Weet wel wat een cloaca is, da's het geslachtsdeel van vogels.. Maar geen idee wat voor projecten daar van zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wilde ik net vragen. Wat is een cloaka
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een cloacka is het geslachtsorgaan bij vogels.
Nee klopt, was ook maar een kleintje. Maar het geeft zo'n troep, je staat in de zon, en je staat boven je macht te werken, geen fijn werkquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:13 schreef Limoentjuh het volgende:
20 minuten is wel snel toch. Zo lang ben je er niet mee bezig geweest dan
Was een ideetje van iemand hier om met verschillende users onder 1 account te posten.quote:
Ah ik dacht gehele woning voorzien van jaloezieënquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:14 schreef I. het volgende:
[..]
Nee klopt, was ook maar een kleintje. Maar het geeft zo'n troep, je staat in de zon, en je staat boven je macht te werken, geen fijn werk
Da's wel matig ja.. Klinkt wel grappig.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was een ideetje van iemand hier om met verschillende users onder 1 account te posten.
Account had na 3 dagen een ban.
Flauwe admins.
Nee, gelukkig niet. Ik moet er eigenlijk nog 1 doen, maar daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah ik dacht gehele woning voorzien van jaloezieën
Morgen de andere dan maar, dan is het ook wat koeler 🙂quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:17 schreef I. het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Ik moet er eigenlijk nog 1 doen, maar daar heb ik geen zin in
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Morgen de andere dan maar, dan is het ook wat koeler 🙂
Ze hadden het heel snel door inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:21 schreef I. het volgende:
Niet zo van hihaho groetjes mikey,
hohahi groetjes I, trololol, groetjes markie
Gabriël van city prima spits.quote:
gelezenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
Lees ff dat artikel voordat jullie posten
Ik ook nietquote:
gelulquote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet weten dat half fok op dat account inlogt
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet weten dat half fok op dat account inlogt
oh dat vind ik nu juist welquote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:38 schreef Limoentjuh het volgende:
Beter dan gisteren. Niet zo benauwd meer
ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Regen is goed. Houdt meeste mensen binnen. Rust op straat
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Regen is goed. Houdt meeste mensen binnen. Rust op straat
kan ook lekker zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet als het dondert en bliksemt natuurlijk.
maak danquote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
Een huillach is toch beter met een rookworst eromheen en een kroon erop
Voor mij hoeft het niet. Heb al genoeg gedonder in het levenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet als het dondert en bliksemt natuurlijk.
😄😄 het koelt je afquote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet. Heb al genoeg gedonder in het leven
Apart topic.quote:
nee, zit altijd mobielquote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je mijn UI nooit gezien ofzo?
wtfquote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:52 schreef Limoentjuh het volgende:
In een Amerikaans burgerrestaurant kon je kortgeleden een burger bestellen met een gebakken tarantula als topping 😷
Terwijl je tegenwoordig van bijna alles kan op je mobielquote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
En altijd als ze je wat vragen.
Ja geen zin zit nu mobiel
ja preciesquote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
En altijd als ze je wat vragen.
Ja geen zin zit nu mobiel
ik ook niet brrrr en in dat lijf zit dan ook nog vloeibare massa yummie 👻quote:
Vloeibare massa 🤢quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik ook niet brrrr en in dat lijf zit dan ook nog vloeibare massa yummie 👻
ja tochquote:
Niet viesdik zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Die tarantula zou ik wel willen proeven, de rest van de burger ziet er maar matig uit.
Hoe weet je dat zo goed? Kun je het vergelijken met rauwe oesters of meer een geroosterde tomaatje wat in je mond open spat als je er in bijt.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik ook niet brrrr en in dat lijf zit dan ook nog vloeibare massa yummie 👻
Krijg anders nooit van me leven even zoveel geld dan eet ik dat spinnetje wel hoor.quote:
noodlottig lotquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je zou maar zo iets eten en niet winnen bij fear factor.
die survival programma'squote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo goed? Kun je het vergelijken met rauwe oesters of meer een geroosterde tomaatje wat in je mond open spat als je er in bijt.
Nou ga ik denken aan spinnen bij het eten van bonbons 😄quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja tochnet zoals die bonbons met inhoud (ook afschuwelijk) 😜
yummie of niet dan 👻quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou ga ik denken aan spinnen bij het eten van bonbons 😄
ik heb er wel lichtjes last van, maar stoned lijken...?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
#blessed geen hooikoorts, dat lijkt me horror denken mensen dat je stoned bent
mijn vader heel erfquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:13 schreef Limoentjuh het volgende:
Heeft er iemand hier last van hooikoorts dan ?
rooie glazige ogen als kenmerkquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb er wel lichtjes last van, maar stoned lijken...?
preciesquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ze eten wel de insecten op ja. Dus wel liever spinnen dan insecten.
soms denk ik dat ik het wel hebquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:15 schreef Limoentjuh het volgende:
blij dat ik er geen last van heb. Alsmaar lopen niezen
ikquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke user maakte daar ook al weer foutief hap slik slok van?
Hele discussie toen.
Het is niet erfelijk tochquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
soms denk ik dat ik het wel heb
In den haag zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik
Maar dat was ook gewoon een goede versie
Prevalin !quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
soms denk ik dat ik het wel heb
Hap slik slok zijn hele andere orale activiteiten .quote:
gelul. Gewoon goede versie naast die anderequote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hap slik slok zijn hele andere orale activiteiten .
Of zat je vroeger op de bolderkar
dit is echt heerlijk nu zo 🙌quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja zo is het wel te doen. Zon met een lekker briesje
waar kroop die naar binnen?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik heb weleens niet geheel vrijwillig een kruisspin gegeten of hij is meer naar binnen gelopen zeg maar.
Ach Iedereen heeft weleens onbewust spinnen gegetenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik heb weleens niet geheel vrijwillig een kruisspin gegeten of hij is meer naar binnen gelopen zeg maar.
uhuquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
de zomer moet nog beginnenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geniet er nog maar even van, slaat na morgen om
Geloof dat verhaaltje niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ach Iedereen heeft weleens onbewust spinnen gegeten
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mooi voorjaar is meestal een kut zomer.
YEAHquote:
Ach welneequote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mooi voorjaar is meestal een kut zomer.
genoeg mensen die met mond open slapenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
8 spinnen per jaar ofzo toch gemiddeld ?
Ken ook niemand die met ze mond open slaapt.
In je slaap eet je ze niet. Dat was een broodje aap verhaal. Maar ze zitten wel in het voedsel verwerkt zonder dat je het weetquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
8 spinnen per jaar ofzo toch gemiddeld ?
Ken ook niemand die met ze mond open slaapt.
Toch fijn kan je ome Henk of tante Truus flink de waarheid vertellen als ze dit fabeltje ophalen op een kringverjaardag.quote:
Mn mond, nadat Mn buurmeisje zei ogen dicht mond open dan krijg je een snoepjequote:
Iets dat in de buitenlucht groeit met elementen van insecten wow je verwacht het nietquote:
jaquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toch fijn kan je ome Henk of tante Truus flink de waarheid vertellen als ze dit fabeltje ophalen op een kringverjaardag.
😄😄😄 wat deed jij toen je erachter kwamquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:34 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Mn mond, nadat Mn buurmeisje zei ogen dicht mond open dan krijg je een snoepje
Hopelijk heb je der een flinke stoot gegeven daarna.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:34 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Mn mond, nadat Mn buurmeisje zei ogen dicht mond open dan krijg je een snoepje
Ja maar ik voelde hem dus naar beneden lopen!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ach Iedereen heeft weleens onbewust spinnen gegeten
Oke groenlinksquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
Wat doen mensen bang met insecten joh
Dat is eten van de toekomst, veel eiwit/voedingsstoffen en milieuvriendelijker dan vlees van veedieren
Ja maar niet levend!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
Dat is eten van de toekomst, veel eiwit/voedingsstoffen en milieuvriendelijker dan vlees van veedieren
😣😣quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja maar ik voelde hem dus naar beneden lopen!
Ik was 5 maar als ik eraan denk voel ik het nog
Nou nee toen was lexy nog niet zo assertief!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hopelijk heb je der een flinke stoot gegeven daarna.
(Neem aan dat je zelf kind was)
dat is waar ja, maar onbekend terrein dus engquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
Gillen en roepen memmie!! Help en proberen uit te spugen maar ik bleef hem voelen kriebelen in Mn keel maar kreeg hem er niet uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
😄😄😄 wat deed jij toen je erachter kwam
is wel waar. Zijn uiteraard kleine spinnen en ander ongedierte.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:30 schreef hemarookworst het volgende:
dat verhaal neem ik ook met een flinke zak zout
Smerige grapjes elkaar die klaprozen in de mond steken probeerde ze ook altijd.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou nee toen was lexy nog niet zo assertief!
Trauma 😕quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:38 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Gillen en roepen memmie!! Help en proberen uit te spugen maar ik bleef hem voelen kriebelen in Mn keel maar kreeg hem er niet uit.
Uiteindelijk broodkorst en toen doorgeslikt
Ja geen spinnen in de buurt van Mn mond want dan ga je K.Oquote:
https://www.rentokil.nl/blog/eet-je-spinnen-in-je-slaap/quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
is wel waar. Zijn uiteraard kleine spinnen en ander ongedierte.
Die ken ik dan weer niet gelukkig..quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Smerige grapjes elkaar die klaprozen in de mond steken probeerde ze ook altijd.
Zijn dat die plak planten?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:42 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet gelukkig..
Wat dacht je van pitjes uit rozenbottels eruit pulken bij iemand in de kleren gooien zitten haartjes aan JEUKEN!!
Nee das kleefkruid ook vet irritant Mn hond zat er ook altijd in.... overal klittenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn dat die plak planten?
Daar plakte we elkaar wel altijd mee vol.
Insecten. Kevers kakkerlakken 😣 Weet niet of het angst is maar ik vind ze bah bah bahquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja geen spinnen in de buurt van Mn mond want dan ga je K.O
Welke dieren zijn jullie bang voor!?
😎😎quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
gezellige mensen, soort zoek soort 🕶😎
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Slangen en haaien, dood eng. En killerhippos
Oh die bovenste dingen gooide de kampers altijd naar elkaar.quote:
tokkiesquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh die bovenste dingen gooide de kampers altijd naar elkaar.
quote:
Uhuh Same generation !quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of op slakken zout strooien omdat Madelief dat op de tv had gedaan.
hoe groot is de Octo? Levend nee maar ze zijn wel slim en Houdini's 👻quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:47 schreef hemarookworst het volgende:
durven jullie levend octopus te eten?
Zie filmpje hierbovenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hoe groot is de Octo? Levend nee maar ze zijn wel slim en Houdini's 👻
die kans is dan ook reëelquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zou het ook niet durvenBen echt bang dat ik erin ga stikken
Wel leuk filmpje 😅quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zou het ook niet durvenBen echt bang dat ik erin ga stikken
wat is gek?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb nooit iets geks gegeten eigenlijk jullie wel?
me 2quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:59 schreef Limoentjuh het volgende:
ik ben geen avontuurlijke eter en dat blijft waarschijnlijk ook zo
bedankt voor je antwoord Haags pleziertje 💩quote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
bedankt voor je antwoord Haags pleziertje 💩
Geniet van je spinazie lasagnequote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
👻 eetse allen of geniet van je after dinner dip x doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |