:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hij kijkt minzaamNiet de geopende pootjes die je van een verwelkomende huisbewoner zou verwachten
Maar wel mooie pose
Bij buren ging het jaren geleden ook hard.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Inmiddels een ton meer geboden, zonder voorbehoud van financiering, dan onze aankoopprijs 12 jaar terug.
nog even en je bent hypotheekvrijquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Inmiddels een ton meer geboden, zonder voorbehoud van financiering, dan onze aankoopprijs 12 jaar terug.
We zijn de crisis inmiddels wel voorbij dan geloof ikquote:Op woensdag 6 juni 2018 16:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja maar wel louter dingen die we zelf mooi vonden. Nooit iets voor de marktwaarde.quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:46 schreef Brighteyes het volgende:
Zo he!Maar goed, jullie hebben er ook flink wat aan verbeterd in de afgelopen jaren.
Ja reken maar, of ik hang 'm er zelf neer, want ik heb hem ook in de variant van een wenend vissersvrouwtje dat haar man verloor in de woeste barenquote:Op woensdag 6 juni 2018 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Dude, wat een leuk nieuw huisIk meen me te herinneren dat ik een klein beetje verliefd was op jullie vorige huis, het staat me bij dat het er superkleurrijk en gezellig was.
Vraag je de ex-eigenaren van je nieuwe huis of ze het zigeunerjongetje achter de eettafel willen laten hangen?
Kniertjequote:Op woensdag 6 juni 2018 23:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja reken maar, of ik hang 'm er zelf neer, want ik heb hem ook in de variant van een wenend vissersvrouwtje dat haar man verloor in de woeste baren![]()
![]()
Totdat de rente weer gaat stijgen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:22 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
We zijn de crisis inmiddels wel voorbij dan geloof ik![]()
Daar ben ik als koper ook heel gevoelig voor. Wij hebben - met kinderen - eveneens altijd zorg en aandacht aan ons huis besteed. Je weet het wel, even een muurtje weer witten nadat het grijs was geworden van de kinderhandjes. Laatst waren we in een woning die op zich niet naar mijn smaak was ingericht, maar de mensen hielden zoveel van het huis dat ik ter plekke een bod had willen doen. (Zij gaven ons toen de rondleiding omdat de makelaar niet kon.) Het is dat het huis eenvoudigweg te klein was.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk wel dat we met liefde in het huis hebben gewoond (niet dat andere mensen dat niet doen, maar voor veel mensen is een huis gewoon een huis en wij hebben het huis altijd wel een soort van bemind of zo) en dat het er gewoon puik uitziet. Het scheelt ook dat we geen kinderen/honden/eendruksociaalleven hebben, waardoor alles er altijd netjes is blijven uitzien.
Dat bedoelde ik ook. Verbeteringen met (in mijn ogen dan) de juiste keuzes zodat het ook echt verbeteringen zijn, bijv de keuze van de vloer.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar wel louter dingen die we zelf mooi vonden. Nooit iets voor de marktwaarde.
We hebben nog altijd geen tweede toilet, geen fonteintje bij het toilet etc. Altijd alleen maar voor onszelf dingen opgeknapt en eigenlijk waren dat nooit grote investeringen.
Ik denk wel dat we met liefde in het huis hebben gewoond (niet dat andere mensen dat niet doen, maar voor veel mensen is een huis gewoon een huis en wij hebben het huis altijd wel een soort van bemind of zo) en dat het er gewoon puik uitziet. Het scheelt ook dat we geen kinderen/honden/eendruksociaalleven hebben, waardoor alles er altijd netjes is blijven uitzien.
Ik vind het wel leuk dat we bepaald geen gemiddeld huis hebben met grijze muren en steigerhouten dingen en whitewash etc. En dat mensen het dus toch gaaf vinden!
Nou dat zijn we ook wel hoor!quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. Verbeteringen met (in mijn ogen dan) de juiste keuzes zodat het ook echt verbeteringen zijn, bijv de keuze van de vloer.
Ik bedoelde niet te zeggen dat jullie berekenende geldwolven zijn.
Is ook weer waar!quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar ben ik als koper ook heel gevoelig voor. Wij hebben - met kinderen - eveneens altijd zorg en aandacht aan ons huis besteed. Je weet het wel, even een muurtje weer witten nadat het grijs was geworden van de kinderhandjes. Laatst waren we in een woning die op zich niet naar mijn smaak was ingericht, maar de mensen hielden zoveel van het huis dat ik ter plekke een bod had willen doen. (Zij gaven ons toen de rondleiding omdat de makelaar niet kon.) Het is dat het huis eenvoudigweg te klein was.
Al een ton boven de vraagprijs, mooi hoor! Ze te horen doen jullie het financieel prima. Dat je niet altijd zuinig bent, wil niet zeggen dat je onverstandig bent. Emotie is moeilijk in euro's uit te drukken. En ik vind het mezelf besparen van gezeik ook veel waard.
aaah fijnquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dat zijn we ook wel hoor!![]()
![]()
![]()
Het is trouwens net verkocht. Voor 310.
Nice! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Proficiat!quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja dat waren wij! Haha, wat een trauma was dát!quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:51 schreef Bluezz het volgende:
Fijn
Jullie hadden toch ook een placentaboom in de tuin staanOf was dat iemand anders
Groot gelijk!quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat waren wij! Haha, wat een trauma was dát!![]()
Uiteindelijk die placentaboom gewoon vermoord en afgevoerd, toen de vorige bewoners maar niet aangaven wanneer ze het ding meenemen wilden.
Goed van je broertje en inderdaad: je zal maar eerste koper (starter) zijn. Wat een ellende.Ik denk dat starters ook gedwongen worden met minder genoegen te nemen dan ze wensen. Want dan heb je in elk geval iets om mee te beginnen. Lijkt me geen zier aan, om op die manier over je huis te moeten denken. Ik vind dat toch vooral zo'n beslissing met het hart! Maar daar komst de starter niet eens aan toe.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Gefeliciteerd Dude! Mooie prijs! Ik heb vorig jaar m'n huis verkocht, binnen twee weken was hij weg met een soortgelijke winst. Complete waanzin, de huidige markt.
Als eerste koper lijkt het me overigens een verschrikkelijke tijd. Mijn broertje wilde zijn eerste huis kopen en dat is uiteindelijk gelukt omdat hij een ruim budget had, maar leuk was het niet. Huizen gaan weg voor belachelijke prijzen, fatsoenlijke huizen zijn binnen niet time weg en de meeste mensen zijn erg, erg slecht in het onderhouden van hun huis.
Ja! Pffff. Ik heb toch al drie keer eerder een huis gekocht, maar dit was wel echt een snelkookpan met koop en verkoop zo dicht op elkaar.quote:
Wat fijn ! Wat fijn !quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn eerste huis heb ik destijds ook gekocht in een soort van weloverwogen opwelling. Opwelling want ik zag het huis op Funda zonder heel actief of serieus op zoek te zijn naar een huis en werd verliefd, weloverwogen omdat de bank en adviseur vonden dat het allemaal kon. Binnen 3 weken had ik de sleutelquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed van je broertje en inderdaad: je zal maar eerste koper (starter) zijn. Wat een ellende.Ik denk dat starters ook gedwongen worden met minder genoegen te nemen dan ze wensen. Want dan heb je in elk geval iets om mee te beginnen. Lijkt me geen zier aan, om op die manier over je huis te moeten denken. Ik vind dat toch vooral zo'n beslissing met het hart! Maar daar komst de starter niet eens aan toe.
Wat ontzettend fijn (dat staat er dan weer tegenover) dat je jouw huis goed kon verkopen. Heb je weer opnieuw gekocht? Want ja, dan vis je in de zelfde overspannen vijver. Dat merken wij nu ook, dat mensen heel enthousiast zijn over onze verkoopprijs, maar dat we natuurlijk in dezelfde gekte zelf óók iets hebben gekocht.
Zeg, nog even over Het Jongetje.quote:
Misschien is het een hele moderne spook. Zo één die nare boodschappen achterlaat op beslagen spiegels, maar dat doet in catchy hashtags. Of als je selfies maakt, staat te dabben (?) op de achtergrond. Je komt door het hele huis fidget spinners tegen, terwijl er nooit kinderen over de vloer komen. Dat soort dingen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 12:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg, nog even over Het Jongetje.![]()
Wij hebben vanochtend getekend voor de verkoop van het huidige huis () en de notaris zit vlakbij het nieuwe huis, dus liepen we erlangs. En toen zag ik, nota bene onder schooltijd, Het Jongetje op de bank zitten! Zoals jij ook al had gemeld, dat je steeds Een Jongetje zitten zag.
En nu vrees ik dat we Het Jongetje er inderdaad bij krijgen! Of dat het Een Spookjongetje is dat een eeuw terug op nare wijze aan zijn einde kwam op De Bank (al had Het Jongetje vanochtend wel verdacht moderne sneakers aan).
Mens, wat een gruwel. Ik ga de helft van de spooky hints niet eens herkennen, vrees ik!quote:Op donderdag 14 juni 2018 13:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Misschien is het een hele moderne spook. Zo één die nare boodschappen achterlaat op beslagen spiegels, maar dat doet in catchy hashtags. Of als je selfies maakt, staat te dabben (?) op de achtergrond. Je komt door het hele huis fidget spinners tegen, terwijl er nooit kinderen over de vloer komen. Dat soort dingen.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 12:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg, nog even over Het Jongetje.![]()
Wij hebben vanochtend getekend voor de verkoop van het huidige huis () en de notaris zit vlakbij het nieuwe huis, dus liepen we erlangs. En toen zag ik, nota bene onder schooltijd, Het Jongetje op de bank zitten! Zoals jij ook al had gemeld, dat je steeds Een Jongetje zitten zag.
En nu vrees ik dat we Het Jongetje er inderdaad bij krijgen! Of dat het Een Spookjongetje is dat een eeuw terug op nare wijze aan zijn einde kwam op De Bank (al had Het Jongetje vanochtend wel verdacht moderne sneakers aan).
23 juli sleutel van het nieuwe huis.quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Over een paar dagen ben ik weer daar (laatste keer voorlopig) en dan zal ik kijken of het spook het jongetje er weer zit.
Want dan kán dat geen toeval meer zijn!
Felies met de handtekening! Wat een supersnelle overdracht.Wanneer gaan jullie over?
Vloer wordt geschuurd en iets donkerder gelakt.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:13 schreef Lienekien het volgende:
Wat gaan jullie nou doen in/aan het nieuwe huis?
mooi de tijdquote:Op donderdag 14 juni 2018 22:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
het jongetje er weer zit.
Want dan kán dat geen toeval meer zijn!
Felies met de handtekening! Wat een supersnelle overdracht.Wanneer gaan jullie over?
23 juli sleutel van het nieuwe huis.
10 september sleutel afgeven van het oude huis.
Dus we hebben nog even. Maar de (ver)koopcontracten zijn getekend. There is no turning back.
Ja precies. Geen reden om te haasten. En je weet nooit wat je tegenkomt. Bovendien, als je aan het schilderen gaat in een oud huis, dan ben je wel even bezig. Ons huidige huis bleek 22 paneeldeuren te bezitten met randjes en dingetjes en gedoe. Straks hebben we een dubbele schuifpui in huis en een miljoenmiljardduizend randjes en gleufjes en ornamentjes en dingetjes overal. Ik denk dat we ons nog wel eens af zullen vragen waarom we geen nieuwbouw kochten.quote:
vergis je niet. Ook ontzettend geregel. Valt enorm tegen. En alles is m e g a duur.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 11:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja precies. Geen reden om te haasten. En je weet nooit wat je tegenkomt. Bovendien, als je aan het schilderen gaat in een oud huis, dan ben je wel even bezig. Ons huidige huis bleek 22 paneeldeuren te bezitten met randjes en dingetjes en gedoe. Straks hebben we een dubbele schuifpui in huis en een miljoenmiljardduizend randjes en gleufjes en ornamentjes en dingetjes overal. Ik denk dat we ons nog wel eens af zullen vragen waarom we geen nieuwbouw kochten.![]()
bob kwam nadat in huis alles okay was. Nog niet helemaal af. Na 3 weken. Hij heeft bij elke hok van de kamer ff genauwt. Ik denk om de akoestiek. De nacht erna wat onrustig en daarna af. N na 1,5week liep hij al buiten. Perfect kindquote:En bewust verhuistijd genomen voor de poezen. Die horen er gewoon bij en het huis moet rustig zijn en niet meer te veel naar verf stinken als ze mee gaan. Ze moeten zsm. het idee hebben dat alles vertrouwd en goed is. Dan wil ik niet meer staan schuren en doen, terwijl die beestjes vol onbegrip zitten te bibberen op zolder.
Ik ben kattenvrouwtje hè? Het benne me kindere!!
Nee. Op den duur heus wel hoor. Ik vind de plavuizen in de gang foeilelijk. Maargoed, zit vloerverwarming onder, dus voorlopig wel prima. En ik hoef ook geen twee badkamers, dus dat gooien we vast ook nog wel eens om. Dat we van eentje een opbergruimte maken of zo. En de keuken wordt anders, ooit.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 13:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben wat Dirk en Poes en de verhuizing helemaal gerustgesteld. We hebben hier ook eerst alles op zijn plek gezet en hebben toen op het oude adres poes uit de kamer opgehaald waar ze op de dag van de verhuizing veilig was geïnstalleerd met bak en eten. Hemelsbreed was de rit ook maar 500 m. of zo.
Je nieuwe huis ziet er toch ook prima bewoonbaar uit. Voorlopig geen hak- en breekwerk, lijkt me.
Heb je al nieuwe meubels op het oog?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 03:21 schreef Duderinnetje het volgende:
We nemen overigens ook bijna geen meubels mee. Niets past daar lekker en eigenlijk willen we er gewoon niet zoveel meubelstukken in.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 03:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Haha! Die Bob de concertmeester met zijn akoestiek!DoeseenfotovanBob?
Nee, niet echt. Van mijn part halen we gewoon iets uit de kringloop om op te knappen. Helemaaaaal geen zin in meubelshoppen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 05:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je al nieuwe meubels op het oog?
Living27quote:Op zaterdag 16 juni 2018 10:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Van mijn part halen we gewoon iets uit de kringloop om op te knappen. Helemaaaaal geen zin in meubelshoppen.
Ik zal eens kijken. We zijn ook al bij Vos geweest. Eén mooie kast gezien. Maar ja, alles is in het nieuwe huis weet ik hoe hoog. Meer dan 3 meter in elk geval. Dus je houdt steeds zo veel muur over.quote:
Bekend in en om de Oosterpoort:quote:Op maandag 18 juni 2018 13:47 schreef Duderinnetje het volgende:
MAAR, waar ik eigenlijk even voor kwam: kent iemand hier (René? Sigme?) in/om Groningen een goede klusjesman? En dan met name timmerman? Voor zo'n manshoge boekenkast bijvoorbeeld, en een net kattenluikje in onze antieke achterdeur (au!). Dat soort dingen?
Dank!! Extra fijn dat hij de huizen/buurt kent.quote:Op maandag 18 juni 2018 13:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Bekend in en om de Oosterpoort:
https://www.schilder-klusbedrijf-eriktaal.nl/
Oh wat goed, van die tamtam!quote:Op maandag 18 juni 2018 14:44 schreef Lienekien het volgende:
Nog geen klusjesman/timmerman nodig gehad, dus dit linkje sla ik ook even op.
Heb je al een idee van de buurt? Hier is bijv. wel een actieve buurtvereniging, met leuke initiatieven. Er is bijv. een buurttamtam via e-mail, ‘lopend vuurtje’. Ik weet dat bewoners buurtgenoten op die manier bijv. vragen naar goede ervaringen met klusjesmannen en zo.
Die studenten zijn we al wel gewend nu. Die zitten straks in elk geval niet meer, zoals nu, in ons jaren '30-appartement 'verwoven.' Zo fijn dat we straks geen medebewoners van een pand meer hebben. Hoe je het ook wendt of keert, we hebben één van de weinige vrijstaande woningen (met tuin) van de Oosterpoort te pakken.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb het idee dat in de Oosterpoort ook veel studenten wonen. En vergeet de zigeuners die de Airbnb’s bevolken niet.Lekker veel afwisseling in ieder geval. Voertaal in de Coop lijkt dan ook vooral Engels te zijn.
Dat je je bank niet aan het raam wil, dat snap ik. Komen alleen maar nieuwsgierige blikken en opmerkingen van.
Wat blijft het toch eenhuis *zucht
*
Ik heb nog een voorkamer met redelijk gescheiden ingang over.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:12 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Kunnen zigeuners in Groningen dan Airbnb veroorloven?
Goudgeld Dude. Goudgeldquote:Op maandag 18 juni 2018 17:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb nog een voorkamer met redelijk gescheiden ingang over.
Tuurlijk bedoel ik geen echte zigeunersquote:Op maandag 18 juni 2018 17:12 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Kunnen zigeuners in Groningen dan Airbnb veroorloven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |