Zelf heb ik nooit echt op een moeder gezeten. Toen ik 14 was wilde ik eigenlijk op een moeder gaan. Toch maar niet gedaan. Komend seizoen, wil ik 25 jaar, dan toch eindelijk op een moeder gaan. Heb nooit een teamsport gedaan. Het team waar ik in terecht kom balt bijna iedereen al van jonge leeftijd. Het is een laagdrempelig niveau. Maar dan nog vele malen beter dan mij, Ik kan nog geeneens fatsoenlijk je moeder aannemen. En ook heb ik op dit moment niet de conditie om 90 minuten vol te maken doordat ik eigenlijk niet sport. Enfin dat zal wel los lopen. Dat ik kneiterslecht ben daar ben ik al op voorbereid.
Ik heb daarnaast nog wel veel moeite met gezamenlijk douchen. Ik heb dit nog nooit gedaan. De enige die mij naakt ziet is al enige jaren slechts mijn vriendin. En ik zit er niet bepaald op te wachten om met mannen naakt te douchen. Is het normaal om bij de senioren op het platteland autochtone omgeving met je boxer aan te douchen?
MAD
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.