Dat volk wat dat deed natuurlijk, slimmerd.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gescheurde trommelvliezen vind je niet genoeg?
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:46 schreef Aansteker707 het volgende:
[..]
Dat volk wat dat deed natuurlijk, slimmerd.
Doodstraf invoeren voor een vechtpartij van pubers.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:46 schreef Aansteker707 het volgende:
[..]
Dat volk wat dat deed natuurlijk, slimmerd.
Zijn dat mensen? Ik zie alleen maar wat ongedierte in dat filmpje.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:48 schreef Baconbus het volgende:
Lekker anoniem op internet mensen doodwensen.
Niet op reageren, hij strooit alleen maar oneliners rond op internet, wat is het verschil?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:02 schreef Aansteker707 het volgende:
[..]
Zijn dat mensen? Ik zie alleen maar wat ongedierte in dat filmpje.
Ik las elders dat het slachtoffer ook een Marokkaan is.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 16:34 schreef franske19 het volgende:
Marokkanen natuurlijk. Echt het uitschot van de samenleving. En als je er minder van wilt ben je een racist.
Als mijn zoon later zo op video staat zou ik hem thuis in elkaar hoeken, die gasten sporen gewoon nietquote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik las elders dat het slachtoffer ook een Marokkaan is.
De lafheid straalt trouwens af van dat jong dat eerst één op één met hem vocht. Eerst verliezen, en dan zelfs als ze met zijn drieën op hem in staan te trappen op het laatst een trap tegen het hoofd geven en meteen wegrennen. Je zou je als ouder toch de ogen uit de kop schamen als dat uit jou is gevallen.
Oh ik zou hem persoonlijk afleveren op het bureau en me dan eens afvragen hoe ik dit gemist kon hebben. Ik denk niet dat ik het principe van "Je mag anderen geen pijn doen tenzij uit zelfverdediging" niet echt uit zou dragen door hem in elkaar te rossen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:18 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als mijn zoon later zo op video staat zou ik hem thuis in elkaar hoeken, die gasten sporen gewoon niet
Naah het is maar een ongelovige hond boeienquote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik las elders dat het slachtoffer ook een Marokkaan is.
De lafheid straalt trouwens af van dat jong dat eerst één op één met hem vocht. Eerst verliezen, en dan zelfs als ze met zijn drieën op hem in staan te trappen op het laatst een trap tegen het hoofd geven en meteen wegrennen. Je zou je als ouder toch de ogen uit de kop schamen als dat uit jou is gevallen.
Nou dat idee zou ik ook hebben wanneer hij in een 1 op 1 gevecht die andere jongen per ongeluk ernstig verwond zou hebben o.i.d... Het hoort niet, maar goed, ik ben de kwaadste niet. Wanneer je echter wanneer iemand op de grond ligt erbij komt springen om diegene nog verder in elkaar te trappen ben ik er wel hard in.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh ik zou hem persoonlijk afleveren op het bureau en me dan eens afvragen hoe ik dit gemist kon hebben. Ik denk niet dat ik het principe van "Je mag anderen geen pijn doen tenzij uit zelfverdediging" niet echt uit zou dragen door hem in elkaar te rossen.
Sja vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:52 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Nederland zou een mooi land zijn zonder deze bevolkingsgroep.
Klopt ja, meerdere tegen 1 werd gezien als laf, wat het uiteraard ook is.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 15:59 schreef Bivox.Silentic het volgende:
[..]
Jongetjes vechten wel eens met elkaar. Heb ik als kind ook wel gedaan. Maar er was altijd een soort erecode: één tegen één.
Die erecode bestaat nu niet meer. Ook die zogenaamd "Haagse" oberschoppers in Praag gingen met meerdere personen inhakken op één slachtoffer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |