lijkt me niet een heel groot drama.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 21:44 schreef Geerd het volgende:
Kun je kvs gewoon mengen net als olie als 10w40 bij 10w40 etc??
Had ooit al eens gebeld met de dealer was geen probleem als het maar voor allublokken is...nu had ik nog een fles Haan staan.
Alleen na het vullen keek ik ff op het etiket ...je raadt het al "niet mengen" stond erop.
Daarna even de specificaties bekeken van motul en haan beide voldoen aan de BS 6580...
better safe than sorryquote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:55 schreef Salatrel het volgende:
zo en weer terug van de moezel. dagje eerder dan gepland maar voor morgen voorspelden ze echt kloteweer en daar wil je met een profiel van die supercorsa's niet in terecht komen schat ik zo in
Dat wordt genieten bij de 24h van de Nürburgring danquote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:55 schreef Salatrel het volgende:
zo en weer terug van de moezel. dagje eerder dan gepland maar voor morgen voorspelden ze echt kloteweer en daar wil je met een profiel van die supercorsa's niet in terecht komen schat ik zo in
op weg naar huis ben ik er praktisch langsgekomenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 17:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat wordt genieten bij de 24h van de Nürburgring danNog wat gemerkt van de drukte of ben je goed uit de buurt gebleven?
kun je hem niet openmaken en domweg opnieuw volstoppen? Wat heb je nu?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:26 schreef KneusTeun het volgende:
Was vandaag akelig druk op de weg.
Heb net de tkc70's erop laten leggen en meteen ff goed getest en dat is wel ven een wereld van verschil met de 80'sop het zand veeeel minder maar op de weg veeeeel fijner.
Meteen te horen gekregen dat het wol uit me demper geblazen is en dus voor de net weer op zoek moet naar een demper.
Ex topreck om te monteren zekerquote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:42 schreef Sounddragon het volgende:
Toffe topkoffer gezien trouwens, maar gofterdorie duur man!![]()
Givi trekker outback.. 300+ ekkies
Daar sta je nog van te kijken, 't profiel maakt veel minder uit dan bij een autoband omdat je meer door het water 'snijdt'. Ik heb in een ver verleden een keer 1 sessie op een kletsnat Spa gereden met supercorsa's en ik had véél slechter verwacht.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:55 schreef Salatrel het volgende:
eigenlijk nog niet naar gekeken, maar dat zal best welquote:
kijk wel even naar een leo,mivv of arrow.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kun je hem niet openmaken en domweg opnieuw volstoppen? Wat heb je nu?
Deftig profieltje trouwens, me like.. Jij hebt ook wel eens Anakee gereden toch? Lijkt dit er een beetje op? Doe es een piccie van hoe dat staat?
Leo ! Mivv is goedkope rommel en een Arrow haalt het qua geluid lang niet bij een Leo.quote:Op zondag 13 mei 2018 08:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
kijk wel even naar een leo,mivv of arrow.
Nee nog geen foto, zal proberen binnenkort te maken.
Eigenlijk is het nu nog veel meer een stuurfiets geworden.
Ah ok.. ik heb er zelf nog nooit last van gehad, men geeft het wel op als kwaal, maar vaak is het ook een kwestie van wat dingetjes bijhouden (massa, hoofdzekeringsteker e.d.).. ik heb op deze ook een voltmetertje in het dash, das ook wel prettigquote:Op zondag 13 mei 2018 11:18 schreef KneusTeun het volgende:
Spanningsregelaar.
Wil daar nog een goede voor vinden, want de laatste keer heeft dat ding mij de accu,alle verlichting,brandstofpomp en nog wat klein spul gekost.
Dus overstappen naar een betrouwbaarder modelletje.
Bohh het is wel goed nat jaquote:Op zondag 13 mei 2018 13:06 schreef Salatrel het volgende:
Als ik de beelden van 24h nurburgring zo zie ben ik blij dat ik gisteren naar huis gereden ben
In m'n vfr heb ik er een met mosfets, tot nu toe betrouwbaar geblekenquote:Op zondag 13 mei 2018 11:18 schreef KneusTeun het volgende:
Spanningsregelaar.
Wil daar nog een goede voor vinden, want de laatste keer heeft dat ding mij de accu,alle verlichting,brandstofpomp en nog wat klein spul gekost.
Dus overstappen naar een betrouwbaarder modelletje.
Probleem zit hem gewoon in de opbouw van het “goedkopere” origineel.quote:Op zondag 13 mei 2018 11:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah ok.. ik heb er zelf nog nooit last van gehad, men geeft het wel op als kwaal, maar vaak is het ook een kwestie van wat dingetjes bijhouden (massa, hoofdzekeringsteker e.d.).. ik heb op deze ook een voltmetertje in het dash, das ook wel prettig
Je kunt ook je huidige pomp effe reviseren met zo'n upgrade setje, ik heb met beide nog nooit problemen gehad, mijn laatste AT had al een andere pomp, de eigenaar voor mij dus ws. wélquote:Op zondag 13 mei 2018 18:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Probleem zit hem gewoon in de opbouw van het “goedkopere” origineel.
Een mosfet ga ik denk ik plaatsen en dan de originele als back-up onder zadel.
Metertje heb ik ook, dan kan je in ieder geval zien gebeuren.
En dan nog keer de pomp vervangen voor dessertqeeuns model ofzo.
Vorig jaar pomp laten reviseren, en de bekende pijp ligt onder het zadel, maar als ik een bullitproof pomp kan kopen voor paar tientjes klinkt dat best redelijk. Net als hyperpro veren een ook soort van must is.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kunt ook je huidige pomp effe reviseren met zo'n upgrade setje, ik heb met beide nog nooit problemen gehad, mijn laatste AT had al een andere pomp, de eigenaar voor mij dus ws. wél![]()
Deze heeft ook nog de een originele, en die staat al dik over de 80k.
Ik moet effe een bijpass pijpie maken en onder het zadel mikken.
*knoop in zakdoek doet.
Tsja dat is een keuze.. Je kunt ook wachten tot je geneuzel krijgt en het dan doen, maar als je zéker wilt zijn is dat iets wat voor dat geld best preventief kanquote:Op zondag 13 mei 2018 22:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vorig jaar pomp laten reviseren, en de bekende pijp ligt onder het zadel, maar als ik een bullitproof pomp kan kopen voor paar tientjes klinkt dat best redelijk. Net als hyperpro veren een ook soort van must is.
Ja had ik al, dat geintje al geleerd met de tenere, dat was ook een natte krant uit de fabriek.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tsja dat is een keuze.. Je kunt ook wachten tot je geneuzel krijgt en het dan doen, maar als je zéker wilt zijn is dat iets wat voor dat geld best preventief kan
Heb je er nu al Hyperpro onder zitten?
Nou ja je kunt er een fikse boete voor krijgen.quote:Op maandag 14 mei 2018 09:40 schreef Xaryna het volgende:
Hoe illegaal ben ik als ik zonder 1 knipperlicht rondrijd, en netjes met handsignalen aangeef af te gaan slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |