Of gewoon niet de hele tijd door het raam van je buren turen, maar wat nuttigs met je leven gaan doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 08:57 schreef 44rdbei het volgende:
Even aanbellen en bespreken is er niet meer bij.
Een foto maken van kleine Williy ook nietquote:Op dinsdag 8 mei 2018 08:57 schreef 44rdbei het volgende:
Dat zijn mensen die bijv. ook graag naakt voor hun raam staan, voor de aandacht.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:01 schreef larry_flynt het volgende:
Waarom willen dit soort mensen altijd met hun foto bij het artikel en zoeken ze zelf de media op? Heb altijd het idee dat ze het zelf verzinnen voor aandacht.
Nee de enige logische reactie als je op zoiets aangesproken wordt is het op social media te gooien en schijt te hebben aan de haters.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:02 schreef Hexxenbiest het volgende:
Soms denk je dat niemand toch kijkt.
Maar na dit bericht gelezen te hebben zal je (ik) toch het zekere voor het onzekere moeten nemen en de gordijnen dicht doen...
Nee, laat ze gewoon open!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:02 schreef Hexxenbiest het volgende:
Maar na dit bericht gelezen te hebben zal je (ik) toch het zekere voor het onzekere moeten nemen en de gordijnen dicht doen...
Je moet tegenwoordig alles maar kunnen doen, maar niemand mag je ergens op aansprekenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:09 schreef hugecooll het volgende:
Mooi ook dat ze het omdraaien door te stellen dat de rest naar binnen gluurt.
kappequote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig alles maar kunnen doen, maar niemand mag je ergens op aanspreken
Je hebt gewoon het recht om in je eigen huis in je blote kont te staan hoor. Als je voor het raam met je piemeltje gaat slingeren is het wat anders natuurlijk. Maar als mensen hun best moeten doen om naar binnen te turen om je te zien, moeten ze gewoon niet naar binnen turen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:09 schreef hugecooll het volgende:
Nee natuurlijk niet, als mensen je niet naakt willen zien dan moeten ze niet naar binnen kijken. Sowieso erg ongepast om bij mensen naar binnen te kijken natuurlijk, over fatsoen gesproken.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:02 schreef Vanillekwark het volgende:
Echt, dit stoort me op zoveel verschillende manieren.
1. Zoals 44rdbei al zegt: ff aanbellen en bespreken kan tegenwoordig niet meer.
2. De mensen vinden het, gezien hun reactie op het briefje, nog onterecht ook. Fatsoensnormen zijn weg. Twintig jaar geleden zou je je kapot schamen als je hierop aangesproken werd en zou je acties nemen om dit overlast te voorkomen. Nu wordt zoiets op social media gegooid met een verontwaardigde "IEMAND DURFT MIJ AAN TE SPREKEN OP MIJN GEDRAG DIT KAN TOCH NIET'- houding
3. Het is 'eng' om te weten dat ze bekeken worden? Als je je voor een raam zonder gordijnen gaat omkleden, loop je het risico dat mensen dat zien ja. Jezus hoe moeilijk is het om even je gordijn dicht te doen.
Teringlijers. De hele wereld bestaat uit teringlijers.
Zo. Dat lucht op.
Doe dan je gordijnen dicht. Hier in Nederland kan ik tijdens het fietsen ook altijd genieten van alle bankhangers en koffielurkers. Nog geen neukende mensen gezien helaas...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, als mensen je niet naakt willen zien dan moeten ze niet naar binnen kijken. Sowieso erg ongepast om bij mensen naar binnen te kijken natuurlijk, over fatsoen gesproken.
Soms worden je ogen gewoon getrokken naar "bewegende" ramen..quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, als mensen je niet naakt willen zien dan moeten ze niet naar binnen kijken. Sowieso erg ongepast om bij mensen naar binnen te kijken natuurlijk, over fatsoen gesproken.
Ik gok zomaar dat dat 'hun best moeten doen' vast wel meevielquote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je hebt gewoon het recht om in je eigen huis in je blote kont te staan hoor. Als je voor het raam met je piemeltje gaat slingeren is het wat anders natuurlijk. Maar als mensen hun best moeten doen om naar binnen te turen om je te zien, moeten ze gewoon niet naar binnen turen.
Dat komt door links, die propageren immers al jaren voor extreme segregratie en het kruipen in de slachtofferrol. Op deze manier kan er ruis gevormd worden zonder met conventioneel nepnieuws te komen, dat achteraf beter detecteerbaar is.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Raar dat het tegenwoordig al nieuws is als iemand zo'n briefje door de brievenbus doet.
Kan ik me geheel in vinden.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:02 schreef Vanillekwark het volgende:
2. De mensen vinden het, gezien hun reactie op het briefje, nog onterecht ook. Fatsoensnormen zijn weg. Twintig jaar geleden zou je je kapot schamen als je hierop aangesproken werd en zou je acties nemen om dit overlast te voorkomen. Nu wordt zoiets op social media gegooid met een verontwaardigde "IEMAND DURFT MIJ AAN TE SPREKEN OP MIJN GEDRAG DIT KAN TOCH NIET'- houding
3. Het is 'eng' om te weten dat ze bekeken worden? Als je je voor een raam zonder gordijnen gaat omkleden, loop je het risico dat mensen dat zien ja. Jezus hoe moeilijk is het om even je gordijn dicht te doen.
Zo. Dat lucht op.
Grijp je kans zou ik zeggen want ook jij kan nu de voorpagina halen hehe.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Raar dat het tegenwoordig al nieuws is als iemand zo'n briefje door de brievenbus doet. Je zou denken dat normale mensen dit niet zien als een kans om in het nieuws te komen, maar als iets dat ze even moeten uitpraten met de buren.
Picture this .... "ring, ring .... dag buurman, lukt het wel met zo'n kleine?"quote:Op dinsdag 8 mei 2018 08:57 schreef 44rdbei het volgende:
Dan ben jij gewoon een ordinaire aso.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:26 schreef Anthonie1 het volgende:
Ach. Dat stelletje nudisten mag blij zijn dat er niet in hun brievenbus geplast is.
[..]
Doe dan je gordijnen dicht. Hier in Nederland kan ik tijdens het fietsen ook altijd genieten van alle bankhangers en koffielurkers. Nog geen neukende mensen gezien helaas...
Het is ongepast om bij mensen naar binnen te staren, dat dit incidenteel eens kan voorkomen oké, maar als ze keer op keer zien dat er iemand naakt binnenloopt dan zijn het vuile gluurders.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:29 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Soms worden je ogen gewoon getrokken naar "bewegende" ramen..
Of je kunt niet anders dan zien omdat het zich voor je ogen afspeelt. Of dan moet je gewoon je éigen gordijnen dicht doen om niet te hoeven zien.
Sorry, maar in mijn herinnering deed men twintig jaar geleden een stuk minder moeilijk over incidenteel bloot. En was er zeker geen sprake van 'kapot schamen'. Misschien in de Bible belt wellicht.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:02 schreef Vanillekwark het volgende:
2. De mensen vinden het, gezien hun reactie op het briefje, nog onterecht ook. Fatsoensnormen zijn weg. Twintig jaar geleden zou je je kapot schamen als je hierop aangesproken werd en zou je acties nemen om dit overlast te voorkomen.
Zou het de hele situatie echt minder awkward maken als je buurman/vrouw ineens voor je deur staat met de mededeling dat je kleine piemel, zoals zij dat ervaren, wel erg sterk in het straatbeeld aanwezig isquote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Raar dat het tegenwoordig al nieuws is als iemand zo'n briefje door de brievenbus doet. Je zou denken dat normale mensen dit niet zien als een kans om in het nieuws te komen, maar als iets dat ze even moeten uitpraten met de buren.
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:00 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zou het de hele situatie echt minder awkward maken als je buurman/vrouw ineens voor je deur staat met de mededeling dat je kleine piemel, zoals zij dat ervaren, wel erg sterk in het straatbeeld aanwezig is?
Ik praat altijd graag met de buren over mijn geslachtsdeel en diens bijdrage aan het panorama.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:00 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zou het de hele situatie echt minder awkward maken als je buurman/vrouw ineens voor je deur staat met de mededeling dat je kleine piemel, zoals zij dat ervaren, wel erg sterk in het straatbeeld aanwezig is?
Ik denk niet dat ze staren. Ik denk eerder dat ze gewoon op hun bank tv kijken en elke keer wanneer ze uit hun eigen raam naar buiten kijken, deze mensen zich zien uitkleden.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is ongepast om bij mensen naar binnen te staren, dat dit incidenteel eens kan voorkomen oké, maar als ze keer op keer zien dat er iemand naakt binnenloopt dan zijn het vuile gluurders.
Wat een totale onzin. Dat is juist de omgekeerde wereld, mensen die klagen over een beetje bloot zijn de teringlijers.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:02 schreef Vanillekwark het volgende:
Zo. Dat lucht op.
Precies dit. Verontwaardigd zijn doe je maar lekker in de publieke opinie.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat een totale onzin. Dat is juist de omgekeerde wereld, mensen die klagen over een beetje bloot zijn de teringlijers.
En zelfs als je de hele dag naakt rond loopt in huis, moet je dat nog zelf weten.
Amenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:02 schreef Vanillekwark het volgende:
Zo. Dat lucht op.
Zeer waar.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:02 schreef Vanillekwark het volgende:
Aannames galore.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:39 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze staren. Ik denk eerder dat ze gewoon op hun bank tv kijken en elke keer wanneer ze uit hun eigen raam naar buiten kijken, deze mensen zich zien uitkleden.
Iedereen heeft zijn eigen ergernissen. Ik denk dat zoiets met een goed gesprek prima op te lossen is. Genoeg compromissen mogelijk. Echter lijken steeds meer mensen steeds meer moeite te hebben om iets aan te kaarten zonder extreem te worden naar een ander. Dat vereist enige klasse.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 19:02 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Okay, maar stel dat dat zo is. Is het dan gluren en mogen ze zich dan niet ergeren?
Dit dus!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:20 schreef Perrin het volgende:
Je hebt gewoon het recht om in je eigen huis in je blote kont te staan hoor. Als je voor het raam met je piemeltje gaat slingeren is het wat anders natuurlijk. Maar als mensen hun best moeten doen om naar binnen te turen om je te zien, moeten ze gewoon niet naar binnen turen.
Kan ik er wat aan doen dat ik automatisch naar binnen kijk bij allerlei mensen. Moeten ze maar gordijnen nemen. Stelletje Hollanders...quote:Op dinsdag 8 mei 2018 17:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan ben jij gewoon een ordinaire aso.
Dit dus. Vanillekwark slaat volledig de plank mis.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat een totale onzin. Dat is juist de omgekeerde wereld, mensen die klagen over een beetje bloot zijn de teringlijers.
En zelfs als je de hele dag naakt rond loopt in huis, moet je dat nog zelf weten.
Ja daar kan je inderdaad vrij veel aan doen. Goed van je.quote:Op woensdag 9 mei 2018 11:32 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik automatisch naar binnen kijk bij allerlei mensen. Moeten ze maar gordijnen nemen. Stelletje Hollanders...
Men vergeet inderdaad nog wel eens dat fatsoen begint bij het kijken naar je eigen gedrag, ipv eerst naar dat van een ander. Zo ook in deze kwestie.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:14 schreef Montagui het volgende:
Fatsoen: je gaat niet constant met open gordijnen je aan- en uitkleden als dat makkelijk vanaf de openbare weg gezien kan worden.
Fatsoen: je gaat niet constant naar je buren gluren als ze zich aan het aan- en uitkleden zijn.
Want? Dan ziet iemand je. En dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:02 schreef Hexxenbiest het volgende:
Nou, heel eerlijk gezegd zou ik het ook niet doorhebben als mijn buren de gordijnen niet dicht hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:09 schreef hugecooll het volgende:
Zwaaien, 180 graden draaien, je tenen aanraken en dan je billen iets uit elkaar trekken.quote:
Ik moet het je nog zien doen...quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:48 schreef probeer het volgende:
[..]
Zwaaien, 180 graden draaien, je tenen aanraken en dan je billen iets uit elkaar trekken.
Weet je zeker dat ze nooit weer kijken.
Viespeuk!quote:
Ik zeg ook niets over op de grond poepen ofzo.quote:Volgens mij valt dat soort shit namelijk onder obsceen gedrag...
Ja, niet naar binnen gluren, zo moeilijk is dat niet.quote:Op woensdag 9 mei 2018 11:32 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik automatisch naar binnen kijk bij allerlei mensen. Moeten ze maar gordijnen nemen. Stelletje Hollanders...
Nou dat lijkt mij sterk tenzij die huizen tegen elkaar aan staan met een raam ertussen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 18:39 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze staren. Ik denk eerder dat ze gewoon op hun bank tv kijken en elke keer wanneer ze uit hun eigen raam naar buiten kijken, deze mensen zich zien uitkleden.
Nou, gewoon overkant buren kunnen soms niet anders dan zien telkens als ze vanuit hun eigen raam naar buiten kijken. En ik spreek uit ervaring, gelukkig geen naakte taferelen. Dat dan weer niet.quote:Op woensdag 9 mei 2018 13:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou dat lijkt mij sterk tenzij die huizen tegen elkaar aan staan met een raam ertussen.
Ik heb niet de indruk dat het hier gaat om "gezien vanaf de openbare weg"quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:14 schreef Montagui het volgende:
Fatsoen: je gaat niet constant met open gordijnen je aan- en uitkleden als dat makkelijk vanaf de openbare weg gezien kan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is het gewoon een kwestie van niet te snel gekwetst willen zijn.[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 15:47 schreef Worteltjestaart het volgende:
Dat doet me denken aan dit verhaal...Goed verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is het gewoon een kwestie van niet te snel gekwetst willen zijn.
quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:41 schreef Ringo het volgende:
[ img]https://www.hi-re.nl/wp-content/uploads/zonfatsoen.jpg[/img]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |