9 liedjes vallen af.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:11 schreef iBenny het volgende:
Eerste halve finale (8 mei 2018):
[..]
• Naast deze landen mogen ook Portugal, Spanje en het Verenigd Koninkrijk deze ronde stemmen.
• 6 liedjes vallen er af, de rest mag zaterdag weer aantreden voor de finale.
[..]
Best wel veel goede liedjes en er wordt beter gezongen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:08 schreef KoningPils het volgende:
Vanavond alle liedjes voor het eerst luisteren
Hup geen idee nog
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:08 schreef KoningPils het volgende:
Vanavond alle liedjes voor het eerst luisteren
Hup geen idee nog
De 3 vd 4 grote favorieten zitten in deze semi: Israel, Cyprus en Estland, (en ookwel Tsjechië) Noorwegen zit in onze semi.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:10 schreef Anonymousz het volgende:
Wie zijn de favorieten vandaag?
Zit waylon in een sterkere groep?
ow dank je wel voor die link Grazz.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, ook even 1 post in het live topic.
En nu weg. Veel plezier allemaal!
Hoe hield je het volquote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:43 schreef MissJ het volgende:
Joehoe, zin in!
Heb nog niets gehoord of gezien van de kandidaten (op Waylon na natuurlijk), dus ben zeer benieuwd
Dit topic gaat dadelijk sneller dan het licht.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:26 schreef KingRoland het volgende:
Cyprus, Noorwegen, Bulgarije, Frankrijk, Israel en Estland zullen erom vechten (finale)
Heb me er eigenlijk ook niet mee bezig gehouden, misschien is dat hetquote:
Dat ja. Ik weet niet of ik het ga bijhoudenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit topic gaat dadelijk sneller dan het licht.
Dank je Cee! Jullie ook veel plezier in Lissabon! Echt heel tof om daar nu te zijn. Sowieso, leuk stad!!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:39 schreef Cee het volgende:
Ik vind het vreemd als mensen de andere liedjes nog niet gehoord hebben en besef dat het vreemder is als je ze wél kent.![]()
Voor de mensen die hier blanco in stappen: veel plezier vanavond, dit is met afstand de sterkste halve finale van de twee.
Hier ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:39 schreef Cee het volgende:
Voor de mensen die hier blanco in stappen: veel plezier vanavond, dit is met afstand de sterkste halve finale van de twee.
Semi's altijd. Finale op 1 (met graham, semi's zonder grahamgod)quote:
oh, mijn geheugenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Voorgaande jaren ook. De finale was altijd wel op BBC1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |