SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Urb op 08-05-2018 12:41:37 ]
Alsof ze een dagenlange tocht door de jungle heeft gemaakt ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:38 schreef pollewop77 het volgende:
En dat allemaal met een stemmetje alsof ze ik weet niet wat is aangedaan
Slechte deal aangezien er volgens de spelregels (...) gewoon een genomineerde (Romy hopelijk) en Rienk tegelijkertijd mogen nokken.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop FEBO, geef ze eens een mooi dilemma .....![]()
Keuze uit een genomineerde weg, of Rienk weg. Graag beslissen na de stemming ...
Aandacht trekken hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat fluisterde ze, maar Cemal wil dat niet.
Sjiek hequote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:45 schreef rowan634 het volgende:
ROOM: ik vind het niet meer leuk
tja nu niet meer he
Rienk morrelt graag wat aan zijn zelfverzonnen regeltjesquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:44 schreef magnaal het volgende:
Rienk heeft zelf die regel bedacht, als 1 persoon hem weg wil hebben, dat hij gaat. Even teruggekeken
Een mislukte poging tot wagen, waarschijnlijk. Mehmet is wel wat snuggerder dan Bas. Laat Bas het maar houden bij manipuleren van domme wichtjes.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:46 schreef schizolientje het volgende:
Om 12 uur mag hij weer koffie van zichzelf en toevallig roept Bas hem om een bakkie te den. Die gaat weer manipuleren
Ik hoop ook elke keer dat Bas eruit gestemd wordt.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:47 schreef pollewop77 het volgende:
Idd Bas mag ook wel weg!
Maar eerst lekker Romy en Cemal uit elkaar!!!![]()
![]()
Waarschijnlijk janken dat zij de volgende isquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:48 schreef schizolientje het volgende:
en als hij weg is loopt ze binnen 2 min weer te schreeuwen en is ze hem alweer vergeten, net als met Bil
Is dat officieel gezegd ? Dat heb ik dan gemistquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, Linda mag dus niet stemmen. Gelijkspel dus onmogelijk.
Zwarte enveloppe? Of hoorde je het iemand zeggen?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat ze daar ook echt wel bang voor is. Cemal kan een hoop terugkijken in 1 week en is zeer beinvloedbaar. Zeker door zijn familiequote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
Romy doet net alsof Cemal naar Mars gaat en ze weet dat ze hem nooit meer terug gaat zien ofzo. Zo dramatisch
Dat vertelde Linda zelf net aan de Twins toen ze achter de pc zaten.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Is dat officieel gezegd ? Dat heb ik dan gemist
Een Twin kwam net terug met die boodschap van achteren ....quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:49 schreef Verida het volgende:
Is dat officieel gezegd ? Dat heb ik dan gemist
Fay kwam het net even zeggenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zwarte enveloppe? Of hoorde je het iemand zeggen?
Maar krijgt Ivan nu niet twee amuletten dan??quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
bizarquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Een Twin kwam net terug met die boodschap van achteren ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |