SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Urb op 08-05-2018 12:41:37 ]
Alsof ze een dagenlange tocht door de jungle heeft gemaakt ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:38 schreef pollewop77 het volgende:
En dat allemaal met een stemmetje alsof ze ik weet niet wat is aangedaan
Slechte deal aangezien er volgens de spelregels (...) gewoon een genomineerde (Romy hopelijk) en Rienk tegelijkertijd mogen nokken.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop FEBO, geef ze eens een mooi dilemma .....![]()
Keuze uit een genomineerde weg, of Rienk weg. Graag beslissen na de stemming ...
Aandacht trekken hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat fluisterde ze, maar Cemal wil dat niet.
Sjiek hequote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:45 schreef rowan634 het volgende:
ROOM: ik vind het niet meer leuk
tja nu niet meer he
Rienk morrelt graag wat aan zijn zelfverzonnen regeltjesquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:44 schreef magnaal het volgende:
Rienk heeft zelf die regel bedacht, als 1 persoon hem weg wil hebben, dat hij gaat. Even teruggekeken
Een mislukte poging tot wagen, waarschijnlijk. Mehmet is wel wat snuggerder dan Bas. Laat Bas het maar houden bij manipuleren van domme wichtjes.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:46 schreef schizolientje het volgende:
Om 12 uur mag hij weer koffie van zichzelf en toevallig roept Bas hem om een bakkie te den. Die gaat weer manipuleren
Ik hoop ook elke keer dat Bas eruit gestemd wordt.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:47 schreef pollewop77 het volgende:
Idd Bas mag ook wel weg!
Maar eerst lekker Romy en Cemal uit elkaar!!!![]()
![]()
Waarschijnlijk janken dat zij de volgende isquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:48 schreef schizolientje het volgende:
en als hij weg is loopt ze binnen 2 min weer te schreeuwen en is ze hem alweer vergeten, net als met Bil
Is dat officieel gezegd ? Dat heb ik dan gemistquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, Linda mag dus niet stemmen. Gelijkspel dus onmogelijk.
Zwarte enveloppe? Of hoorde je het iemand zeggen?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat ze daar ook echt wel bang voor is. Cemal kan een hoop terugkijken in 1 week en is zeer beinvloedbaar. Zeker door zijn familiequote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
Romy doet net alsof Cemal naar Mars gaat en ze weet dat ze hem nooit meer terug gaat zien ofzo. Zo dramatisch
Dat vertelde Linda zelf net aan de Twins toen ze achter de pc zaten.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Is dat officieel gezegd ? Dat heb ik dan gemist
Een Twin kwam net terug met die boodschap van achteren ....quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:49 schreef Verida het volgende:
Is dat officieel gezegd ? Dat heb ik dan gemist
Fay kwam het net even zeggenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zwarte enveloppe? Of hoorde je het iemand zeggen?
Maar krijgt Ivan nu niet twee amuletten dan??quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
bizarquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Een Twin kwam net terug met die boodschap van achteren ....
Teveel weggehaald denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:51 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerd gedaan met openen?
Neequote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar krijgt Ivan nu niet twee amuletten dan??
je moet het cos nummer tussen de haakjes laten staanquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:51 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerd gedaan met openen?
Ja want iedereen is gewoon vrolijk vandaagquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:51 schreef mootie het volgende:
Romy vindt het volgens mij echt belachelijk dat het leven daar gewoon doorgaat terwijl zij, of all people zij, genomineerd is.
Dit is wel handiger, geen kans op gelijkspel.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:51 schreef Verida het volgende:
[..]
bizar
als ze het logisch zouden doen, zou Ivan dus nu ook de stem van Linda moeten krijgen.
Zal er volgende keer beter op lettenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Teveel weggehaald denk ik
Maar is weer gerepareerd zie ik
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:54 schreef Bestweldonker het volgende:
Romy wil dat Cemal blijft en probeert Bas om te lullen.
Ik denk dat ze bang is wat Chemal gaat doen als hij eruit is, en Romy nog steeds opgesloten isquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:45 schreef rowan634 het volgende:
ROOM: ik vind het niet meer leuk
tja nu niet meer he
Ik hoop het. Ben dat piepende, egoïstische, krijsende, sletterige, aanstellerige wezen een klein beetje zatquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:54 schreef danaqui het volgende:
Als mehm ook net als de twins op Cemal blijven stemt gaat Reums weg
Ik blijf duimenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ben dat piepende, egoïstische, krijsende, sletterige, aanstellerige wezen een klein beetje zat
De ware aard komt weer naar boven dan hequote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:56 schreef mootie het volgende:
Romy heeft veel te veel woede in zich, dat gaat helemaal verkeerd aflopen.
Cemal heeft meer kans om te winnen dan slomoquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:56 schreef Crabapple het volgende:
Bas probeert Romy te laten blijven, hij heeft minder grip op Cemal
Romy wil blijven als ze kan winnen......niemand heeft die zekerheid.....quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:56 schreef mootie het volgende:
Romy heeft veel te veel woede in zich, dat gaat helemaal verkeerd aflopen.
Ook dat!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Cemal heeft meer kans om te winnen dan slomo
Eigen belang dus.....quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja goed hequote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:57 schreef rowan634 het volgende:
romy is er niet voor gemaakt om een spel te spelen
BUAHAHAHAHAHA
Staat vastquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
linda stemd niet mee
staat dat vast .. of is dat weer een algen gedachte?
lieffie zee zoiets
Ik snap niet wat hij wil ontbinden eerlijk gezegdquote:
Het is aan Mehm dus..Ik denk op Cemalquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:59 schreef pollewop77 het volgende:
Ivan: Romy
Bas: Romy
Twins: Cemal + Cemal
Mehmet: .....
Nee hij ziet Cemal liever gaan...concurrent minderquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:56 schreef Crabapple het volgende:
Bas probeert Romy te laten blijven, hij heeft minder grip op Cemal
Al een beetje bekend wie op wie gaat ?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ze hebben al zo een aangeleerd zelf verzonnen decant mondgeluid. En dan gaan ze ook nog zo een zwakbegaafd kinderlijk stemmetje opzetten. Vooral Demi die al zo onderontwikkeld is in haar spraak, moet dit vooral niet doen. Komt ze nog debiele overquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat irritant dat jaaaw stemmetje van de twins elke keer
neequote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:53 schreef Crabapple het volgende:
Linda mag niet stemmen, heeft Ivan nu ook 2 stemmen dan?
Daar zitten ze al in aangezien de finale al een aantal maanden bezig is...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:01 schreef Injetta het volgende:
Eigenlijk niet te geloven: die Twins bungelen vanaf dag 1 onderaan de popipoll. Alleen stemmen van de familie of zo... en die komen in de finale...![]()
Die indruk heb ik ookquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lieffie wilt eigenlijk niet meer blijven
![]()
![]()
..en ze wanen zich finalistenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:01 schreef Injetta het volgende:
Eigenlijk niet te geloven: die Twins bungelen vanaf dag 1 onderaan de popipoll. Alleen stemmen van de familie of zo... en die komen in de finale...![]()
Gok dat Mehmet de beslissende stem gaat zijnquote:
Heel onduidelijk nog. Ik denk dat Cemal eruit gestemd gaat worden. Die staat op de eerste plaats in de pollquote:
Wat vertellen? Kom net binnen sollyquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Linda toch niet geheel vrijuit gaan hierin, waarom moest zij het aan Rienk vertellen en niet Ivan zelf?
Mooiquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:03 schreef Dotteke het volgende:
Als ik vandaag niet wordt gekozen dan ga ik morgen, zegt Romy
ohquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:03 schreef Dotteke het volgende:
Als ik vandaag niet wordt gekozen dan ga ik morgen, zegt Romy
Slaat ook nergens op, zelf loopt hij ook vaak me ontbloot bovenlijfquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:03 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ivan "Rienk, zou je een tshirt aan willen trekken alsje..."![]()
![]()
Aan Linda moet je nooit iets vertellen wat niet doorverteld mag wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Linda toch niet geheel vrijuit gaan hierin, waarom moest zij het aan Rienk vertellen en niet Ivan zelf?
Papa Ivan..quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:03 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ivan "Rienk, zou je een tshirt aan willen trekken alsje..."![]()
![]()
dat doet hij expres nuquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op, zelf loopt hij ook vaak me ontbloot bovenlijf
Over wat Rienk tegen haar heeft gezegd. Hij zei tegen haar dat Ivan moest stoppen om zijn vrienden eruit te stemmenquote:
Hoe ze tegen Rienk doen vind ik sowieso nergens op slaan. Ookal vind ik Rienk een gestoorde lul.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ze een gesprek van haar met Rienk aan Ivan heeft doorverteld, ze vond dat Rienk dat moest wetenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heel verschil dat lekkere lijf van Ivan of die puddingbuik van Rienkquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over wat Rienk tegen haar heeft gezegd. Hij zei tegen haar dat Ivan moest stoppen om zijn vrienden eruit te stemmen
Beetje hooghartige toon slaan ze tegen hem aan. Als ik Rienk was zou ik zelf je conclusie trekken en vertrekken (als de Febo dat wil).quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:05 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Hoe ze tegen Rienk doen vind ik sowieso nergens op slaan. Ookal vind ik Rienk een gestoorde lul.
Precies. De meest debiele opmerking ooit dat hij niet met een bloot bovenlijf mocht lopen omdat een BV waren.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:05 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Hoe ze tegen Rienk doen vind ik sowieso nergens op slaan. Ookal vind ik Rienk een gestoorde lul.
Vind dat lijf van Ivan ook niet lekker, met zijn kromme rugquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heel verschil dat lekkere lijf van Ivan of die puddingbuik van Rienk
Denk een serieus gesprek voor tv uitzending.. er kijken ook kinderen hequote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:07 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Denk een serieus gesprek voor tv uitzending.. er kijken ook kinderen he
"dat gha lachjequote:
Maar ook dat hij zich niet "met de stemmingen mag bemoeien".quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Beetje hooghartige toon slaan ze tegen hem aan. Als ik Rienk was zou ik zelf je conclusie trekken en vertrekken (als de Febo dat wil).
Fay staat al als tweede in de popipol........Cemal staat alleen boven haar.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:01 schreef Injetta het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
"dat gha lachje
korte lip trekt weer tegen dr neusbrug met kletsen
![]()
![]()
die meid moet wel doodmoe zijn van al dat theater
Als ze geen 'schijn van kans maken' snel dumpen dan maar want als het publiek mag mee gaan stemmen weet ik nog niet hoe het gaat lopen. Dat risico is te groot.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:09 schreef Injetta het volgende:
Ergens begrijp ik niet dat de rest al die bullshit van Ivan en Bas pikt. Ivan met zijn verhaal over Cemal... due 2 gasten zijn er puur enkel en alleen voor die eindpot erin gekomen. Dus uiteraard spelen die keihard het spel.
Die weten dat De Twins geen schijn van kans maakt. Na Romy en Cemal Linda eruit en dan blijven ze over met die Twins...
En dan nog wat durven zeggen over anderen die dat deden. Wat een enorm stuk schijnheilquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:11 schreef pollewop77 het volgende:
Romy heeft vannacht nog lopen shoppen (zei ze vanochtend)
Echt waar???quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Fay staat al als tweede in de popipol........Cemal staat alleen boven haar.
Wel als waardige finalist, alleen wil hij ook winnen. Maar denk dat als hij niet wint het meest Linda gunt.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
Linda is helemaal vertrouwd met Ivan maar Ivan ziet Linda niet als waardige finalist. Maar wel een prima medestander waarvan hij kan winnen
In de caravan piste hij ook vaak om het hoekje.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:11 schreef mazaru het volgende:
Cemal heeft in de hoek van het balkon staan pissen
lieffie hou zo van sjoppehquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:11 schreef pollewop77 het volgende:
Romy heeft vannacht nog lopen shoppen (zei ze vanochtend)
Mag van mij ook.....quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:13 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt waar???
Bizar wat er gebeurt.
Nou hoop ik dat gewoon als een Duveltje uit een doosje Mehmet wint...
Nou ja Romy of Cemal gaat naar huisquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik moet eigenlijk weg, maar het is gewoon te spannend om weg te gaan van de streams ....
Met zijn vrienden bedoelt hij zichzelf of Ivan.....En wie is hij om te bepalen wie Ivan zijn vrienden zijn?? Denk dat hij dat zelf goed weet wie hij dichtbij moet houden en wie niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over wat Rienk tegen haar heeft gezegd. Hij zei tegen haar dat Ivan moest stoppen om zijn vrienden eruit te stemmen
Het begint toch vast uren later, dus wellicht ben je weer op tijd thuisquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:20 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nou ja Romy of Cemal gaat naar huis![]()
Ik krijg ook op 13:00 bezoek jammer genoeg.
Oeiquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:20 schreef spapaars het volgende:
Denk dat de sl iets te laat kwam,
Mehmet zegt dat Bas en Ivan al eerder wisten van de finale
Zo spannend vind ik het nu nog niet DGK Bas in gesprek met Mehmet en de tweeling aan de afwasquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik moet eigenlijk weg, maar het is gewoon te spannend om weg te gaan van de streams ....
Het is wel een joker daar. Maar wel een linke.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:20 schreef Injetta het volgende:
Ik geloof dat ik die Mehmet wel een toffe gast vindt. Hij blijft relaxed, opgewekt en heeft er gewoon lol in hoe de rest ze druk maakt over alles...
Hij is ook die enige die op Bas stemt omdat hij het een lamlul vindt.
Rienk mag helemaal niets bepalen. Maar inmiddels bemoeit hij zich echt overal mee. Weg met die intrigant.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met zijn vrienden bedoelt hij zichzelf of Ivan.....En wie is hij om te bepalen wie Ivan zijn vrienden zijn?? Denk dat hij dat zelf goed weet wie hij dichtbij moet houden en wie niet.
Die kwamen pas terug nadat bekend was dat het zou stoppen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:20 schreef spapaars het volgende:
Denk dat de sl iets te laat kwam,
Mehmet zegt dat Bas en Ivan al eerder wisten van de finale
Het kan worden: 2 honden vechten om een been en de derde......quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is wel een joker daar. Maar wel een linke.
Mehmet's woorden dat Ivan en Bas het eerder wisten dan de bewoners.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Die kwamen pas terug nadat bekend was dat het zou stoppen.
Lot? ze kwam net uit de Zk....Ze moet twins overhalen denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:24 schreef Injetta het volgende:
Romy laat het lot het nu bepalen. ( lot??? Haar medeutopianen toch?)
En nu slijmen bij de Twins dat ze gewoon blijft...
Ik kan hem ook wel waarderen. Zegt wat hij denkt tegen iedereen die erom vraagt. Doet niet alsof hij hart heeft voor Utopia, is eerlijk over wat hij doet en waarom hij dingen doet.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:20 schreef Injetta het volgende:
Ik geloof dat ik die Mehmet wel een toffe gast vindt. Hij blijft relaxed, opgewekt en heeft er gewoon lol in hoe de rest ze druk maakt over alles...
Hij is ook die enige die op Bas stemt omdat hij het een lamlul vindt.
Denk dat ze hun keuze al hebben doorgegeven aan de febo.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:25 schreef Bazook het volgende:
[..]
Lot? ze kwam net uit de Zk....Ze moet twins overhalen denk ik
Of alle twee er uit!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik reken nog altijd op een brief na de stemming, er gaat niemand meer uit ....
Dan wordt het nog saaier juist. Dit is elke week zo'n momentje waar ze de rest van hun saaie week naar toe leven.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Run Cemal runnnnquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:28 schreef Injetta het volgende:
Romy en Cemal willen zsm samenwonen.... ze kunnen niet zonder elkaar.
Ze zijn net een tweeling vindt Romy.
Dat gaat zo nog wel ff door hoor.... tot ze die poort uit loopt!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:28 schreef DKUp het volgende:
Room is hysterisch vrolijk opeens en dan weer janken
Nee nog niet. Doen ze tussen 1330 en 1400quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze hun keuze al hebben doorgegeven aan de febo.
Na de stemming zei Ivan net tegen Rienkquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop met dat gesprek Rienk met Ivan .....
Die weten inmiddels wel beterquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:29 schreef Redwoodoriginal het volgende:
Ik kan niet begrijpen dat ik Romy ooit (niet lang voordat de stemmingen begonnen) zo tof vond.
Wat is zij schijnheilig zeg. Volgens mij lult ze over iemand en is dat 5 seconde later vergeten, je kan toch niet zooo shady zijn ?
Zullen die twins in dit geslijm trappen en Romy in Utopia houden ?
Maar dat is gewoon haar hart hoor.....quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:29 schreef spapaars het volgende:
Romy gaat als ze blijft de knop omzetten.
Volgende week 2 op Demi en 1 op Fay
Ja dat heeft haar dit keer ook zo geholpen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:29 schreef spapaars het volgende:
Romy gaat als ze blijft de knop omzetten.
Volgende week 2 op Demi en 1 op Fay
ok.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:30 schreef Bazook het volgende:
[..]
Nee nog niet. Doen ze tussen 1330 en 1400
Vals.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:31 schreef Injetta het volgende:
Twins tegen Romy... ja.. ga maar lekker even naar Cemal..
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze hun keuze al hebben doorgegeven aan de febo.
Had ze alle 3 op Fay gezet dan waren er 3 genomineerd.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat heeft haar dit keer ook zo geholpen.
Onzin.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
ok.
Weet dat ze dat moeten doen, zodat ze niet op het laatste moment kunnen veranderen.
Want dan wil iedereen als laatste.
Dat heeft ze al gevraagd via Bas.....quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:30 schreef Setje72 het volgende:
Wat een bitch is Romy zeg...die wil gewoon niet naar huis en probeert nu al te binden met die twins
Jah dan hadden ze meer kans gehad dan nu.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Had ze alle 3 op Fay gezet dan waren er 3 genomineerd.
Ik kan die twee niet meer uitstaan. En dat constante in beeld zijn maakt het alleen maar ergerquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:33 schreef Injetta het volgende:
Pffff, ik wil naar Bas en Mehmet luisteren. Krijg ik weeeeer Romy.
Ja. Ik vind het gesprek tussen Bas en Mehmet ook interessant. Komt zo weinig voor dat een gesprek prettig te luisteren is.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:33 schreef Injetta het volgende:
Pffff, ik wil naar Bas en Mehmet luisteren. Krijg ik weeeeer Romy.
nou he, heel ander toontje ook praten bij cemalquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:35 schreef Chanel5 het volgende:
Gadverdegadver wat ben jij een smerige toneelspeelster romy
Juist met Linda is er kans op gelijke stemmingquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:10 schreef snetje het volgende:
Huh? Linda mag vandaag ook niet stemmen? Dan zal achter ook een gelijk stand willen ...man dat aangepas weer ..je gaat mij niet vertellen dat ze 3x achter elkaar een fout hebben gemaakt met die vrijstelling...
Absoluut niet.quote:
Goede beslissing, dan is het oorlog..quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Twins overleggen
stemmen ...
zo te horen mag Sjumiel blijven
Stokviss de laan uit
Make my day! Maar speltechnisch gezien is het niet slimquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Twins overleggen
stemmen ...
zo te horen mag Sjumiel blijven
Stokviss de laan uit
heel gemaakt dat hoorde je zoquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:37 schreef schizolientje het volgende:
[..]
nou he, heel ander toontje ook praten bij cemal
Mehmet zei dat hij, bij zijn binnenkomst, nog geen idee dat er geld gewonnen kon worden. En dat Ivan en Bas dat wel wisten. En dat klopt.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mehmet's woorden dat Ivan en Bas het eerder wisten dan de bewoners.
Dat is het nu al.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:39 schreef goldback het volgende:
Romy moet blijven ter vermaak met djumal wordt het slaapverwekkend.
Altijd zo aangenomen door een aantal mensen. Er is nooit ergens uit gebleken dat dit echt zo is.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Altijd zo geweest.
Anders kan je alsnog jezelf van de bank houden door nog even vlug op een ander te stemmen.
is gewoon dom wanneer ze dit doet Romy is veel beter te sturen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Make my day! Maar speltechnisch gezien is het niet slim
Je hebt helemaal gelijk. Hij zal er goed voor betaald worden. Hij is gewoon een puppet vd febo. Met zijn geld besparen voor de bv etc.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:38 schreef goldback het volgende:
Iedereen vind Ivan zo'n krachtig persoon maar feitelijk is het ook maar een natte dweil die toneelstukjes van de redactie braaf uitvoerd zoals met die boom en met die Rienk en qua werk ook niet echt veel daadwerkelijk zinnigs doet.
Daarom hoop ik dat Shemale blijft.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:40 schreef goldback het volgende:
[..]
is gewoon dom wanneer ze dit doet Romy is veel beter te sturen.
Vooral dom van Romy door op de tweeling te gaanquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:38 schreef Bumfuzzle het volgende:
Wel leuk dat de rollen nu omgekeerd zijn bij twins en romy
is vandaag dat stemmen vroeger?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Romy pakt halfvolle vanilleyoghurt van Baldr nog.
Dat worden veel pauzes op de terugweg voor je Romy.
Lekker tegenstrijdig weerquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:40 schreef Koos1958 het volgende:
Ze vertrouwen romy niet. Ze zijn er voor haar. Het vertrouwen is beschaamd.
Die tweeling had allang thuis moeten zitten........Die hebben nooit een utopiaanse gedachte gehad...Die waren eerder geschikt voor DGK..........Huppelkutjes....quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:40 schreef Koos1958 het volgende:
Ze vertrouwen romy niet. Ze zijn er voor haar. Het vertrouwen is beschaamd.
En dat ook totaal verkeerd herhalen. Vertrouwen is zooooo opgebouwd en ook zo weer weg.. of zoiets...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:40 schreef rowan634 het volgende:
Room: dat zei bas heel mooi gisteren
VEEG ME OP
Ja en de twins worden gerekend als 1...ze kwamen er ook gelijktijdig in. Als Fay wint wint Demi ook en vice versa...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die ene stem van Romy gisteren op Demi was wel HEULLLLLLL toevallig................Uiteindelijk bepalen ze niet zelf wie er gaat...........quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vooral dom van Romy door op de tweeling te gaan
Met Cemal en de tweeling zouden ze een ijzersterk blok hebben gevormd.
zaten ze op kindergartenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die tweeling had allang thuis moeten zitten........Die hebben nooit een utopiaanse gedachte gehad...Die waren eerder geschikt voor DGK..........Huppelkutjes....
Heel logisch dat het zo gaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:39 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Altijd zo aangenomen door een aantal mensen. Er is nooit ergens uit gebleken dat dit echt zo is.
dat heb ik ook nooit begrepen niet slim inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vooral dom van Romy door op de tweeling te gaan
Met Cemal en de tweeling zouden ze een ijzersterk blok hebben gevormd.
Juist dat dusquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:45 schreef Urb het volgende:
De enige reden dat Romy in den beginne krampachtig met de twins op ging trekken was om ze bij Cemal weg te houden.
Er is een paar keer tijdens stemmingen gezegd: Het is jammer dat ik mijn stem niet meer kan veranderen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:39 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Altijd zo aangenomen door een aantal mensen. Er is nooit ergens uit gebleken dat dit echt zo is.
Klopt deed ze bij elke nieuwe jonge vrouw.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:45 schreef Urb het volgende:
De enige reden dat Romy in den beginne krampachtig met de twins op ging trekken was om ze bij Cemal weg te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |