quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:09 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ach stik de moord.... probeer het ook niet weer
eensquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:11 schreef Limoentjuh het volgende:
vind mosselen ook niet lekker . Alles wat zijn huisje bij zich draagt eet ik niet
behalve de sprinkhanen is de rest toch niks raars? gewoon scheldierenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik wel lekkere oesters, coquilles, kokkels, sprinkhanen met chocolade dus!
helaasquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:11 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik probeerde weer eens een nieuw deel te openrn
Ik wel. Houd wel van schaal- en schelpdierenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:11 schreef Limoentjuh het volgende:
vind mosselen ook niet lekker . Alles wat zijn huisje bij zich draagt eet ik niet
ieuwlquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wel. Houd wel van schaal- en schelpdieren
Nou ik ken er heel veel die het niet opeten.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
behalve de sprinkhanen is de rest toch niks raars? gewoon scheldieren
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Niks helaas ... jij moet es ophouden mij te pesten!
kikkerbilletjes volgens mij in een ver verleden gegeten. Slakken heb ik ook weleens gegetenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou ik ken er heel veel die het niet opeten.
En kikkerbilletjes, wijngaardslakken!
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:14 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Echt niet jij bent altijd messcherp als ik er voor ga..
Ik heb moeite met schaaldieren. lijken nogal op insecten met hun uitwendige skelet en voelsprietenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wel. Houd wel van schaal- en schelpdieren
jawelquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:14 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig kan hij geen punten meer blokken
Ja heerlijk met kruidenboter!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kikkerbilletjes volgens mij in een ver verleden gegeten. Slakken heb ik ook weleens gegeten
tuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Next time .... !! Dan geef je mij een kans deal!
yesssquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:17 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oké dan vergeef ik het je nog 1 keer
Jupquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
Kaasbroodjes van de laidelbakkerij zijn best lekker, die zijn ook anders dan die met bladerdeeg
Ik zat te denken wat is een laidelbakkerij nou weer. Lidl dus .quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
Kaasbroodjes van de laidelbakkerij zijn best lekker, die zijn ook anders dan die met bladerdeeg
Ik zeg lidl maar volgens mij is het liedelquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is hoe ze het in rotterdam uitspreken, daar kan hema ook niets aan doen.
wist niet dat de laidelmeneer uit rdam kwamquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is hoe ze het in rotterdam uitspreken, daar kan hema ook niets aan doen.
Als je rdam in duitsland bedoelt, waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wist niet dat de laidelmeneer uit rdam kwam
wat voor cocktail wordt hetquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:30 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Vanavond... lekkere cocktail !
Ondergaande zon..
Hi Lexyquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ook lekker maar heb geen Malibu meer..
letterlijk jaquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hi Lexy
Sex on the beach is ook niet verkeerd
Dat bedoelde ik met een dubbelequote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hi Lexy
Sex on the beach is ook niet verkeerd
Mmm ziet er lekker uit. Ook een dubbele deze keer?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met een dubbele![]()
Weet je wat nog beter is??
https://www.cocktailicious.nl/threesome-on-the-beach/
Waarom niey?? Er zijn altijd plekjes te vinden in de duinen... wat dacht je dat het hier vanavond niet druk is?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ja, maar alleen een verlaten strand en geen Scheveningen op een zomerdag
koffieeeeeequote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je drinkt helemaal geen thee en koffie ?
Was dat maar waar ... de derde partij is vanavond niet van dr partijquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Mmm ziet er lekker uit. Ook een dubbele deze keer?
Ow zo. Ja dan kan je wel zeggen dat het bijna weekend isquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de meeste mensen hebben na hemelvaart ook vrij
Tjah.. je kunt ook over alles zeiken natuurlijk en alleen Bangen in bed!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
Tenzij je zand in je kut krijgt, dan is het minder lekker
siquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow zo. Ja dan kan je wel zeggen dat het bijna weekend is
Lijkt me niet echt lekker... maar zou het proberen!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Die mayo mag je houden, ik neem wel dat chocobiertje
[ afbeelding ]
ok dan zet ik de frituur aaanquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:44 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet wel erg veel zand zijn om je condoom mee open te schuren.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
Tenzij je zand in je kut krijgt, dan is het minder lekker
Met condoom neukenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet wel erg veel zand zijn om je condoom mee open te schuren.
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:46 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
2 x per week misschien en dan latte machiatto
Jij doet het plastic zeker ook niet weg als je de worst eetquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet wel erg veel zand zijn om je condoom mee open te schuren.
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij doet het plastic zeker ook niet weg als je de worst eet
Bij een man die je nog niet zo goed kent toch wel hoop ik?quote:
Ik neuk al 18 jaar met dezelfde.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij een man die je nog niet zo goed kent toch wel hoop ik?
RUSTAAAAAGGGquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb jou niks gevraagd verdomme
Lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:44 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is dat vanavond?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat toch geen ESF kijken he
Hou je wel van hequote:
Jaja ach hoort ook een beetje bij Ajax he.quote:
Ik hou alleen van mikeyquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jaja ach hoort ook een beetje bij Ajax he.
Ttsssskkkkquote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jaja ach hoort ook een beetje bij Ajax he.
quote:
Ik betaal er toch voor?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij doet het plastic zeker ook niet weg als je de worst eet
Geen stoppen aan met lexy. Je hebt de tijd gemist dat we werden vol gespamd met architecture fotoos.quote:
Best of both worlds!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 20:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eerder stoer bent. Dat beeld heb ik bij jou
Dat is voor homo'squote:
Nou die laatste deel ik met je de eerste nietquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:01 schreef Limoentjuh het volgende:
Geduld waarschijnlijk, ben alleen beetje te gevoelig 😕 Moet wat harder worden
Je bent niet geduldig ?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou die laatste deel ik met je de eerste niet
Nee dat is een minpuntje van mij mn pluspunt is denk ik dat ik heel goed doen wil voor anderen ...quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:50 schreef Armedias het volgende:
Hallo,
Ik zoek een neukjemoederclan die nederlands is. Ik ben ervaren in het neukjemoeder, dus er zijn geen problemen. Headset heb ik en ben 23 jaar oud. Hoor graag van jullie.
Fok!quote:
wel een mooie pluspunt . Vroeger was ik minder geduldig maar heb geleerd dat je soms gwn rustig moet afwachten en positief blijven denkenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:04 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee dat is een minpuntje van mij mn pluspunt is denk ik dat ik heel goed doen wil voor anderen ...
En hoe rijp is dit limoentje?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
wel een mooie pluspunt . Vroeger was ik minder geduldig maar heb geleerd dat je soms gwn rustig moet afwachten en positief blijven denken
Subtielquote:
Das nog steeds niet de originele post?? Jij quotte diegene daar ook..quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
ONZ / Op 'latere' leeftijd je moeder ballen?
Scherpquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Das nog steeds niet de originele post?? Jij quotte diegene daar ook..
Wk is over paar weken pas.quote:
Zelfs dat ben ik.... tjees ophouden hoor straks blijven er geen pluspunten over van me voor een volgend deelquote:
Das voor homo'squote:
😄 Je klinkt als echt een stoere dame die niet op haar mondje is gevallen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
He 1 ik ben een vrouw... en 2 ik hou van vrouwen
Dat kloptquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
😄 Je klinkt als echt een stoere dame die niet op haar mondje is gevallen.
Benijd je een beetje. Ik wou dat ik beetje meer zo wasquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat kloptval je er een beetje op?
Lekker toeteren ?quote:
Afspreken ?? Dan leer ik het je welquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Benijd je een beetje. Ik wou dat ik beetje meer zo was
Gaat Marokko ver komen ?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vuvuzela 😊
Gwn mee juichen is genoeg. Ik laat het toeteren wel aan anderen over
😄😄quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Afspreken ?? Dan leer ik het je wel
Eens mooie meiden die Braziliaanse schonenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee die gaan er meteen uit. Ik ben voor Duitsland maar Brazilië mag hem ook winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Die heb al vaak genoeg gewonnenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee die gaan er meteen uit. Ik ben voor Duitsland maar Brazilië mag hem ook winnen
quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:34 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Maar limoentje ben je al ready om in Mn sex on the beach cocktail te blenden?
quote:
You make me blush...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ze is geweldig of niet soms 😎
Smooth operator
Ik heb liever captain Morgan of bacardi met cola.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:39 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Mn sex on the beach smaakt steeds beter Mikey
Wat nou proef ik nu wat jaloezie ??quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb liever captain Morgan of bacardi met cola.
Ik hou niet van zoete drankjes.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Wat nou proef ik nu wat jaloezie ??
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Daarom limoen om het beetje een kick te geven 😉
Ooh girl...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Daarom limoen om het beetje een kick te geven 😉
Nee hoor ook van 2 sexy meiden die elkaar misschien wel gaan daten..quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dit het forum met alleen maar zolderkamer autisten?
Zou ik ook zijn als buitenstaanderquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Hij is jaloers... en een tikje gefrustreerd
Waarom doe je weer zo getriggerd.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Of jij... of dom of ja hoe zal ik het zeggen ...
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:55 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Zal ik zeggen hoe ik het zou zeggen...
😊😊😊quote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
GOTCHA...!!
Limoentje en Lexy are Joking you like a motherfucker!!!![]()
quote:
Huhquote:Op dinsdag 8 mei 2018 21:57 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
GOTCHA...!!
Limoentje en Lexy are Joking you like a motherfucker!!!![]()
Ja rare jongen die klaas .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |